Je gaat me niet vertellen dat jij serieus 30 of 31 jaar oud bent.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV-supporters zingen tenminste. De aRENa is altijd zo stil
aRENa xD!!!!quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV-supporters zingen tenminste. De aRENa is altijd zo stil
Even een grapje voor tussendoorquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop oprecht dat Feyenoord morgen verliest.
Ik was niet van plan jou iets te vertellen idd. Klopt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij serieus 30 of 31 jaar oud bent.
Ah, de tweede plaats. Net als Feyenoord deed.quote:
Hahaaaa!quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even een grapje voor tussendoor
Waarom is Feyenoord met een 'd' (Al zal jij het met regelmatig per ongeluk met een 't' hebben geschreven).
Omdat het verleden tijd is![]()
Klootzak.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
(Al zal jij het met regelmatig per ongeluk met een 't' hebben geschreven).
Ik ben solidair met VVSB nu.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zipportal maakte een klein foutje
Leuke.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even een grapje voor tussendoor
Waarom is Feyenoord met een 'd' (Al zal jij het met regelmatig per ongeluk met een 't' hebben geschreven).
Omdat het verleden tijd is![]()
Je bent niet grappig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tellen uitgoals eigenlijk dubbel?
Heeft wel iets van dit weg:quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Wat een dramatisch publiek daar bij utrecht joh. Eerst 70 minuten lang je eigen spelers uitfluiten en nu met zijn allen zingen en juichen met 6 kilo boter op je hoofd.
Ja huldiging, Dvd's alles erop en eraan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah, de tweede plaats. Net als Feyenoord deed.
En mijn wekker dan om 5:30 zetten zeker. Ben je wel lekker bij je kokosnoot.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die savonds douchen ipv sochtends zijn gore varkens.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tellen uitgoals eigenlijk dubbel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |