SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Mooie LaPo, R.I.P.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Crematie heeft in besloten kring plaatsgevonden. Geen bloemen graag
Zoniet, gewoon bakkie pakken, des noods gevult met waterquote:
Weet ik nog niet precies, ze hebben 1x per jaar Reggae festival daar en doe daar dan de Dub Chill out.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:24 schreef MaryMouse het volgende:
Maar Piet, wat en wanneer ga je op Ruigoord draaien?
Ow, wat... Dub natuurlijk
klein scheurtje. Morgen maar een andere fixenquote:
En wanneer is dat dan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, ze hebben 1x per jaar Reggae festival daar en doe daar dan de Dub Chill out.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:27 schreef MaryMouse het volgende:
't is nu toch echt Woensdag hè? de 2e maart?
even checken
Geef mij tegen die tijd even een seintjequote:Op woensdag 2 maart 2016 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, ze hebben 1x per jaar Reggae festival daar en doe daar dan de Dub Chill out.
Ga er pas midden in de nacht heen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
En wanneer is dat dan?
En waarom doen we DAAR geen radio49 meet?
quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
En wanneer is dat dan?
En waarom doen we DAAR geen radio49 meet?
Kijk dat is al een voordeeltje voor mij, ik ben meestal 's nachts wel in Amsterdamquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga er pas midden in de nacht heen.
Ergens wel logisch.. Het schijnt dat jij daar woontquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk dat is al een voordeeltje voor mij, ik ben meestal 's nachts wel in Amsterdam
quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:32 schreef MaryMouse het volgende:
Mag deze tekst anno 2016 nog wel op de radio?
Ik geniet van deze klassieker hoor, maar luister nu echt eigenlijk pas naar de tekst.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Plannen is niet de sterkste kant van kunstenaars en Reggae figuren.
Waarschijnlijk niet maar ik ben Piet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:32 schreef MaryMouse het volgende:
Mag deze tekst anno 2016 nog wel op de radio?
Ik geniet van deze klassieker hoor, maar luister nu echt eigenlijk pas naar de tekst.
Zeg maar gewoon wanneer, ongeveer en zo in de planningquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Plannen is niet de sterkste kant van kunstenaars en Reggae figuren.
Aangenaam kennis te makenquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet maar ik ben Piet.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon wanneer, ongeveer en zo in de planning
Ik lul de boel bij vertraging wel aan elkaar
Aangenaam, knokkels. Ik ben die gek uit Den Helder.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet maar ik ben Piet.
dat zou wel een bazen meet wordenquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:35 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik wil het ook echt wel eens meemaken
Ik heb serieus geen idee? Ergens in de zomer gok ik.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon wanneer, ongeveer en zo in de planning
Ik lul de boel bij vertraging wel aan elkaar
Ik hou het gewoon in de gatenquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee? Ergens in de zomer gok ik.
Knokkelsquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er om 4u nog zijn dan?
4 uur vandaag weet ik niet... 4 uur dan? echt wel. Tentje mee dit datquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er om 4u nog zijn dan?
Ow, of op stand logeren natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knokkels
Ik
En de rest van de slapende gasten die bij mij willen 'crashen'
Tentje, pffff, ik pit wel in de autoquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
4 uur vandaag weet ik niet... 4 uur dan? echt wel. Tentje mee dit dat
Moet echt wel te regelen zijn, als de rest van de DJs mee willen werken (en betalen).quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kennen we beter zaal regelen ergens en dan met alle DJ's tekeer gaan.
Soundsystem heb ik wel en als het groter moet ook zo geregeld.
Ik slaap altijd in auto, werkt prima voor 1 nachtje goed ver weg.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
4 uur vandaag weet ik niet... 4 uur dan? echt wel. Tentje mee dit dat
Het is alleen maar Reggae dan op Ruigoordquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet echt wel te regelen zijn, als de rest van de DJs mee willen werken (en betalen).
Knok kent mijn anonieme zwarte peugeot. Hij heeft er (nog) niet in hoeven pitten, maar kan denk ik wel beamen dat het daar prima in gaatquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik slaap altijd in auto, werkt prima voor 1 nachtje goed ver weg.
Dat dus.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tentje, pffff, ik pit wel in de auto
Karzai heb je dan al mee, denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is alleen maar Reggae dan op Ruigoord
en een fatsoenlijke internetverbinding?quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kennen we beter zaal regelen ergens en dan met alle DJ's tekeer gaan.
Soundsystem heb ik wel en als het groter moet ook zo geregeld.
Een stationcar is helemaal handig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knok kent mijn anonieme zwarte peugeot. Hij heeft er (nog) niet in hoeven pitten, maar kan denk ik wel beamen dat het daar prima in gaat
Da's wel een heel erg 2015 verzoekjequote:Op woensdag 2 maart 2016 03:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
en een fatsoenlijke internetverbinding?
Jouw UFOquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knok kent mijn anonieme zwarte peugeot. Hij heeft er (nog) niet in hoeven pitten, maar kan denk ik wel beamen dat het daar prima in gaat
Op Ruigoord was er geen stream vorige keer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
en een fatsoenlijke internetverbinding?
Hoe kunnen we dan anders onze epische deuntjes de wereld in krijgen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's wel een heel erg 2015 verzoekje
Ow, ja, in de kofferbak passen er ook nog wel tweequote:Op woensdag 2 maart 2016 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een stationcar is helemaal handig.
Hallo LeaseWeb, kunnen jullie ons sponsoren?quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Ruigoord was er geen stream vorige keer.
Joh, toen de halve wereld nog niet eens wist wat een 'live-stream' was, had ruigoord die alquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dan anders onze epische deuntjes de wereld in krijgen?
Uh, ik denk dat die 3 mnd frosty gratis wel genoeg R49 gesponserd vindenquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hallo LeaseWeb, kunnen jullie ons sponsoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |