Weet je wel hoeveel bejaarden daarvan vaker dan 1x in de week geholpen kunnen worden met schijten?!!!1?1quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:24 schreef Dven het volgende:
DAAR KUNNEN 36 UITKERINGSTREKKERS EEN MAAND BIER VAN DRINKEN VERDOMME!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt mij eerder zijn kaak, en dan gaat het gebit automatisch meequote:Op woensdag 2 maart 2016 10:24 schreef BoneThugss het volgende:
Gebit door midden gespleten, wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat een idioot(en) zijn het toch ook.
36.000 gedeeld door 7,50 euro (We geven Oettinger aan uitkeringstrekkersquote:Op woensdag 2 maart 2016 10:24 schreef Dven het volgende:
DAAR KUNNEN 36 UITKERINGSTREKKERS EEN MAAND BIER VAN DRINKEN VERDOMME!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoho, ze moeten ook nog shag en frikandellen betalen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
36.000 gedeeld door 7,50 euro (We geven Oettinger aan uitkeringstrekkers) is 4800 kratten wat neer komt op 133 kratten per uitkeringstrekkers per maand wat 4 kratten per dag is.
ZUIPLAPPEN!
Maarruh Dven, ff gewoon aub en ontopic... neem je pilletje of je oettinger.
Ja, zou goed kunnen. Dat staat er niet zo duidelijkquote:Op woensdag 2 maart 2016 10:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder zijn kaak, en dan gaat het gebit automatisch mee
Soullegende, stond eens op een aankondigingsposterquote:Op woensdag 2 maart 2016 10:58 schreef Twiitch het volgende:
Ik vind artiest nogal een groot woord voor de heer Ben Saunders.
Lage proleet is een betere aanduiding voor dit kneusje inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:58 schreef Twiitch het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Soullegende, stond eens op een aankondigingsposter![]()
Als het de eerste keer is, ja.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:17 schreef MisterCe het volgende:
Dus je kunt in Nederland iemand een gespleten gebit, kaakfractuur en een hersenschudding slaan en er afkomen met een taakstraf.
Schuinsmarcheerder klinkt beter, inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:58 schreef Twiitch het volgende:
Dit is een complexe fractuur door de symphyse van de kaak, maar het gaat om de beeldvorming.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:24 schreef BoneThugss het volgende:
Gebit door midden gespleten, wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat een idioot(en) zijn het toch ook.
Aah, dankje. Maar al die figuren van Saunders zijn zo, agressieve tokkies. En spoiler die shit ff joh.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit is een complexe fractuur door de symphyse van de kaak, maar het gaat om de beeldvorming.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aah, dankje. Maar al die figuren van Saunders zijn zo, agressieve tokkies. En spoiler die shit ff joh.
hier past maar 1 reactie opquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als het de eerste keer is, ja.
"er afkomen met...", therapie is nuttiger dan een gevangenisstraf in zo'n geval.
Denk dat dit soort figuren daar idd niks van leren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:22 schreef Dven het volgende:
Beter iemand een half jaar in de cel flikkeren en 36.000 euro kwijt zijn ja
Did someone say tokkies?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aah, dankje. Maar al die figuren van Saunders zijn zo, agressieve tokkies. En spoiler die shit ff joh.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Hopelijk fokt hij eens met de verkeerde, het zou hoog tijd worden ook.
Ja, en nu?quote:
quote:[verdachte] [verdachte],
geboren op [geboortedatum] te [geboorteplaats] ,
zonder vaste woon- of verblijfplaats hier ten lande. (Huh??)
Ten laste gelegd
hij op of omstreeks 5 mei 2015 in de gemeente Hoorn, tezamen en in vereniging met een ander of anderen, althans alleen, [slachtoffer 1] heeft mishandeld door voornoemde [slachtoffer 1] een of meerma(a)l(en) op/tegen het gezicht, althans het hoofd te slaan en/of te stompen, terwijl het feit zwaar lichamelijk letsel, te weten een hersenschudding en/of een scheurtje in de kin en/of een gebroken gebit, althans enig letsel ten gevolge heeft gehad.
Vaststaat dat op 5 mei 2015 geweld is toegepast jegens [slachtoffer 1] door verdachte en door zijn broer [medeverdachte 1] en zijn vader [medeverdachte 2].
[medeverdachte 2] en [medeverdachte 1] zijn op die bewuste dag op het Kerkplein in Hoorn nadat zij met hun auto staande waren gehouden de confrontatie aan gegaan met (onder meer) verkeersregelaar [slachtoffer 1] door eerst tegen hem aan te rijden en hem vervolgens enkele (krachtige) duwen te geven. Verdachte bevond zich bij aanvang van het incident in zijn tattooshop. Verdachte is op een later moment bij het voorval betrokken geraakt, nadat hij van een derde hoorde dat er iets met zijn vader was, en hij heeft de gedragingen van zijn medeverdachten merendeels niet waargenomen. Op het moment waarop hij zich bij zijn medeverdachten voegde en [slachtoffer 1] een vuistslag gaf, hadden zijn medeverdachten hun geweldhandelingen reeds gestaakt.
Verdachte heeft zich schuldig gemaakt aan mishandeling van een verkeersregelaar door hem een vuistslag in het gezicht te geven. Ten gevolge van de kracht van die vuistslag van verdachte heeft die verkeersregelaar enige tijd zijn bewustzijn verloren heeft.
Ten voordele van verdachte houdt de rechtbank er voorts rekening mee dat verdachte er op de zitting blijk van heeft gegeven het laakbare van zijn handelen in te zien en begaan te zijn met het lot van de verkeersregelaar.
Met betrekking tot de persoon van de verdachte heeft de rechtbank in het bijzonder gelet op het op naam van de verdachte staand Uittreksel Justitiële Documentatie, gedateerd 1 februari 2016, waaruit blijkt dat de verdachte reeds eerder ter zake van een geweldsdelict is veroordeeld tot een geldboete. De rechtbank heeft daarbij echter ook in aanmerking genomen dat na deze veroordeling inmiddels een aantal jaren is verstreken en dat verdachte zich in die tijd niet opnieuw schuldig heeft gemaakt aan een geweldsdelict.
Wijst toe de vordering tot vergoeding van de door de benadeelde partij [slachtoffer 1] geleden schade tot een bedrag van ¤ 2.163,24
Wat een oerlelijke tattoos zijn dat zeg, het lijkt wel of die lijnen zijn getrokken met een dikke accentueerstift.quote:
Ik postte het meer vanwege die achterlijke dikke teringkop van die retard. Dat gebit ook.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat een oerlelijke tattoos zijn dat zeg, het lijkt wel of die lijnen zijn getrokken met een dikke accentueerstift.
Overigens niet alleen als het een eerste keer is:quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als het de eerste keer is, ja.
"er afkomen met...", therapie is nuttiger dan een gevangenisstraf in zo'n geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |