abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160356738
Gebruik punt 1 en 2 eens op punt 3, 4, 5, 6 en 7. Ben zelf ook goed in verbanden leggen en het zijn eigenlijk allemaal punten die een baan in de weg zitten. Wijsheid komt met de jaren en dan kan je ook over bepaalde zaken heen stappen. Verder zou je verkoper/vertegenwoordiger kunnen worden. Plan je lekker wat afspraken in van 30 minuten per klant en doe je alsof je aardig bent en formuleer je waarom een product zo geweldig is. Als je het goed doet haal je je target en kan je daarna lekker thuis zitten en fappen/fokken/slapen :Z
pi_160356756
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:28 schreef RealRS het volgende:
https://www.vice.com/nl/r(...)hizofrene-alcoholist

Als je het te bont maakt, gewoon weer naar het volgende hotel
ja maar hotels hebben contact met elkaar. dus je krijgt dan een slechte reputatie en dan word je niet meer aangenomen.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 23:31:27 #53
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160356768
Je bent ook volgens mij typisch zo'n denker waarbij het allemaal eeuwig bij gedachtes blijft, is het niet? Zo'n wonder in het hoofd en een ramp in the daily life en uitvoer.. :P
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160356777
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:28 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious, maar ik hap toch even :) Mocht je dit overigens niet geheel als grap bedoelen dan zou ik me toch zorgen maken en wellicht ook om me heen gaan kijken voor hulp omdat je niet alleen arbeidstechnisch een groot probleem hebt maar het lijkt me ook niet lekker om als partner/ouders/bekenden jou in mijn leven te hebben. Jezus wat een opsomming van slechte eigenschappen zeg.
Geen troll, ondanks dat het vrij luchtig is geschreven. En natuurlijk maak ik mij zorgen. Dat doe ik al zo'n 15 jaar.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 23:32:45 #55
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_160356814
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:31 schreef Villas__Rubin het volgende:

Je bent ook volgens mij typisch zo'n denker
Mwah...

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Strafblad

[..]

Dronken met een fiets lopen dansen/gooien.
_O-
  dinsdag 1 maart 2016 @ 23:33:02 #56
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_160356826
Exact hetzelfde lijstje is op mij van toepassing. Wie daar allemaal niet mee te kampen heeft kan zich er ook moeilijk in verplaatsen. Verwacht niet dat je op al teveel begrip zal kunnen rekenen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_160356873
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:30 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maar ehm, ben je nog bereid opleidingen te volgen en zo?

Ik schat het aan de hand van die lijst in alle eerlijkheid redelijk kansloos in.

Zou je meer fysiek werk willen doen (magazijnmedewerker, bakker, verkoopmedewerker) of meer denkwerk? Volgens mij valt met mensen werken en iets empathisch sowieso af. Tja, ik weet het echt niet.
Misschien een goedkoop huisje zoeken in Bagladesh oid en daar goedhoop van je uitkering leven. Een manier vinden om misschien pandjes te gaan verhuren. Zoiets.
Na tal van gefaalde pogingen een studie vol te houden heb ik dat idee volledig laten varen. Fysiek werken keert zich al vrij snel tegen me. Rugklachten, onleefbare moeheid (door gebrek aan slaap), etc. Ik ben wel empathisch hoor. Misschien wel te. Het put me uit. Vrij gevoelig voor gezichtsuitdrukkingen bv.
pi_160356979
Misschien moet je eerst eens aan jezelf werken voordat je een baan gaat zoeken.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 23:36:54 #59
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160356980
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:32 schreef Tijn het volgende:
Mwah...

quote:

Op dinsdag 1 maart 2016 23:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Strafblad

[..]

Dronken met een fiets lopen dansen/gooien.

:D Ach ja, alcohol is een excuus.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160356989
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:30 schreef JAM het volgende:
...maar goed. In alle eerlijkheid ben je gewoin gehandicapt. Met een beetje geluk kan je ergens via een traject van de geneente ergens drie dagen in de week met een aangepaste werkplek iets van een beetje niveau doen, maar ook die kans lijkt me klein. Stop met drinken, stop met fappen, ga naar een psych en laat het dan over een jaar nog eens horen. De problemen die je schetst zijn niet zo bijzonder en komen vaak met elkaar voor (slecht slapen met paniek, sociale fobie met drankbehoefte, etc. etc.)
Maak je er vooral niet al te veel zorgen om. Ook zonder werk voor de baas kan je een gelukkig leven lijden.
Ja, pas sinds de laatste twee jaar ben ik bereid geraalt dat ook daadwerkelijk te geloven en te accepteren. Hoeveel zorgen ik mij maak wisselt een beetje. De ene week loop ik zonder enig besef van m'n situatie rond, de volgende is het heel prominent aanwezig. Drinken doe ik gelukkig niet zoveel meer. Voornamelijk om de brakheid en verminderde weerstand (-> continue ziek zijn)..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2016 23:52:52 ]
pi_160357055
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik was er mee begonnen. Was zelfs even gaan werken (schoonmaken). Bijzonder vernederend daar het tussen de jongelui was bij een callcenter, maar het voelde goed om weer bezig te zijn en de afstand tussen mij en 'buiten/de maatschappij' te verkleinen. Het introverte iets in te dammen. Ook was het wel goed voor m'n fysiek. Maar helaas is daar afgelopen week een einde aan gekomen...
  dinsdag 1 maart 2016 @ 23:40:42 #62
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160357087
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:34 schreef LelijKnap het volgende:
Na tal van gefaalde pogingen een studie vol te houden heb ik dat idee volledig laten varen. Fysiek werken keert zich al vrij snel tegen me. Rugklachten, onleefbare moeheid (door gebrek aan slaap), etc. Ik ben wel empathisch hoor. Misschien wel te. Het put me uit. Vrij gevoelig voor gezichtsuitdrukkingen bv.
Dat is dan misschien wel verstandig om te laten varen dan idd. Of iets onder je niveau, iets simpels wat niet al te veel van je vraagt.

Maar aan de hand van je lijst zou ik een beetje uitwijken naar niet alledaagse mogelijkheden.
Vrijwilligerswerk doen is overigens wel goed om te doen om een bedrijf in te rollen en, mits het bevalt, bijvoorbeeld intern te worden opgeleid. Dat zijn ook nog dingen waar je op kan mikken. Dus kies dan iets wat je leuk lijkt, proef het bedrijf en als je er iets in ziet kijken voor verdere mogelijkheden.
Het is maar een idee.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 23:41:09 #63
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160357106
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Ook dat is een zeer goed punt idd.
Vaak weet je het veel beter als je je issues hebt opgelost.
pi_160357113
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Je bent ook volgens mij typisch zo'n denker waarbij het allemaal eeuwig bij gedachtes blijft, is het niet? Zo'n wonder in het hoofd en een ramp in the daily life en uitvoer.. :P
Klopt. Ze eindige simpelweg niet...de ene volgt de andere op...ik kan zo hele dagen voorbij laten gaan...
pi_160357150
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:33 schreef JAM het volgende:
Exact hetzelfde lijstje is op mij van toepassing. Wie daar allemaal niet mee te kampen heeft kan zich er ook moeilijk in verplaatsen. Verwacht niet dat je op al teveel begrip zal kunnen rekenen.
Ik vind de reacties vooralsnog zeer meevallen. Positief en vriendelijk zelfs :D. Of bedoel je binnen de maatschappij zelf?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2016 23:48:07 ]
  dinsdag 1 maart 2016 @ 23:43:43 #66
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160357173
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:39 schreef LelijKnap het volgende:
Was zelfs even gaan werken (schoonmaken). Bijzonder vernederend daar het tussen de jongelui was bij een callcenter
Haha, een jaar of tien geleden heb ik dit ook eens gedaan in een soortgelijke situatie. Wat voelde dat vernederend idd.
pi_160357183
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:26 schreef RealRS het volgende:
Nachtportier in een hotel hoef je echt niets voor te kunnen plus weinig contact met mensen. Hooguit nacht in/uitcheckers. Alleen nachten lang zitten en niets doen, lijkt mij lastiger dan werken.
Noteer deze ook even.
pi_160357248
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:43 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Haha, een jaar of tien geleden heb ik dit ook eens gedaan in een soortgelijke situatie. Wat voelde dat vernederend idd.
Ja, onwerkelijk bijna... Niet dat het werk an sich nou erg/'laag' was, maar het is vooral de perceptie van andere op het werk dat het zo zwaar maakte. Positief was wel dat de baas al vrij snel doorhad dat ik niet bepaald het type schoonmaker was en mij al vrij snel meer taken wilde toebedelen (onderhand contact met klant ed), maar ik wilde absoluut niet verbonden raken aan hem, het werk en z'n bedrijf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2016 23:52:17 ]
pi_160357271
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:40 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dat is dan misschien wel verstandig om te laten varen dan idd. Of iets onder je niveau, iets simpels wat niet al te veel van je vraagt.

Maar aan de hand van je lijst zou ik een beetje uitwijken naar niet alledaagse mogelijkheden.
Vrijwilligerswerk doen is overigens wel goed om te doen om een bedrijf in te rollen en, mits het bevalt, bijvoorbeeld intern te worden opgeleid. Dat zijn ook nog dingen waar je op kan mikken. Dus kies dan iets wat je leuk lijkt, proef het bedrijf en als je er iets in ziet kijken voor verdere mogelijkheden.
Het is maar een idee.
Ja, het viel me daarom ook zo tegen van de gemeente dat ze mij niet aan de slag wilde laten gaan als vrijwilliger.
pi_160357329
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:30 schreef Equinoxxed het volgende:
Gebruik punt 1 en 2 eens op punt 3, 4, 5, 6 en 7. Ben zelf ook goed in verbanden leggen en het zijn eigenlijk allemaal punten die een baan in de weg zitten. Wijsheid komt met de jaren en dan kan je ook over bepaalde zaken heen stappen. Verder zou je verkoper/vertegenwoordiger kunnen worden. Plan je lekker wat afspraken in van 30 minuten per klant en doe je alsof je aardig bent en formuleer je waarom een product zo geweldig is. Als je het goed doet haal je je target en kan je daarna lekker thuis zitten en fappen/fokken/slapen :Z
Verkoper is helaas niets voor mij. Mensen manipuleren is niet aan mij besteed.
pi_160359922
Zucht. TS is weer zo'n 'wil niks kan niks ga niks doen' figuur.

Je hebt bij alles wat er wordt genoemd wel een bezwaartje hè?

Ja natuurlijk je gaat voolropig geen vaste baan vinden en modaal laat staan daarboven verdienen, en dat een WO studie niet meer gaat lukken lijkt me ook evident. Maar so what? Zo veel mensen zitten in die situatie. Deal with it.

Er is nog genoeg wat je wél kunt doen. Je moet er wel voor openstaan om het te proberen. Ga b.v. gewoon solliciteren en draai even mee als verkoper of callcentermedewerker (mits ze je aannemen). Je kunt altijd nog stoppen als je het niet bevalt. Maar je kunt niet die ervaring hebben als je het nooit gaat proberen.

Waar solliciteer je nu zoal op, want je moet toch X keer per week solliciteren want bijstand.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 2 maart 2016 @ 06:06:43 #72
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_160359986
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:05 schreef LelijKnap het volgende:
- Bijster intelligent
- Goed in abstraheren, analyseren en verbanden leggen
Is er bepaalde software waar je mee om kunt gaan?

Bijv. SPSS, Matlab, Mathematica, SAS? Of kun je programmeren?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  Moderator woensdag 2 maart 2016 @ 07:10:49 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_160360116
Je ben niet gemotiveerd om te werken en hebt geen werkethiek. Wat verwacht je dan zelf?!

Nou is Nederland een land met een sociaal vangnet, waardoor dit soort gedrag 'kan'. Ik vraag me wel eens wat er met jou zou gebeuren als je in een land zou wonen waar deze vorm van luxe niet was...

Natuurlijk is vanachter m'n computerscherm niet te beoordelen of je écht 'iets' hebt, maar mij bekruipt vooral het gevoel van: lui varken wat vooral niet wil :r
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_160360140
Het is bij wet verboden om niet te werken LK. In Nederland geldt de arbeidsplicht, die slechts op te heffen is als je hem kunt afkopen.
Graag op anoniem
  woensdag 2 maart 2016 @ 08:49:10 #75
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_160360734
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 07:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Je ben niet gemotiveerd om te werken en hebt geen werkethiek. Wat verwacht je dan zelf?!

Nou is Nederland een land met een sociaal vangnet, waardoor dit soort gedrag 'kan'. Ik vraag me wel eens wat er met jou zou gebeuren als je in een land zou wonen waar deze vorm van luxe niet was...

Natuurlijk is vanachter m'n computerscherm niet te beoordelen of je écht 'iets' hebt, maar mij bekruipt vooral het gevoel van: lui varken wat vooral niet wil :r
Ohoh wat zijn we weer zuur. TS opent in elk geval een topic, wat dus suggereert dat hij er iets aan wil doen. Het minste wat je kan doen is daar waardering voor opbrengen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')