quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Misschien moet je eerst eens aan jezelf werken voordat je een baan gaat zoeken.
Het bureauquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:25 schreef Ringo het volgende:
Vroeger, pakweg vijftig jaar of langer geleden, kon je in jouw situatie een of ander makkelijk baantje krijgen op een onwerkelijk kantoor, die baantjes waren er, in elk bedrijf, ze waren zelfs speciaal voor 'mensen als jij' gecreëerd, in zulke baantjes kon je redelijk ongestoord doen waar je redelijk goed in was, je kreeg er je centen voor en men liet je verder met rust.
Nu moet zelfs de meest onderbetaalde zielenpoot doen alsof zijn werk zijn allergrootste passie is en die passie te vuur en te zwaard verdedigen, voor hem tien andere krijgers met dezelfde begerige blik in de ogen. De droom van de carrière wordt eenieder als een oorlogslied ingeprent. Wie die droom niet heeft en er ook niet goed over kan liegen, pleegt verraad aan de maatschappelijke orde en mag daarom, als het aan de neoliberale hardliners ligt, worden behandeld als een subversief element.
Melkertbanenquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:25 schreef Ringo het volgende:
Vroeger, pakweg vijftig jaar of langer geleden, kon je in jouw situatie een of ander makkelijk baantje krijgen op een onwerkelijk kantoor, die baantjes waren er, in elk bedrijf, ze waren zelfs speciaal voor 'mensen als jij' gecreëerd, in zulke baantjes kon je redelijk ongestoord doen waar je redelijk goed in was, je kreeg er je centen voor en men liet je verder met rust.
Nu moet zelfs de meest onderbetaalde zielenpoot doen alsof zijn werk zijn allergrootste passie is en die passie te vuur en te zwaard verdedigen, voor hem tien andere krijgers met dezelfde begerige blik in de ogen. De droom van de carrière wordt eenieder als een oorlogslied ingeprent. Wie die droom niet heeft en er ook niet goed over kan liegen, pleegt verraad aan de maatschappelijke orde en mag daarom, als het aan de neoliberale hardliners ligt, worden behandeld als een subversief element.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:56 schreef Mainport het volgende:
LK draagt geen morele verantwoordelijkheid, geen rekenschap om zijn steentje bij te dragen aan de maatschappij, zoals de fictie luidt. Hij heeft er niet voor gekozen dat hij die vermeend slechte eigenschappen heeft, dat hij werken haat, die keuze heeft hij nooit gemaakt; sterker nog, als hij mocht kiezen zou hij vermoedelijk anders kiezen. Jeetje, voor pedofielen is nog meer begrip
Wat een gelulquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:25 schreef Ringo het volgende:
Dit +100quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
[..]
Wat een gelul
TS hoeft van niemand te werken als hij dat niet wil. Alleen, als het jouw vrijwillige keuze is om niet bij te dragen aan de maatschappij, dan geldt dat andersom ook. Ik zou ook niet weten waarom ik voor zo'n figuur zou moeten betalen. Als hij fysiek (of mentaal) niet kán werken is het wat anders natuurlijk.
Dus, wat TS wil. Dikke prima. Alleen niet voor mijn huis natuurlijk, heb geen zin om de hele dag tegen een hoofd vol ongewassen dreads aan te kijken
Dit!quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
[..]
Wat een gelul
TS hoeft van niemand te werken als hij dat niet wil. Alleen, als het jouw vrijwillige keuze is om niet bij te dragen aan de maatschappij, dan geldt dat andersom ook. Ik zou ook niet weten waarom ik voor zo'n figuur zou moeten betalen. Als hij fysiek (of mentaal) niet kán werken is het wat anders natuurlijk.
Dus, wat TS wil. Dikke prima. Alleen niet voor mijn huis natuurlijk, heb geen zin om de hele dag tegen een hoofd vol ongewassen dreads aan te kijken
wauw! je hebt het goed verwoord. ik ben onder de indruk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
[..]
Wat een gelul
Die post schreef ik voor een speciale doelgroep, en dan moet je de verpakking van de boodschap dus aanpassen aan die doelgroep. Blij dat dat gelukt is en zelfs jij het begrijpt!quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wauw! je hebt het goed verwoord. ik ben onder de indruk.
ja klopt ik heb altijd wel wat moeite om dingen te begrijpen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die post schreef ik voor een speciale doelgroep, en dan moet je de verpakking van de boodschap dus aanpassen aan die doelgroep. Blij dat dat gelukt is en zelfs jij het begrijpt!
Over drogredenen gesproken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:52 schreef Mainport het volgende:
Wat mag dat wel niet kosten? Wie gaat dat betalen!
Mag meteen in het rijtje drogredenen. Als je het wil hebben over de staatskas kunnen we daar een mooie boom over opzetten; de eeuwige reflex over kosten die volgt na al wat men niet aanstaat mag achterwege gelaten worden.
Nee helaas niet. Wat voor een werk kan je daarmee verkrijgen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 06:06 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Is er bepaalde software waar je mee om kunt gaan?
Bijv. SPSS, Matlab, Mathematica, SAS? Of kun je programmeren?
Aangezien je er niks van weet en toch niet van plan bent om iets te gaan leren: wat maakt dat uit?quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Wat voor een werk kan je daarmee verkrijgen?
De poltiek!quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:17 schreef Swiffer het volgende:
iig ergens waar ze narcisme waarderen...
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |