Open zender van FOX, uitzending begint om 19:00quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:49 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie trouwens dat het niet live op NPO1, 2 of 3 te zien is
Via de site toch minstens wel? Of zendt een andere zender het gewoon live op tv uit?
Ik was al even bang dat het achter de decoder zou zijn bij FOX, maar dit is mooi nieuwsquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Open zender van FOX, uitzending begint om 19:00
FOX open net.quote:
waarom staat voetbal niet in sport?quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:49 schreef sportfreak het volgende:
Waarom staat dit niet gewoon in het Olympische Spelen subforum?
Nou ja, vermoedelijk omdat het voetbal is en we nu in het voetbalforum zitten. Wat maakt het in 's hemelsnaam uit waar het staat? Ik snap nooit zo dat mensen zich daar druk om maken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:49 schreef sportfreak het volgende:
Waarom staat dit niet gewoon in het Olympische Spelen subforum?
Scoren kunnen ze wel, die Zwitsers. Ik teer nog op mijn weddenschappen op Zwitserland tegen Ecuador op het WK (10-0)quote:
Als ze in de zomer maar een plekje in het OS-forum hebben, maar dan moeten ze toch echt eens wat aan die 1-0 doenquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, vermoedelijk omdat het voetbal is en we nu in het voetbalforum zitten. Wat maakt het in 's hemelsnaam uit waar het staat? Ik snap nooit zo dat mensen zich daar druk om maken.
Het gaat toch om onze dames?
Hoe schat je onze kansen vanavond?quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Scoren kunnen ze wel, die Zwitsers. Ik teer nog op mijn weddenschappen op Zwitserland tegen Ecuador op het WK (10-0)
Ik weet net zoveel van voetbal als jij van Griekse langlaufers (althans, voor zover ik dat in kan schatten)quote:
gewoon ed niveau. Een hoop teams zouden het moeilijk hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet zeggen dat het niveau me alleszins meevalt
In ieder geval beduidend beter dan een van onze halve finalisten voor de bekerquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
gewoon ed niveau. Een hoop teams zouden het moeilijk hebben.
Feyenoord kan er inderdaad weinig van.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In ieder geval beduidend beter dan een van onze halve finalisten voor de beker
Nee, tegen VVSB gaan de dames gewoon verliezen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In ieder geval beduidend beter dan een van onze halve finalisten voor de beker
Toevallig kijk ik met grote regelmaat de wedstrijden van Feyenoord en ik kan je toch met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid verzekeren dat zélfs daar het niveau toch net wat hoger ligtquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Feyenoord kan er inderdaad weinig van.
40-45 procent ongeveer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Daar is inderdaad niks mis meequote:Op woensdag 2 maart 2016 20:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Mooi veld ook, ondanks de regen.
21 jaar, spelend bij Arsenal, leert wat googlen. Die is wel lekker bezig dusquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Die Jans(s?)en kan nog best aardigvoetballen ook.
Van Nederland of van allebei?quote:
Ik kijk dit nooit, misschien is het wel de standaard.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Nederland of van allebei?
Vrouwenvoetbal in het algemeen. Ik stel me voor dat een eerste divisiewedstrijd uitzitten zo moet voelen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Nederland of van allebei?
Eerste divisie is hoger niveau dan dit. Dit is niveau VVSB.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal in het algemeen. Ik stel me voor dat een eerste divisiewedstrijd uitzitten zo moet voelen.
Toch had ik het erger verwacht.
Het niveau is beter dan normaalquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik kijk dit nooit, misschien is het wel de standaard.
Goed veld, dat leent zich voor technisch spel. Dat moet je weten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
De bal gaat, voor vrouwenvoetbal, aardig rond zo snel te zien.
Ze spelen toch niet in het Kyocera Stadion he?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed veld, dat leent zich voor technisch spel. Dat moet je weten.
Hoe raad je hetquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze spelen toch niet in het Kyocera Stadion he?
Jazeker, je herkende toch de sfeervolle ambiance wel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze spelen toch niet in het Kyocera Stadion he?
Het is er wel drukker dan normaal.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jazeker, je herkende toch de sfeervolle ambiance wel.
Dit is niet waar. Voor de hoofdtribune zijn geen tickets verkocht.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is er wel drukker dan normaal.
Ik vind het raar dat dat een vrouw is. Is dat verplicht? Je zou denken dat je de beste scheidsrechters wilquote:
Bij gelijke geschiktheid geven we de voorkeur aan een vrouw.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat dat een vrouw is. Is dat verplicht? Je zou denken dat je de beste scheidsrechters wil
Bovendien, als zo nu en dan een vrouwelijke scheids bij de mannen mag fluiten, waarom dan niet andersom?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat dat een vrouw is. Is dat verplicht? Je zou denken dat je de beste scheidsrechters wil
Ik ken wat dames die hier op lokaal niveau voetballen en daar was het laatst een heus event dat onze Nijhuis kwam fluiten bij die wedstrijdquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bovendien, als zo nu en dan een vrouwelijke scheids bij de mannen mag fluiten, waarom dan niet andersom?
We hebben al een uitdoelpunt te pakken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland moet dit winnen om door te gaan.
Het schijnt dat de bal ook rond is. Deze posts werden mede mogelijk gemaakt door stichting open deurquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland moet dit winnen om door te gaan.
Hoor je haar eierstokken klapperen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
Staat een flinke wind in Den Haag aan Daphne Koster te zien.
Volgens mij is ze lesbischquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoor je haar eierstokken klapperen dan?
Fotos?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Laten we de rust zo seksistisch mogelijk doorbrengen. Op wie zouden jullie het goed kunnen?
Lieke Martens natuurlijk, die is op de training afgehaakt, onze sterspeelsterquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Laten we de rust zo seksistisch mogelijk doorbrengen. Op wie zouden jullie het goed kunnen?
Geen idee, maar ik ben wel benieuwd wie van de dames de Nederlandse Hope Solo is.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Ik sta achter deze postquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lieke Martens natuurlijk, die is op de training afgehaakt, onze sterspeelster
wie er te harig is dus?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben wel benieuwd wie van de dames de Nederlandse Hope Solo is.
Die hoeft het vast niet vaak solo te doenquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben wel benieuwd wie van de dames de Nederlandse Hope Solo is.
Nasty kutje heeft zequote:Op woensdag 2 maart 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is Alex Morgan trouwens, niet Hope Soloquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die hoeft het vast niet vaak solo te doen
[ afbeelding ]
Ja, dan moet het op google niet bovenaan komen als ik hope solo googlequote:Op woensdag 2 maart 2016 20:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is Alex Morgan trouwens, niet Hope Solo
Wie bekend is in het olympisch dorp, om het zo maar te stellen.quote:
Zal ze ongetwijfeld ook gedaan hebben.quote:
Zou wel willen scoren met mijn paal bij haarquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lieke Martens natuurlijk, die is op de training afgehaakt, onze sterspeelster
Ik zou zeker raak schietenquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Zou wel willen scoren met mijn paal bij haar
Nuttige hashtag.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:36 schreef timmmmm het volgende:
#nog steeds niet zo seksistisch als de WK-rust bij veronica
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'JA, ze legt aan! Ze haalt uit! Ahhh, op de paal'
Timingquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:43 schreef timmmmm het volgende:
Nou, het was even leuk. Ik schakel over om VVSB te supporten
quote:
VVSB wint toch wel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Schijt aan die bekerwedstrijd, daar win je geen olympische tickets mee, met winnen op het OKT wel
Ongeveer 98% kans op winst.quote:
Niemand geeft een neuk om vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Schijt aan die bekerwedstrijd, daar win je geen olympische tickets mee, met winnen op het OKT wel
Deze zomer loopt iedereen in het oranje.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om vrouwenvoetbal.
Jij postte anders vrolijk mee tijdens het WKquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:51 schreef superniger het volgende:
[..]
quote:
Het gaat hier dan ook vooral om de Olympische Spelenquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:51 schreef superniger het volgende:
[..]
onderling resultaatquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:50 schreef Max23 het volgende:
Doelsaldo kan beslissend worden trouwens bij gelijk aantal punten?
Maarja, de kans dat het onderling resultaat gelijk is lijkt me nogal groot al we zover moeten kijken.quote:
DIe is nu baanwielrennen kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
Op RTL8 nu een programma over Rio. Leuk voor heywoodu.
nee 1-0quote:
Voor Noorwegen?quote:
Jep, gelijk opgaande wedstrijd.quote:
Meh. Je moet hier toch minimaal gelijk spelen om een kansje te maken. Bij een nederlaag is het denk ik snel gebeurd.quote:
Ja en dan hopen dat zwitserland en zweden gelijk eindigen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meh. Je moet hier toch minimaal gelijk spelen om een kansje te maken. Bij een nederlaag is het denk ik snel gebeurd.
Gelijk en winnen tegen Zweden is genoeg toch? Da's niet ideaal, maar op doelsaldo ga je het toch al niet meer redden dus je moet sowieso van Zweden winnen. Dan is hier gelijk voldoende.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:12 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja en dan hopen dat zwitserland en zweden gelijk eindigen.
onderlinge resultaat telt voor doelsaldo, maar hier gelijk en winnen van zweden is het meest ideale.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelijk en winnen tegen Zweden is genoeg toch? Da's niet ideaal, maar op doelsaldo ga je het toch al niet meer redden dus je moet sowieso van Zweden winnen. Dan is hier gelijk voldoende.
Ja maar daar heb je dus niks aan als je gelijkspeelt tegen Zweden want dan is dat onderlinge resultaat gelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:19 schreef WEST het volgende:
[..]
onderlinge resultaat telt voor doelsaldo, maar hier gelijk en winnen van zweden is het meest ideale.
Rust btw
Gelijkspelletje is ook wel genoeg lijkt mij.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
3-1 nu.Dan wordt het wel heel, heel lastig.
4-1 geworden. Winnen tegen Zweden en hopen dat Zwitserland wint van Noorwegen. Dat zie ik niet gebeuren, zeker als Zwitserland niet wint van Zweden.
gaat NL sowieso naar rio als Zwitserland en zijzelf winnen? Qua doelsaldo staan ze toch achter, of wordt dan enkel onderling resultaat geteld bij de drie die gelijk eindigen?quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:47 schreef franklop het volgende:
[..]
gaat NL sowieso naar rio als Zwitserland en zijzelf winnen? Qua doelsaldo staan ze toch achter, of wordt dan enkel onderling resultaat geteld bij de drie die gelijk eindigen?
Lijkt net de ArenAquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:53 schreef opperkleurder het volgende:
Woudenstein is nog leger dan normaal. Dit is echt treurig.
Dat zou echt genot zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het zou wel heel zuur zijn als die blunder echt beslissend zou zijn.
Nogal jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het zou wel heel zuur zijn als die blunder echt beslissend zou zijn.
Wielrennen, Boogschieten, Schermen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Voetbal op de Spelen niet het kijken waard dus, scheelt in elk geval weer in het al veel te ziekelijk volle programma
Zeeman, vrij ironisch.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:19 schreef truedestiny het volgende:
Wordt een zuur nachtje voor die ene verdediger.
dartenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wielrennen, Boogschieten, Schermen.
Oh genot.
Gewichtheffen, atletiek, zwemmen, BMX, ik zit al sinds het einde van Sochi 2014 te stuiterenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wielrennen, Boogschieten, Schermen.
Oh genot.
Roeien in de frisse meertjes van Rioquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewichtheffen, atletiek, zwemmen, BMX, ik zit al sinds het einde van Sochi 2014 te stuiteren
Openwaterzwemmenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roeien in de frisse meertjes van Rio.
En rouwen om de sloppenwijken die speciaal voor de Olympische Spelen zijn neergehaald.quote:
Leuk maar niet hierquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En rouwen om de sloppenwijken die speciaal voor de Olympische Spelen zijn neergehaald.
En nog het EK Voetbal. We gaan dood in de zomer.
On-topic want over de Spelenquote:
En ook nog kleiduifschieten op de Spelen. Orgasmische zomer.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En rouwen om de sloppenwijken die speciaal voor de Olympische Spelen zijn neergehaald.
En nog het EK Voetbal. We gaan dood in de zomer.
Zwitserland won zelfs nog van Noorwegenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het nu bij beide potjes 1-1 geworden?
Verdomme zeg, toch best dichtbij gekomen dus
Hoewel die Zweedse eerder al 2-1 had moeten makenquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Miedema had in blessuretijd zelfs de 2-1 op haar schoen.
Ook waar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoewel die Zweedse eerder al 2-1 had moeten maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |