Het zal wel aan ons liggen, maar dit is echt onbegrijpelijk. Of het zegt meer over de huidige jeugd dan wij denken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Lil' Kleine ft. Ronnie Flex – Niet omdat het moet heeft de tipparade overgeslagen en staat na 2 weken al op de 3e plaats
[ afbeelding ]
Noop, die bespaar ik julliequote:Op woensdag 2 maart 2016 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
Komt deze held ook nog voorbij?
Justin Bieber viert verjaardag in de sneeuw
[ afbeelding ]
Ik vrees het laatste.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zal wel aan ons liggen, maar dit is echt onbegrijpelijk. Of het zegt meer over de huidige jeugd dan wij denken.
Ik heb nog wel Lil' Kleine in de aanbiedingquote:
In verhouding is Justin Bieber dan de nieuwe David Bowiequote:Op woensdag 2 maart 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog wel Lil' Kleine in de aanbieding
Ja, doe ff normaal hey... 2 keer die bak ellende?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
Lil' Kleine ft. Ronnie Flex – 1, 2, 3 heeft de tipparade overgeslagen en is op de 6e plek van de Top40 binnen gekomen![]()
[ afbeelding ]
Erger dan dit gaat het inderdaad niet wordenquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het scheelt dat het er nu alleen nog maar op vooruit kan gaan.
Ellendequote:Op woensdag 2 maart 2016 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, doe ff normaal hey... 2 keer die bak ellende?
dat kan ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Erger dan dit gaat het inderdaad niet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |