quote:
Slaap lekkerrrrrrrrr sachaquote:
quote:
En als ik nu ga draaien?quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:19 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Als jij nou ook gaat draaien he.. Dan maak ik er ook eentje voor jou.
En en als FANN dan ook gaat draaien, dan maak ik er eentje voor haar waar ze compleet van haar stoel van glijdt
Ja inderdaadquote:
Daar kun je wel wat mee, ik lever de tunes wel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Die intonatie.. het kwam zo dichtbij
Daar is een fabelachtige ONZ post uit gekomenquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
Hmm, kijk eens op een forum index en zie FB / PM met 'alert' van Danny *O*
Spuit Elf, ik ben, maar nu zit ik met een sticky Alert van Danny in mijn PM box?
Waarom heb ik die niet?quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
Hmm, kijk eens op een forum index en zie FB / PM met 'alert' van Danny *O*
Spuit Elf, ik ben, maar nu zit ik met een sticky Alert van Danny in mijn PM box?
Jij bent stout geweestquote:
Jij behoort tot de FOK! elite en niet tot het gepeupel wat een alert krijgtquote:
Gefeliciteerd !!!quote:
Die heeft ie toch al?quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zal Danny ff link van R49 terugsturen?
Auch, met wat extra water of boter gewoon nog effe doorbakken tot het een mooie roux wordtquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow jee ik ben melig na al die skihutten.
En dan wat mosterd erbij. Ik voel wel wat voor mosterdsoepquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auch, met wat extra water of boter gewoon nog effe doorbakken tot het een mooie roux wordt
quote:
Het is ook een alert, en geen PMquote:
Dan mag je er wel weer flink wat bouillon bij gooienquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan wat mosterd erbij. Ik voel wel wat voor mosterdsoep
ow ja, natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan mag je er wel weer flink wat bouillon bij gooien
lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga zo nog ff aan de Gyros met Tzaziki
quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga zo nog ff aan de Gyros met Tzaziki
Maar wél smerig, en sticky en veroordeeld tot de eeuwigheid in mijn inboxquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Het is ook een alert, en geen PM
quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wél smerig, en sticky en veroordeeld tot de eeuwigheid in mijn inbox
Gaat dit de nieuwe 'ik heb de grote crash van 2000 overleefd' worden hype worden
Wat is het vandaag? Woensdag toch?quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:00 schreef knokkels het volgende:
Oh nu weet ik niet of ik morgen of overmorgen naar de bios ga
quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat is het vandaag? Woensdag toch?
Sorry, ik raak echt soms het verschil tussen dagen kwijtquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met deze muziek op koptelefoon naar beneden met snowboard lijkt me wel wat.
In beide gevallen is boem is hoquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kies toch voor paragliden dan gaat allemaal wat relaxter alleen het landen is wat lastiger.
Ik had exact hetzelfde hoorquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, ik raak echt soms het verschil tussen dagen kwijt
Maar dan hoef ik vandaag níet naar het ziekenhuis
Ergens denk ik dat het overmorgen is.. maar volgens mij moeten mijn nichtjes dan naar het vliegveld
Een boom ook.quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
In beide gevallen is boem is ho
Het is zo stom, mijn hele leven lijkt op dit moment wel gecentreerd te zijn rond het ziekenhuis. En dat wil ik helemaal nietquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had exact hetzelfde hoor![]()
Slaapritme is een beetje vaagjes![]()
En ik hoef ook niet naar het ziekenhuis
Gaat ook wel weer komen Muisquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is zo stom, mijn hele leven lijkt op dit moment wel gecentreerd te zijn rond het ziekenhuis. En dat wil ik helemaal niet
Stelletje idioten (OK ze doen hun best), begrijp dan dat ik gewoon weer door wil gaan met mijn leven!!!!
Dat had ik laatst dusquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Soms blijf ik wakker, geeft altijd wel kick een nacht overslaan en zit gelijk in standaard ritme dan.
Op Fok was dat altijd al zo.quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat had ik laatst dus![]()
Waarom is het hier 's nachts nou zo gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |