Je gaat me niet vertellen dat jij serieus 30 of 31 jaar oud bent.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV-supporters zingen tenminste. De aRENa is altijd zo stil
aRENa xD!!!!quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV-supporters zingen tenminste. De aRENa is altijd zo stil
Even een grapje voor tussendoorquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop oprecht dat Feyenoord morgen verliest.
Ik was niet van plan jou iets te vertellen idd. Klopt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij serieus 30 of 31 jaar oud bent.
Ah, de tweede plaats. Net als Feyenoord deed.quote:
Hahaaaa!quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even een grapje voor tussendoor
Waarom is Feyenoord met een 'd' (Al zal jij het met regelmatig per ongeluk met een 't' hebben geschreven).
Omdat het verleden tijd is![]()
Klootzak.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
(Al zal jij het met regelmatig per ongeluk met een 't' hebben geschreven).
Ik ben solidair met VVSB nu.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zipportal maakte een klein foutje
Leuke.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even een grapje voor tussendoor
Waarom is Feyenoord met een 'd' (Al zal jij het met regelmatig per ongeluk met een 't' hebben geschreven).
Omdat het verleden tijd is![]()
Je bent niet grappig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tellen uitgoals eigenlijk dubbel?
Heeft wel iets van dit weg:quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Wat een dramatisch publiek daar bij utrecht joh. Eerst 70 minuten lang je eigen spelers uitfluiten en nu met zijn allen zingen en juichen met 6 kilo boter op je hoofd.
Ja huldiging, Dvd's alles erop en eraan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah, de tweede plaats. Net als Feyenoord deed.
En mijn wekker dan om 5:30 zetten zeker. Ben je wel lekker bij je kokosnoot.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die savonds douchen ipv sochtends zijn gore varkens.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dank je Maniquote:
Ik heb je antwoord op mijn vraag van vanmiddag even gemist, maar dan had je maar geschiedenisleraar moeten worden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En mijn wekker dan om 5:30 zetten zeker. Ben je wel lekker bij je kokosnoot.
Een frisse douche in de ochtend word je wel flink wakker vanquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En mijn wekker dan om 5:30 zetten zeker. Ben je wel lekker bij je kokosnoot.
Dan zou ik helemaal niet meer douchen zoals het betaamt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je antwoord op mijn vraag van vanmiddag even gemist, maar dan had je maar geschiedenisleraar moeten worden.
Is dat The Wire?quote:
Wat maakt het uit, 0 blijft 0.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brave jongen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat The Wire?Ik heb deze gekocht.
The.Wire.S01-05.COMPLETE.BluRay.REMUX.1080p.AVC.DTS-HD.MA.5.1-MrO
Dan ben je wel rijkelijk laat zeg. Maar beter laat dan nooit weet je wel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat The Wire?Ik heb deze gekocht.
The.Wire.S01-05.COMPLETE.BluRay.REMUX.1080p.AVC.DTS-HD.MA.5.1-MrO
Alleen als de keeper een helm op heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zijn 10gb per afleveringquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Brave jongen.
Al hoor je deze serie echt te kopen, en niet te downloaden.
Ik heb hem 5 jaar lang moeten overtuigen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan ben je wel rijkelijk laat zeg. Maar beter laat dan nooit weet je wel.
Ik haat die mensen. Zo erg.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem 5 jaar lang moeten overtuigen.
En waarschijnlijk vindt hij het saai ofzo. Zo'n type is het wel.
Geen Hema-item morgen in het journaalquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:28 schreef Nielsch het volgende:
Wel lachen dat heel Nederland nu teleurgesteld is...
Ha ha haquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:28 schreef Nielsch het volgende:
Wel lachen dat heel Nederland nu teleurgesteld is...
Je gaat me niet vertellen dat jij serieus 30 of 31 jaar oud bent.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:24 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja huldiging, Dvd's alles erop en eraan.
Het zit diep.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
die goal van WambertoDat was echt de grootste farce ooit.
eensquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
die goal van WambertoDat was echt de grootste farce ooit.
HoC vergelijken met IITNB. Man man man...quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:32 schreef tralalala het volgende:
Is The Wire van de categorie House of Cards en Orange is the new Black? Want dan hoef ik niet te kijken.
iitnb?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
HoC vergelijken met IITNB. Man man man...
Ik ben nogal mad daardoor ja.quote:
Ik was de hele dag thuis, dus dan boeit het me vrij weinig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die savonds douchen ipv sochtends zijn gore varkens.
Wat is dit voor een walgelijke vergelijking danquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:32 schreef tralalala het volgende:
Is The Wire van de categorie House of Cards en Orange is the new Black? Want dan hoef ik niet te kijken.
Toen die chick voor de metro werd gegooid ben ik gestopt met kijken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
HoC vergelijken met IITNB. Man man man...
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:34 schreef Kopsterk het volgende:
IS HET NOU EVEN KLAAR MET AL DIE FUCKING GIFS JEZUS HE
Toen pas begon het echt goed te wordenquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Toen die chick voor de metro werd gegooid ben ik gestopt met kijken.
Het niveau van S1 is inderdaad niet meer gehaald. Dat was een jammer moment.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Toen die chick voor de metro werd gegooid ben ik gestopt met kijken.
JAAAAAAAAAA CUPFIGHTERS!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:36 schreef Syntix het volgende:
3-0 winnen tegen amateurs en dan nog juichen ook
utrecht
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Is dit nou het niveau dat jij nastreeft?
BEN JE NOU TROTS OP JEZELF!??!
er is ook niemand neergeschoten ofzo...quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:25 schreef byah het volgende:
Het enige positieve aan de Utrecht supporters was het applaus voor VVSB bij hun rondje langs het veld.
lolquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk wint Feyenoord vandaag.
Staan er toch nog amateurs in de finale
Goeie he?quote:
xDquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
6/10quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|