Open zender van FOX, uitzending begint om 19:00quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:49 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie trouwens dat het niet live op NPO1, 2 of 3 te zien is
Via de site toch minstens wel? Of zendt een andere zender het gewoon live op tv uit?
Ik was al even bang dat het achter de decoder zou zijn bij FOX, maar dit is mooi nieuwsquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Open zender van FOX, uitzending begint om 19:00
FOX open net.quote:
waarom staat voetbal niet in sport?quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:49 schreef sportfreak het volgende:
Waarom staat dit niet gewoon in het Olympische Spelen subforum?
Nou ja, vermoedelijk omdat het voetbal is en we nu in het voetbalforum zitten. Wat maakt het in 's hemelsnaam uit waar het staat? Ik snap nooit zo dat mensen zich daar druk om maken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:49 schreef sportfreak het volgende:
Waarom staat dit niet gewoon in het Olympische Spelen subforum?
Scoren kunnen ze wel, die Zwitsers. Ik teer nog op mijn weddenschappen op Zwitserland tegen Ecuador op het WK (10-0)quote:
Als ze in de zomer maar een plekje in het OS-forum hebben, maar dan moeten ze toch echt eens wat aan die 1-0 doenquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, vermoedelijk omdat het voetbal is en we nu in het voetbalforum zitten. Wat maakt het in 's hemelsnaam uit waar het staat? Ik snap nooit zo dat mensen zich daar druk om maken.
Het gaat toch om onze dames?
Hoe schat je onze kansen vanavond?quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Scoren kunnen ze wel, die Zwitsers. Ik teer nog op mijn weddenschappen op Zwitserland tegen Ecuador op het WK (10-0)
Ik weet net zoveel van voetbal als jij van Griekse langlaufers (althans, voor zover ik dat in kan schatten)quote:
gewoon ed niveau. Een hoop teams zouden het moeilijk hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet zeggen dat het niveau me alleszins meevalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |