abonnement Unibet Coolblue
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 15 maart 2016 @ 21:18:03 #126
269689 crew  Viv
pi_160694870
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:03 schreef BobbyMcGee het volgende:
En ik deel hier en daar emmertjes geduld uit. Ik heb er momenteel genoeg van ^O^
Ik zit op dag 124 nu, en ik hoor morgen wat het plan van aanpak is. Dan horen we ook of het zaad van manlief in orde is. Hij maakt zich er druk om, de arme schat. Hopelijk krijgen we goed nieuws.
Jemig, 124 dagen... hopelijk inmiddels goed nieuws over manlief en een plan van aanpak voor jullie!
  Moderator dinsdag 15 maart 2016 @ 23:07:00 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160700277
Thanks lieve meiden :* vandaag een midweekje naar Engeland geboekt met man, heb ik weer wat leuks om naar uit te kijken O+

De krampen beginnen weer :X waarom moet ik toch altijd zo'n zware menstruatie hebben, alsof ik nog niet genoeg geconfronteerd wordt met dat het niet lukt :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_160702314
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:12 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

thanks! zou toch leuk zijn als jij ook een leuk nieuwtje te vertellen hebt op de verjaardag (of een leuk geheimje hebt ;-) )
Mocht het zo mogen zijn, dan blijft het voorlopig top secret 8-)

Lekker Majo, een weekendje weg. Balen van de krampen :*

Ik ben ook benieuwd naar het plan van aanpak/uitslag voor BobbyMcGee.
pi_160714979
Het is een heel slechte uitslag.
Mijn hormoonwaardes waren goed, ik heb maar een lichte vorm van pcos.
Maar de zaaduitslag van mijn man is heel erg slecht ;(
Als het niet verbetert dan is een ICSI-traject de enige mogelijkheid.

Ik vertrek dus naar het andere topic. Veel succes hier allemaal.
pi_160715079
Ach Bobby, sterkte met het verwerken van dit nieuws en we blijven voor je duimen -O-
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_160715142
Oh Bobby, wat een slecht nieuws. Veel sterkte voor jou en je man. Is er wel kans op verbetering?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160715264
Gets Bobby vervelende uitslag.
Succes met een plekje geven en alles wat erop jullie pad gaat komen!
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:37:34 #133
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160715370
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:15 schreef BobbyMcGee het volgende:
Het is een heel slechte uitslag.
Mijn hormoonwaardes waren goed, ik heb maar een lichte vorm van pcos.
Maar de zaaduitslag van mijn man is heel erg slecht ;(
Als het niet verbetert dan is een ICSI-traject de enige mogelijkheid.

Ik vertrek dus naar het andere topic. Veel succes hier allemaal.
Wat klote Bobby! En tegelijk gek dat je zulke lange cycli hebt dan...

Bah, wat een rotuitslag, ik hoop dat t jullie snel gegund is, alsnog :*
Kwak
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:51:45 #134
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160715595
Nee he Bobby. Ik wens julie veel sterkte en geluk (als in: een treffer) in het volgende traject.
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:53:40 #135
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160715630
Hier ook maar weer een een update. Er valt in feite weinig te melden. Cyclus drie na miskraam 2. Merk dat ik steeds minder hoop heb. Ben er wel gelaten onder. Afgelopen woensdag volgens mij het ei weer gehad dus nog middenin de wachtweken.
pi_160715666
He verdorie bobby. Sterkte de komende tijd en hopelijk leveren de vervolgstappen een mooi resultaat op!
pi_160717776
Jee Bobby, wat een shitzooi... Jullie hebben nu wel duidelijkheid, dus er kan een 'plan' komen, denk ik? Heel veel sterkte in ieder geval met het verwerken van deze klap.

Aventura, ik snap wat je bedoelt. Heel veel succes en sterkte met wachten.
pi_160718031
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:15 schreef BobbyMcGee het volgende:
Het is een heel slechte uitslag.
Mijn hormoonwaardes waren goed, ik heb maar een lichte vorm van pcos.
Maar de zaaduitslag van mijn man is heel erg slecht ;(
Als het niet verbetert dan is een ICSI-traject de enige mogelijkheid.

Ik vertrek dus naar het andere topic. Veel succes hier allemaal.
Oh nee toch! Wat een ongelofelijke tegenvaller! ;( echt supernaar!
Gaan ze nu over een tijdje weer kijken? Pffff wat balen!
pi_160718568
Wat een mega tegenvaller Bobby! Bah :( hopelijk boeken jullie snel resultaat in het vervolgtraject.
pi_160718587
We krijgen binnenkort nog een gesprek. Deze uitslag hebben we telefonisch gehoord; we hadden nooit verwacht dat het zulk slecht nieuws zou zijn. Het ziekenhuis wilde in eerste instantie geen zaadonderzoek doen omdat er geen aanleiding voor was, maar omdat wij dat wel graag wilden is het toch gedaan.

Nu zal mijn man eerst echoscopistisch onderzoek en bloedonderzoek krijgen, en na 80 dagen kan hij weer zijn zaad laten testen. Hij had nu nergens rekening mee gehouden (hij rookt wel eens en hij dronk gewoon alcohol) dus we hopen dat het iets beter wordt als hij nu wel op dat soort dingen let.

Het is echt heel heftig nieuws. Ik had hier dus ook blij willen neerzetten dat ik eindelijk ongesteld ben geworden, gisteravond, en dat dit dus misschien een eerste normale cyclus zou worden omdat ik met clomid zou mogen beginnen, maar dat is nu helemaal niet nodig. De uitslag is zo slecht dat mijn cyclus er niet echt toe doet nu. Mijn man zei net dat het probleem nu ineens is veranderd van 'wanneer worden raken we eens in verwachting' naar 'zouden we ooit wel in verwachting raken'.

Ik weet niet of ik de komende dagen veel reageer, maar lief dat jullie meeleven O+
pi_160720799
Ja hoi! Maandag een negatieve test en ik had dinsdag ongesteld moeten worden. Normaal heb ik een cyclus van 27-29 dagen. Maar... tot op heden nog niks. Nu vind ik het wel even lastig om het los te laten. Ik ben nog nooit te laat geweest..
pi_160720843
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:42 schreef BobbyMcGee het volgende:
We krijgen binnenkort nog een gesprek. Deze uitslag hebben we telefonisch gehoord; we hadden nooit verwacht dat het zulk slecht nieuws zou zijn. Het ziekenhuis wilde in eerste instantie geen zaadonderzoek doen omdat er geen aanleiding voor was, maar omdat wij dat wel graag wilden is het toch gedaan.

Nu zal mijn man eerst echoscopistisch onderzoek en bloedonderzoek krijgen, en na 80 dagen kan hij weer zijn zaad laten testen. Hij had nu nergens rekening mee gehouden (hij rookt wel eens en hij dronk gewoon alcohol) dus we hopen dat het iets beter wordt als hij nu wel op dat soort dingen let.

Het is echt heel heftig nieuws. Ik had hier dus ook blij willen neerzetten dat ik eindelijk ongesteld ben geworden, gisteravond, en dat dit dus misschien een eerste normale cyclus zou worden omdat ik met clomid zou mogen beginnen, maar dat is nu helemaal niet nodig. De uitslag is zo slecht dat mijn cyclus er niet echt toe doet nu. Mijn man zei net dat het probleem nu ineens is veranderd van 'wanneer worden raken we eens in verwachting' naar 'zouden we ooit wel in verwachting raken'.

Ik weet niet of ik de komende dagen veel reageer, maar lief dat jullie meeleven O+
Meid, wat een heftige klap krijgen jullie te verwerken. Zeker als je dit niet ziet aankomen. Wel goed dat je toen heb aangedrongen op het onderzoek voor je man.

Hopelijk is er nog verbetering nodig en komt er een goed plan, ook voor jouw cyclussen!

:*
pi_160720867
He bobby, wat ronduit klote. En wat hard ook, dat het zo slecht is dat jouw cyclus er niet eens toe doet. Is er een oorzaak voor, of gewoon gevalletje dikke pech?
En je zit ineens in een ander schuitje inderdaad. Stom hoor.
Succes! :*
pi_160720923
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:09 schreef Peacefulll het volgende:
Ja hoi! Maandag een negatieve test en ik had dinsdag ongesteld moeten worden. Normaal heb ik een cyclus van 27-29 dagen. Maar... tot op heden nog niks. Nu vind ik het wel even lastig om het los te laten. Ik ben nog nooit te laat geweest..
Je maakt het spannend. Lijkt mij zeker moeilijk om los te laten.
Heb je voor jezelf al bepaald wanneer je weer wilt testen, mocht je niet ongesteld worden de komende dagen?
pi_160721856
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:13 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Je maakt het spannend. Lijkt mij zeker moeilijk om los te laten.
Heb je voor jezelf al bepaald wanneer je weer wilt testen, mocht je niet ongesteld worden de komende dagen?
Nee eigenlijk niet, ik verwacht mijn menstruatie gewoon nog eigenlijk. Maar toch...
Anders vrijdag maar een keer testen of zo. Eens kijken wat de man er van zegt als hij straks thuis is.
pi_160730709
Rady en Fuchsia bedankt :*
Franny, duimen draaien! ^O^
Rondertonde, ik hoop dat de gyn tóch gelijk heeft! :*
Peacefull, toch nog spannend!
Aventura :*
Majo, fijn vooruitzicht, Engeland! En sterkte voor deze week :*

Pff.. Bobby.. Jeutje. Wat een klap. En dan ook nog eens telefonisch.. :* :*

:? Hier blijft het een beetje mal..
Dacht ik zondag toch echt ongesteld geworden te zijn (helderrood bloed), blijkt het gewoon niet door te zetten. En is er dus 'niets' aan de hand.. :{
Dus ik tel m'n cyclus maar weer gewoon door, dag 72 nu dus. En ook maar door gegaan met mijn ovulatietesten.

Vandeweek was ik bij mijn internist die al een vluchtig bloedonderzoek had gedaan en daar bleek niks afwijkends te zijn.
Zij heeft mij wel doorgestuurd naar een gyn. Dus daar heb ik nu een afspraak staan voor over ongeveer een maandje. Ik ben benieuwd.
Al vind ik het ook een beetje spannend.. :@
pi_160732061
Wat zei je man Peacefull?

NOD is komende maandag en aankomend weekend gaan we een paar dagen weg met de familie. Heerlijk zo die PMS perikelen in het vakantiepark :r . Neem voor de zekerheid wel een test mee, zou wel een leuke verrassing zijn maar ga ervan uit dat ik maandag gewoon ongesteld ga worden.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_160732984
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:15 schreef BobbyMcGee het volgende:
Het is een heel slechte uitslag.
Mijn hormoonwaardes waren goed, ik heb maar een lichte vorm van pcos.
Maar de zaaduitslag van mijn man is heel erg slecht ;(
Als het niet verbetert dan is een ICSI-traject de enige mogelijkheid.

Ik vertrek dus naar het andere topic. Veel succes hier allemaal.
:* *;
Ik hoop dat bij jou dan het opwekken van een menstruatie voldoende is om weer terug in je "normale" ritme te komen! (Ik las later pas verder; "Fijn" dat je ongesteld bent geworden.) Dat was bij mij namelijk wel het geval en dus ook de aanleiding om naar de huisarts gaan. Misschien gaan we straks wel gelijk op, je mag altijd PM'en/DM'en

[ Bericht 2% gewijzigd door SilverSjoiis op 17-03-2016 11:57:15 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_160734323
*O* we kunnen verder *O*

Kom net bij de gyn vandaan. Alles ziet er precies uit zoals het hoort. Wat het ook was wat de vorige keer te zien viel, het is weg!
ff rekenen, dan zou mijn NOD 11 april moeten zijn en heb ik mijn ei rond pasen _O-
pi_160736768
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:44 schreef Theeleuter het volgende:
*O* we kunnen verder *O*

Kom net bij de gyn vandaan. Alles ziet er precies uit zoals het hoort. Wat het ook was wat de vorige keer te zien viel, het is weg!
ff rekenen, dan zou mijn NOD 11 april moeten zijn en heb ik mijn ei rond pasen _O-
whehehehe een paasei. _O-

ik zit vandaag op DPO 16, nog niet ongesteld en nog geen positieve testen. dus wachten....had de afgelopen dagen wel zware kramp, vandaag weer veel minder. dus weet het ook niet. vind het lastig om niet 16x per dag over zo'n test te piesen. gelukkig zijn ze nu even op en wil pas zaterdag naar de stad om nieuwe te halen.

ik blijf wel tegen mezelf zeggen dat het vast niet raak is deze ronde, durf niet hoopvol te zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')