MM denkt ook aan ons.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Jarenlang elke disco bij de verstandelijk gehandicapten weer de Vengaboys, elke 2 weken
Apres Ski'ers kan je vaak makkelijk onder die categorie scharen...quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Jarenlang elke disco bij de verstandelijk gehandicapten weer de Vengaboys, elke 2 weken
Politiek en religie net zo.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker.
Ben als voormalig fanatieke Ajax supporter niet allemans vriend, maar qua muziek kon ik het met veel mensen vinden, ongeacht hun afkomst of woonplaats. Maar dan wel met de afspraak dat we het niet overal voetbal zouden hebben, anders ging het mis...
dat was ook hun doelgroepquote:Op woensdag 2 maart 2016 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je al kaartjes voor het concert van de Josti band in de Ziggo Dome?quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was ook hun doelgroep
ze hebben veel geleerd van BZN
dan kan ik niet, ik moet optreden in een redelijk grote zaal voor ca 15000 manquote:Op woensdag 2 maart 2016 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je al kaartjes voor het concert van de Josti band in de Ziggo Dome?
Dat is me al jaaaaaaren duidelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Apres Ski'ers kan je vaak makkelijk onder die categorie scharen...
Je doet de triangel?quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan kan ik niet, ik moet optreden in een redelijk grote zaal voor ca 15000 man
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee groen groen blauw, rood rood geel
iets met toetsen
quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden 2 dj's aan het begin van iedere disco-avond, ieder een half uur en die konden niet lezen, maar wisten op cd-hoesjes hun favo muziek er wel tussenuit te vissen. Een was fan van Jantje Smit, en die zei toen ik hem ooit een cd met foto van volwassen Jan Smit aangaf: da's nie Jantje Smit
Je hebt geen idee hoe je triangels echt goed kan bespelen, geloof me dat het een kunstvorm is.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iets met toetsen
Ik wil nog steeds een keer op de pauken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iets met toetsen
ik stiekem ook wel, maar dan wel met het Ph. Orkestquote:Op woensdag 2 maart 2016 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer op de pauken.
Ik onderschat dat helemaal niet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe je triangels echt goed kan bespelen, geloof me dat het een kunstvorm is.![]()
En ja ik ben fokking serieus.
OK, ik zag ooit, vergeef me, een neger, maar wat die gast deed......ik was helemaal vreselijk onder de indruk....quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik onderschat dat helemaal niet.
Met je muts?quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer op de pauken.
Zijn jullie al stiekem getrouwd?quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk zijn begeleider, niet z'n echtgenote
Hahahaha!quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |