abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160805491
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 08:27 schreef Theeleuter het volgende:
apart dat het gebruik van ovulatietesten synoniem staat met geforceerde sex, zo ervaar ik dat niet. Je kan ook van elkaar genieten met extra info over je cyclus.

Zijn nogal wat aannames, waar ik me totaal niet in kan vinden.

SQ, ben ik met je eens, maar het ene wordt nu wel gepresenteerd als beter. Daar val ik over.
Dit :Y. Ik zou ook gewoon willen weten hoe mijn cyclus loopt. Scheelt evt. tijd/stress in de toekomst. Hoef je nu nog niet geforceerd mee om te gaan, maar dan heb je alvast zicht op dingen voor als het over een (half) jaar nog niet lukt ofzo. Ik ben gestopt met ovulatietesten toen we begonnen met proberen zwanger te raken. Vond het fijn om al inzicht te hebben en daarna totaal niet geforceerd mee omgegaan, meer van 'we zien wel'.
pi_160805548
Hm wat irritant, die wisselende cycli. Een rondje huisarts schaadt sowieso niet. Hoe was dat bij F toen? Er staat me bij dat je hulp hebt gehad..? Ik weet het niet meer :@

Wij hebben op het midden van de cyclus gegokt, en dat klopte op zich bij mijn eisprong, zo bleek bij O. Maar na een week om de dag seksen waren we er ook wel even klaar mee.
pi_160807646
Fazz, wat vervelend dat jij ook zo'n onregelmatige cyclus hebt.

Interessant, de meningen over ovulatietesten. Het is wel duidelijk dat iedereen daar heel anders in staat. Ik heb er zelf ook moeite mee. Niet om de geforceerde sex, maar wel om de preoccupatie met mijzelf, mijn cyclus, mijn vruchtbaarheid, word ik deze maand wel/niet zwanger?? Ik merk nu al, de afgelopen drie maanden, dat het me niet echt goed doet. Ik word er heel onzeker van, terwijl ik dat nooit geweest ben over deze dingen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 20 maart 2016 @ 13:57:20 #204
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160808126
Hier ook alweer in maand 3 na miskraam 2, en na drie maanden getemperatuurd en getest te hebben laten we het vanaf volgende cyclus los, heb ik net met man afgesproken. Ik ken mijn lichaam inmiddels goed, het is ook niet meer zo nodig om tests te doen. Het lijkt erop dat ik weer snel ongesteld word hier, ondanks dat mijn temperatuur maar blijft stijgen. Grafiek is zelfs 'trifasisch' (voor zover iemand hier dat wat zegt). Daarentegen voel ik ook de overbekende krampen en hoofdpijn die altijd de voorbode zijn van een naderende menstruatie. We gaan het merken.
  zondag 20 maart 2016 @ 13:58:21 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160808151

[ Bericht 100% gewijzigd door Aventura op 20-03-2016 13:59:02 ]
  zondag 20 maart 2016 @ 15:02:48 #206
73386 Fazz
onderweg
pi_160809845
Room, voor F had ik opeens geen cyclus meer ( >100 dagen), toen ben ik dmv clomid zwanger geworden. Nu dus wel een cyclus maar niet eentje waar ik blij van word :')
pi_160814761
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2016 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het heel goed is als iedereen dat gewoon voor zichzelf bepaalt. Het ene is niet beter dan het andere.
Ik qoute jou even, maar is niet persoonlijk aan jou gericht.

Volgens mij stelde GeorgeMichael een vraag en staat het vrij voor iedereen om daar een persoonlijk antwoord op te geven. Dat maakt niet gelijk dat het ene beter is dan het andere. Ik hoop dat GM samen met partner een beslissing kunnen gaan nemen waar zij samen achter staan en zich prettig bij voelen. Ik snap wel dat advies of ideeën inwinnen fijn is als je net begint.

Persoonlijk vind ik dat het gebruik van ovulatietesten bij de start wel meer druk meegeeft en effect heeft op het spontane. Terwijl anderen juist houden van de controle en het 'weten'. En beide manieren zijn prima. Wij gebruiken ze nu bewust nog niet om teleurstelling en druk van het 'moeten' te voorkomen (want voelt dat voor ons). Manlief en ik hebben bijv wel afgesproken dat we na een half jaar, mocht het nog niet gelukt zijn, wat gerichter gaan zoeken.

Ik vind het zwanger worden een kindje laten ontwikkelen zo'n bijzonder proces *insert hartjes smiley* ;)
pi_160815717
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:48 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik qoute jou even, maar is niet persoonlijk aan jou gericht.

Volgens mij stelde GeorgeMichael een vraag en staat het vrij voor iedereen om daar een persoonlijk antwoord op te geven. Dat maakt niet gelijk dat het ene beter is dan het andere. Ik hoop dat GM samen met partner een beslissing kunnen gaan nemen waar zij samen achter staan en zich prettig bij voelen. Ik snap wel dat advies of ideeën inwinnen fijn is als je net begint.

Persoonlijk vind ik dat het gebruik van ovulatietesten bij de start wel meer druk meegeeft en effect heeft op het spontane. Terwijl anderen juist houden van de controle en het 'weten'. En beide manieren zijn prima. Wij gebruiken ze nu bewust nog niet om teleurstelling en druk van het 'moeten' te voorkomen (want voelt dat voor ons). Manlief en ik hebben bijv wel afgesproken dat we na een half jaar, mocht het nog niet gelukt zijn, wat gerichter gaan zoeken.

Ik vind het zwanger worden een kindje laten ontwikkelen zo'n bijzonder proces *insert hartjes smiley* ;)
Ik dacht heel ff huh wat heb ik er mee te maken... :+

Verder ben ik t met je eens.
S. 2014
J. 2016
pi_160815950
Welkom George!

Interessant de discussie over ovulatietesten.
Persoonlijk ervaar ik het een beetje zoals theeleuter zegt. Het lukt ons echt niet om om de dag seks te hebben. Dus we doen het gewoon wanneer we zin hebben en bij een positieve ovulatietest eventueel een keertje extra, als we zin hebben.

Dankzij de ovulatietesten er wel achter gekomen dat ik dus een erg korte luteale fase heb. Cyclus was elke keer netjes 26-28 dagen, maar ei dus pas op dag 19-20-21.

Wat dat betreft vind ik de ovulatietesten wel handig. Ik vind het alleen irritant om elke keer in een potje te plassen en eraan te denken om 2 uur ervoor niet (veel) te drinken (drink eigenlijk de hele dag door best veel water).
pi_160816038
Over die ovulatietesten gesproken... ik heb er nog een berg liggen die weg mogen.. voor niks... wie maak ik er blij mee.
S. 2014
J. 2016
pi_160816519
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 18:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Over die ovulatietesten gesproken... ik heb er nog een berg liggen die weg mogen.. voor niks... wie maak ik er blij mee.
Whehe, mij nog niet :+
pi_160828484
Ovutesten zijn weg :)
S. 2014
J. 2016
pi_160828816
Ik kom ook weer eens aanwaaien na een paar maanden voor mijn gevoel in niemandsland te hebben gezeten. Vanmorgen de samenlevingstest gehad en ik word vanmiddag gebeld met de uitslag. Ik vind het echt heul heul spannend. Zo spannend dat ik vergeten ben het recept voor vitamine D op te halen bij de balie :').
pi_160829267
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 09:30 schreef Gala6183 het volgende:
Ik kom ook weer eens aanwaaien na een paar maanden voor mijn gevoel in niemandsland te hebben gezeten. Vanmorgen de samenlevingstest gehad en ik word vanmiddag gebeld met de uitslag. Ik vind het echt heul heul spannend. Zo spannend dat ik vergeten ben het recept voor vitamine D op te halen bij de balie :').
Phoe, ik kan me voorstellen! Heel veel sterkte met wachten.
pi_160829440
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:15 schreef Aventura het volgende:
Wat naar Fuchsia. 26 dagen is helemaal niet zo heel kort hoor. Weet je ongeveer op welke dag je eisprong is?
Mijn cyclus is altijd 29/30 dagen geweest sinds ik bijna 2 jaar geleden stopte met de pil. Dus ik vind 26 dagen dan ineens wel kort. Mijn eisprong was 12 dagen er voor, gewoon keurig op dag 14.

Ovulatietesten ben ik pas gaan doen na de 2e miskraam. 1 ronde echt volgehouden, nog 2 andere rondes wel aan begonnen, maar ik vergeet dan op zo'n stickie te plassen de dagen erna, dus dan heeft het niet zo veel nut :+ Afgelopen rondes mijn eisprong gevoeld, dus nu is het ook niet meer nodig :')

quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 09:30 schreef Gala6183 het volgende:
Succes met wachten :*
  maandag 21 maart 2016 @ 10:38:29 #216
73386 Fazz
onderweg
pi_160829678
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 18:28 schreef Savvy. het volgende:

Dankzij de ovulatietesten er wel achter gekomen dat ik dus een erg korte luteale fase heb. Cyclus was elke keer netjes 26-28 dagen, maar ei dus pas op dag 19-20-21.

Wat dat betreft vind ik de ovulatietesten wel handig. Ik vind het alleen irritant om elke keer in een potje te plassen en eraan te denken om 2 uur ervoor niet (veel) te drinken (drink eigenlijk de hele dag door best veel water).
Savvy, zo'n korte luteale fase maakt de kansen dat er uberhaupt innesteling kan plaats vinden kleiner toch? Ben jij al eens naar de HA geweest hiervoor?

Ik ben wel benieuwd omdat mijn luteale fase ook (te) kort lijkt te zijn (sommige maanden)
pi_160831764
Klopt Fazz, minder dan 9 dagen geloof ik is problematisch, dan wordt alles alweer afgebroken voordat het eitje tijd heeft om in te nestelen.

Ik ben nog niet naar de HA geweest, maar als het deze ronde weer zo is maak ik toch maar een afspraak. Dan heb ik 4 rondes met ovulatietesten gedaan waarbij ik gezien heb dat mijn ei zo laat was.

Deze ronde was de ovulatietest positief op dag 18 en dag 19 weer negatief. Nu maar weer even afwachten.

Gala wat spannend! Heb je al iets gehoord?
pi_160832270
Geen goed nieuws ;(. Te weinig zwemmers. Mijn vriend moet nog een keer een potje inleveren en ik mijn schildklier laten nakijken (nooit eerder iets over gehoord of last van gehad :?) en dan gaan ze verder kijken.

Ik baal ervan en ik kan mijn vriend niet bereiken (zakenreis, donderdag pas weer thuis) en ik moet zo nog een training geven en ik wil naar huis.
pi_160832662
Wat naar Gala, en wat vervelend dat je je vriend niet kunt bereiken en hij binnenkort ook niet thuis komt. Is er iemand anders in je omgeving bij wie je 't kwijt kunt? :*
pi_160832682
Ach Gala wat een domper. :*
  Moderator maandag 21 maart 2016 @ 14:17:14 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160833525
He Gala wat een rotnieuws -O- Vervelend ook dat je vriend niet bereikbaar is. Misschien een goede vriendin die je kunt bellen?

Zoals ik ook al tegen Bobby zei: zo'n uitslag lijkt heel slecht en je wereld stort even een beetje in. Maar uiteindelijk moet je bedenken dat er echt zo ontzettend veel mogelijkheden zijn tegenwoordig. Sterkte in ieder geval voor nu :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_160835018
Geef de hoop niet op Gala. Er is vast een oplossing.
pi_160836193
Bah Gala wat een kl*te nieuws. Ik kan me voorstellen dat de grond even onder je voeten weg geslagen wordt. Vervelend ook dat je je vriend niet bij je hebt en ook niet kunt bereiken. Zoals Majo al opperde: is er niet iemand die je even in vertrouwen kunt nemen? Waar je je hart kunt luchten?
pi_160836210
Sjongejonge... zit ik een maand te wachten op mijn doorverwijzing bij de internist, omdat de gyn zei dat mijn schildklierwaarden aan de hoge kant waren..
De gyn zei ik kan even niks meer voor je doen dus ik stuur je door,
Vandaag dus bij de internist eerste afspraak, standaard gedoe wegen en bloeddruk...
ik zit ergens op de grens max/te hoog maar omdat ik zwanger wil worden kan ik dan beter toch medicijnen gaan gebruiken...
alleen hoeft dat ook niet perse de oplossing te zijn want de gyn had doorgegeven in de computer dat ze me verdenkt van pcos (huh? Heeft ze nooit gezegt maar ach wat maakt het uit)
Ja de schildklier waarden zijn eigenlijk te hoog, maar ze heeft niet alle waarden gekregen...
iets met antistoffen en huppeldepup 4.
dus ik mocht weer bloedprikken en dan bespreken we de volgende keer de uitkomst.

het enige wat ik wil is van mijn horrormenstruaties af komen en nou ben ik nog geen hol verder ;(
pi_160843327
Jemig Deadly! Soms....is de gezondheidszorg gewoon knudde. Zacht uitgedrukt.
pi_160843373
Ik heb even met mijn zus gepraat en uiteindelijk belde mijn vriend ook nog en konden we het er even over hebben dus dat was wel fijn. Verder zit ik nu in de ontkenningsfase en eat all the koekjes enzo. Morgen een afspraak maken en weer door.

quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:24 schreef deadly_kiss het volgende:

het enige wat ik wil is van mijn horrormenstruaties af komen en nou ben ik nog geen hol verder ;(
Wat irritant. Dat schiet ook niet op zo. Voor een arts is het alleen nog even bloedprikken en alleen nog even dit en alleen nog even dat maar jij staat voor je gevoel stil. Klote :*
  maandag 21 maart 2016 @ 20:54:36 #227
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160843701
He wat een hoop slecht-nieuws-berichten de laatste tijd :{
Knuffel voor iedereen :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160845678
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:46 schreef Gala6183 het volgende:

Wat irritant. Dat schiet ook niet op zo. Voor een arts is het alleen nog even bloedprikken en alleen nog even dit en alleen nog even dat maar jij staat voor je gevoel stil. Klote :*
Het schiet helemaal niet op!
Ik irriteer me echt aan de werkwijze van dat ziekenhuis maar dat zal overal wel zijn misschien...
na zo'n lange tijd mag er nu ongeveer wel een oorzaak zijn, en een plan van aanpak zou ook fijn zijn.
Ik wacht het maar weer 2 weken af }:|
pi_160850270
Gala wat een rot uitslag :{ Gelukkig kon je je vriend nog bereiken.

En wat frustrerend Deadly, elke keer dat wachten :(
pi_160851027
He verdorie dames, dikke knuffel!

Wat een vervelende uitslag Gala, fijn dat je inmiddels je vriend hebt gesproken. Hopelijk komt er snel een plan voor jullie op tafel.

En Deadly, wachten is nooit fijn, zeker niet als er geen duidelijke vervolgstappen zijn. Sterkte!
pi_160851182
Bloed :'(
pi_160853397
He Gala, wat een rot uitslag! :* Hopelijk volgt er snel een goed plan van aanpak

En deadly dat wachten is zeker irritant! Elke dag duurt eigenlijk te lang, maar in het zkh lijken ze daar toch anders in te staan. :*

Nee hillz :'( Ik huil met je mee! :*
pi_160853655
Shit Gala, dat is niet het nieuws dat je wilde horen.

Bloed bij Hillz -O-

Weekendje weg is weer voorbij. Ik had zondag getest ( NOD was gisteren ) en was negatief. Toch nog steeds niet ongesteld geworden maar wel redelijk wat slijm met een mini beetje bloed. Als ik morgen nog niet ongesteld ben geworden toch maar weer even testen. Normaal gesproken ( iig de afgelopen 3 maanden ) was is stipt op tijd met mijn periode. Maar door de negatieve test ben ik er 99% zeker van dat ik niet zwanger ben. Laat dan het bloed dan maar ook komen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_160858212
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:24 schreef deadly_kiss het volgende:
Sjongejonge... zit ik een maand te wachten op mijn doorverwijzing bij de internist, omdat de gyn zei dat mijn schildklierwaarden aan de hoge kant waren..
De gyn zei ik kan even niks meer voor je doen dus ik stuur je door,
Vandaag dus bij de internist eerste afspraak, standaard gedoe wegen en bloeddruk...
ik zit ergens op de grens max/te hoog maar omdat ik zwanger wil worden kan ik dan beter toch medicijnen gaan gebruiken...
alleen hoeft dat ook niet perse de oplossing te zijn want de gyn had doorgegeven in de computer dat ze me verdenkt van pcos (huh? Heeft ze nooit gezegt maar ach wat maakt het uit)
Ja de schildklier waarden zijn eigenlijk te hoog, maar ze heeft niet alle waarden gekregen...
iets met antistoffen en huppeldepup 4.
dus ik mocht weer bloedprikken en dan bespreken we de volgende keer de uitkomst.

Klinkt als mijn afspraak bij de endocrinoloog. Weer opnieuw prikken. Maar het had allemaal geen prioriteit.
pi_160858791
Ik ga vragen of ze misschien telefonisch duidelijkheid kunnen geven...
Ik moet elke keer 20km heen en 20 weer terug, ook nog door de toltunnel heen!
Nu al 4x wezen bloedprikken dit jaar waarvan 3x in dat ziekenhuis,
Lekker cashen zo!
pi_160860776
Oh dat is helemaal irritant deadly, als je er zo ver voor moet reizen.

Ik denk dat ik langzaam een topic op ga schuiven. Helaas niet het gewenste topic ;( maar goed. Dat komt hopelijk in de niet al te verre toekomst. Over 2,5 week zijn de volgende onderzoeken en dan komt er hopelijk een plan van aanpak.

Ik blijf hier wel meelezen, meeleven en meejuichen voor alle zo gewenste streepjes O+
pi_160870776
Sterkte Gala, hopelijk is je verblijf in het andere topic kort :*
  donderdag 24 maart 2016 @ 21:14:19 #238
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160920325
Dk ben je nog wat wijzer geworden?
Gala veel succes met de onderzoeken! Hopelijk snel goed nieuws in het andere topic.
pi_160921402
Ik denk dat ik ook moet gaan verhuizen. Mijn stug volhoudend 'IKBENNIETNIETNIETNIETSTUK' is niet heel geloofwaardig meer 😒
pi_160922081
Hilz, ik gun het je zo :* En hoop dat je alleen een zetje nodig hebt en niet stuk bent!
pi_160922132
Ohw Hillz en Gala, wat ontzettend rot dat jullie een topic op moeten schuiven.
Gala ik hoop dat er snel duidelijkheid en een plan van aanpak komt, met als resultaat een prachtig kindje. En voor jou natuurlijk ook Hillz. Als ik me niet vergis heb jij al een zoontje toch? Is dat wel op eigen kracht gelukt of hebben jullie daar ook Hulp bij gehad? Dikke knuffel voor jullie beide.
pi_160926634
Hopelijk hoef je maar kort in het andere topoc te blijven gala. Heel veel succes met de vervolgstappen :*

O Hillz, heb je weer bloed? Wat ontzettend frustrerend zeg ;( Ik vind het na 8 maanden al moeilijk om niet te denken dat het vast noooooit gaat lukken, laat staan voor jullie meiden die nog veel langer wachten.
Jij had toch al wel wat onderzoeken gehad? Hebben ze eigenlijk ook een zaadonderzoek gedaan?

Ik krijg het door het verhaal van gala niet meer uit mijn hoofd dat het natuurlijk niet alleen aan mij hoeft te liggen. Wel stom, tuurlijk weet ik dat er 2 partijen bij betrokken zijn :+ maar het lijkt me zo duidelijk dat het probleem bij mij ligt met zo'n korte lf, maar het kan natuurlijk óók bij vriend liggen.
Toch maar eens babbelen over het inleveren van een potje sperma als ik een afspraak maak ivm mijn korte lf.
pi_160927024
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 07:19 schreef Savvy. het volgende:
Hopelijk hoef je maar kort in het andere topoc te blijven gala. Heel veel succes met de vervolgstappen :*

O Hillz, heb je weer bloed? Wat ontzettend frustrerend zeg ;( Ik vind het na 8 maanden al moeilijk om niet te denken dat het vast noooooit gaat lukken, laat staan voor jullie meiden die nog veel langer wachten.
Jij had toch al wel wat onderzoeken gehad? Hebben ze eigenlijk ook een zaadonderzoek gedaan?

Ik krijg het door het verhaal van gala niet meer uit mijn hoofd dat het natuurlijk niet alleen aan mij hoeft te liggen. Wel stom, tuurlijk weet ik dat er 2 partijen bij betrokken zijn :+ maar het lijkt me zo duidelijk dat het probleem bij mij ligt met zo'n korte lf, maar het kan natuurlijk óók bij vriend liggen.
Toch maar eens babbelen over het inleveren van een potje sperma als ik een afspraak maak ivm mijn korte lf.
In januari een hsg en zwemmers zijn ook gecheckt. Die doen het en zwemmen de goede kant op. Nog 1 cyclus afwachten. Maar 'that ship has sailed' voor mijn gevoel. Geen idee wat ze daarna gaan doen.
pi_160929194
:* voor jullie!

Ik zit inmiddels in een 26 dagen cyclus. Vorige keer en deze keer ook kwam ik vanmorgen achter.
Ben benieuwd wat het de komende maand worden gaat, was voorheen altijd strak in de 28 dagen.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 11:26:00 #245
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160929252
Balen Hilz en BlueEyes
pi_160929335
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 11:22 schreef BlueEyes het volgende:

Ik zit inmiddels in een 26 dagen cyclus. Vorige keer en deze keer ook kwam ik vanmorgen achter.
Ben benieuwd wat het de komende maand worden gaat, was voorheen altijd strak in de 28 dagen.
Had ik bij Saar ook, keurig 28 dagen, en bij deze 26/27 dagen.. stom als het ineens gaat schommelen.

Verder even een dikke :* (en choco) voor iedereen die hem kan gebruiken.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 25 maart 2016 @ 11:32:40 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_160929376
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 11:22 schreef BlueEyes het volgende:

Dat is interessant Blue, ik ben ook van stipt 28 dagen ineens 25-27 gaan doen de afgelopen twee cycli. Mijn oudlijkalarmbellen gingen natuurlijk meteen af :') Hopelijk is het dat niet en is het gewoon een rare hiccup / de maanstand / iets in ons kraanwater.

(nee, ik WOHTS niet, ik ben het al bij gaan houden na de geboorte van Mauw ;))
disclaimer
pi_160929455
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 11:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat is interessant Blue, ik ben ook van stipt 28 dagen ineens 25-27 gaan doen de afgelopen twee cycli. Mijn oudlijkalarmbellen gingen natuurlijk meteen af :') Hopelijk is het dat niet en is het gewoon een rare hiccup / de maanstand / iets in ons kraanwater.

(nee, ik WOHTS niet, ik ben het al bij gaan houden na de geboorte van Mauw ;))
Impliceer je hiermee dat ik een oudlijk ben }:|

Ik vond het ook typisch want de vorige keer waren er meer ineens met 26 dagen.

En ik hou het ook al bij sinds F bijna een half jaar is hoor!
En toen wist ik niet eens of we voor een 2e zouden gaan.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 11:38:33 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_160929468
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 11:37 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Impliceer je hiermee dat ik een oudlijk ben }:|

Ik vond het ook typisch want de vorige keer waren er meer ineens met 26 dagen.

En ik hou het ook al bij sinds F bijna een half jaar is hoor!
En toen wist ik niet eens of we voor een 2e zouden gaan.
Dan ga ik voor kraan / regenwater. --> TRU?
En nee hoor, dat doe je zelf al vaak zat :* :D O+
disclaimer
  vrijdag 25 maart 2016 @ 11:41:08 #250
73386 Fazz
onderweg
pi_160929500
Hilz :* En voor iedereen die het nodig heeft natuurlijk ook :*

Raar is dat Blue, opeens een afwijkende lengte :{ .

Hier is er nooit een regelmaat geweest, 38-26-26-28-27-30-27-25-30-23 8)7 toch nog altijd beter dan die 31-41-36-35-54-120 voor F :X
  vrijdag 25 maart 2016 @ 11:43:33 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160929542
Hier schommelt het tussen 27-28 dagen. Vorig jaar zat er ook weleens een van 24 dagen tussen. Toen ik zwanger werd van zoon was dat de cyclus na een cyclus van 22 dagen. Zo heel zorgelijk is het wellicht niet. Je hebt wel meer kansen zo :) Als je bang bent dat het met je leeftijd te maken heeft: wat vooral een minder goed teken is, is een (heel) vroege eisprong en/of een veel te korte luteale fase. Zo'n vroege eisprong komt doordat oudere vrouwen vaak veel fsh aanmaken waardoor een onrijp ei springt. Dat ei kan niet bevrucht worden. Hou je bij wanneer je eisprong is?
pi_160929552
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 11:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan ga ik voor kraan / regenwater. --> TRU?
En nee hoor, dat doe je zelf al vaak zat :* :D O+
Ze zeggen toch altijd dat groepen vrouwen elkaar cyclus maanstand gedoe dingesn klok/klepel overnemen?
  vrijdag 25 maart 2016 @ 11:45:15 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_160929567
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 11:44 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ze zeggen toch altijd dat groepen vrouwen elkaar cyclus maanstand gedoe dingesn klok/klepel overnemen?
zou dat virtueel ook werken? O+

Fazz, daar is inderdaad geen peil op te trekken!
disclaimer
pi_160929573
Hilz, ik gooi een sprankje hoop naar je toe voor deze ronde :*

Hier ook ineens afwijkende cyclus. Ik was altijd 29/30 dagen en nu ineens naar 25/26 de laatste 3 rondes. Interessant daarbij vind ik dat ik de laatste 3 keer ook mijn eisprong heb gevoeld, waar ik dat voorheen nooit voelde.

Fazz, dat is wel een duidelijke verbetering :+ Maar nog steeds alle kanten op.
pi_160929589
Ik zei vanmorgen tegen vriend dat ik de komende keer eens ga sticken.
Heb dat alleen na de laatste mk gedaan en erna niet meer.
Zou rond 13/14 zijn.

Maar ik ben nu niet teleurgesteld dat ik ongesteld ben hoor!
Want mijn vruchtbare dagen waren middenin een weekje manloos :')
Was alleen verbaasd dat ik een 26dagen cyclus heb nu.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 11:47:32 #256
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160929600
Hilzz en Blue -O-

Ik zit ook op dag 26 :P
Alleen hier nog geen bloed :*
pi_160929601
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 11:45 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Hilz, ik gooi een sprankje hoop naar je toe voor deze ronde :*

Hier ook ineens afwijkende cyclus. Ik was altijd 29/30 dagen en nu ineens naar 25/26 de laatste 3 rondes. Interessant daarbij vind ik dat ik de laatste 3 keer ook mijn eisprong heb gevoeld, waar ik dat voorheen nooit voelde.
Ja jij was idd degene die ook ineens 26 dagen had. Twijfeld even wie het was.
pi_160929631
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 11:47 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Yep dat was ik!

Spannend Radhyn! Heb je er een goed gevoel over?
  vrijdag 25 maart 2016 @ 11:51:34 #259
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160929656
Door de vele IUI's van een paar jaar geleden ben ik het gevoel van op springen staand ei gaan herkennen.
Wel handig.. maar het gevoel kan wel een een paar dagen duren met tussenpozen. Als het helemaal weg blijft ga ik er vanuit dat het ei gesprongen is.

Deze maand hebben we extra ons best gedaan en sta ik er relax in en het is zondag ook de dag dat ik 2 jaar geleden positief testte.. Dus tot nu toe heb ik er een goed gevoel over ja :Y
Maar dat wil natuurlijk allemaal ook gewoon helemaal niks zeggen hé :P
  vrijdag 25 maart 2016 @ 11:53:16 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_160929686
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 11:51 schreef Radyhyn het volgende:
Door de vele IUI's van een paar jaar geleden ben ik het gevoel van op springen staand ei gaan herkennen.
Wel handig.. maar het gevoel kan wel een een paar dagen duren met tussenpozen. Als het helemaal weg blijft ga ik er vanuit dat het ei gesprongen is.

Deze maand hebben we extra ons best gedaan en sta ik er relax in en het is zondag ook de dag dat ik 2 jaar geleden positief testte.. Dus tot nu toe heb ik er een goed gevoel over ja :Y
Maar dat wil natuurlijk allemaal ook gewoon helemaal niks zeggen hé :P
Je gaat gewoon voor een datumtweeling met twee jaar verschil net als Chanty :D
disclaimer
  vrijdag 25 maart 2016 @ 11:56:41 #261
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160929739
Dat zou ik wel heel tof vinden! ;)
pi_160929873
Ooh Rady ja! En dan net zo'n leukerdje als V en dan in meisjesvorm :D
pi_160929954
Mijn duimen draaien Radhyn! ^O^
pi_160931721
Spannend Rady! Ik duim voor je :)
pi_160937627
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 11:47 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ik ook!

En zo te voelen deze ronde ook weer :{
Zit nu op dag 24, maar al weer meer slijm, dat was de vorige keren het teken van een naderende menstruatie.

Spannend Rady! Zou wel erg leuk zijn.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:18:12 #266
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160946482
SPOILER: Ommegottommegotttomegottt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:21:08 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_160946603
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:18 schreef Radyhyn het volgende:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met avondplas??? Wat ongelooflijk tof Rady! Whaaaaaa! *O*
disclaimer
pi_160946607
SPOILER
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:22:09 #269
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160946662
Jaaaaaaaa *O*
Kwak
pi_160946873
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:18 schreef Radyhyn het volgende:
Jaaaaahaaaaaahaaaa *O* *O* *O* wat supertof!
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:26:34 #271
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160946894
Avondplas en 2 dagen voor NOD *O*
Ik kan het bijna niet geloven!!
pi_160946964
Wat???? Ommegot gefeliciteerd *O*
pi_160947025
Oee ontlurk voor Rady! Wat leuk *O* *O* *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:30:18 #274
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160947078
Wat tof *O* O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160947093
Hoeraaaa! *O*
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:31:07 #276
73386 Fazz
onderweg
pi_160947117
:D *O* Jeeeej! Wat tof Rady O+
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:31:11 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_160947123
Gewoon ook praktisch dezelfde ud als bij V. _O-
disclaimer
pi_160947273
Ja, wat goed *O* Gefeliciteerd, ik duim voor een plakker :*
pi_160947393
Jaaaa! Wat goed! Gefeliciteerd! Kan niet missen. Je had al zo'n voorgevoel of niet?
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:37:11 #280
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160947409
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon ook praktisch dezelfde ud als bij V. _O-
Haha ja inderdaad! Bij V was het 2 dec (op basis van echo.. maar 3 dec op basis van mijn berekening). Nu bereken ik de UD voor 4/5 dec :D
En volgens mij ook nog verwekt op ons jubileum van 15 jaar samen O+ (of 1 van de dagen erna :P). Maart is een vruchtbare maand bij ons ;)
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:42:08 #281
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160947695
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:36 schreef Peacefulll het volgende:
Jaaaa! Wat goed! Gefeliciteerd! Kan niet missen. Je had al zo'n voorgevoel of niet?
Ik had vandaag een gevoel in mijn onderbuik wat ik herkende.. ;)
pi_160948045
Wat tof. Gefeliciteerd *O*
pi_160948111
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:42 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Ik had vandaag een gevoel in mijn onderbuik wat ik herkende.. ;)
Een kietelende baby! Nu al een grappenmaker ;)
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:59:35 #284
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160948274
Haha O+

Bedankt voor de felicitaties allemaal O+
pi_160948732
Rady gefeliciteerd! *O*
  Moderator vrijdag 25 maart 2016 @ 23:15:58 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160948748
Rady :o *O* wat ontzettend tof! O+ O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_160949216
Whaaaa Rady O+
Noh hoe doe je dat?
Hoe tof *O*
  vrijdag 25 maart 2016 @ 23:33:26 #288
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160949249
Rady wat leuk, gefeliciteerd *O*.
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator zaterdag 26 maart 2016 @ 00:35:05 #289
269689 crew  Viv
pi_160950417
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
Je gaat gewoon voor een datumtweeling met twee jaar verschil net als Chanty :D
Vooruitziende blik SQ!

Gefeliciteerd Radyhyn!! *O*
pi_160950466
Whoohoo *O*
pi_160951752
Wauw Radyhyn! *O* *O*
  zaterdag 26 maart 2016 @ 05:46:17 #292
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160952774
Rady! Gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_160952832
Ermahgerd nog zo'n leuke vrolijkerd voor Rady! Geweldig! Gefeliciteerd O+ O+ *O*
pi_160952838
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:37 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad! Bij V was het 2 dec (op basis van echo.. maar 3 dec op basis van mijn berekening). Nu bereken ik de UD voor 4/5 dec :D
En volgens mij ook nog verwekt op ons jubileum van 15 jaar samen O+ (of 1 van de dagen erna :P). Maart is een vruchtbare maand bij ons ;)
Wauw O+

Gefeliciteerd! *O*
pi_160952879
Jaaa Rady!! Gefeliciteerd! *O*
pi_160952991
Gefeliciteerd Rady!! *O*
pi_160953122
Gefeliciteerd, Rady! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160953131
Jeej Rady!
Gefeliciteerd!
  zaterdag 26 maart 2016 @ 10:47:08 #299
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160954360
Whaaa rady!!! *O*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160955637
Gefeliciteerd Rady! Wat tof!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')