Dat vereist bijster veel doorzettingsvermogen. Heb er wel eens over na gedacht, maar kans tov investering tijd/energie. ..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:06 schreef Metalfrost het volgende:
Stort je volledig op één genre in computerspellen en presenteer jezelf op YouTube.
met een strafblad word het wel een stuk moeilijker hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Strafblad. Was ik vergeten toe te voegen. Sry
Vraag me af of ik WaJong zal krijgen. Pschylogische aandoeningen zijn niet zo snel genoeg reden meer toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:08 schreef Katoenplukkert het volgende:
Wajongtrekker en 2x per week rond mogen rijden met het bestelbusje van de sociale werkplaats.
Ik zeg ambtenaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:05 schreef LelijKnap het volgende:
Even een volkome eerlijke opsomming:
- Bijster intelligent
- Goed in abstraheren, analyseren en verbanden leggen
- Geen doorzettingsvermogen
- Matige tot bizar slechte werkethiek
- Geen diploma's (enkel een propedeuse filosofie)
- Moeilijk tot niet te motiveren
- Niet flexibel
- Slaap slecht: vroeg moeten opstaan breekt me op
- Meerdere persoonlijkheidsstoornissen (waaronder angststoornis)
- Kan goed doen alsof ik aardig ben
- Praat graag met mensen. Echter max. 30 min dag
- Kan niet goed overweg met domme, aanwezige en pretentieuze mensen
- Redelijke beheersing Nederlandse taal. Grammatica wel bagger.
- Ik vind (momenteel) leuk: Reddit/Fok, gamen, fappen, af en toe wat lezen, nieuws bijhouden, sporten, neuken en drinken.
- Werkervaring: totaal iets van 4 jaar over de laatse 10 jaar, versplinterd over diverse bedrijven. Vnmlk fysieke arbeid.
- Meningen formuleren
- Prefereer thuis boven buiten
- Strafblad (baldadigheid)
Zosls ik al zei: volkomen eerlijk. Iemand enig idee?
Hoe klein het vergrijp ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
met een strafblad word het wel een stuk moeilijker hoor.
Wat voor strafblad?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Strafblad. Was ik vergeten toe te voegen. Sry
Nee je moet echt fysiek of mentaal gehandicapt zijn wil je nog Wajong aan gaan vragen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vraag me af of ik WaJong zal krijgen. Pschylogische aandoeningen zijn niet zo snel genoeg reden meer toch?
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Baldadigheid. Dronken met een fiets lopen dansen/gooien.
Word fietsenmaker. Je weet hoe je fietsen stuk kunt maken, dus wat rest is weten hoe je ze moet repareren. Zie het als represaille voor hetgeen je een strafblad van de rechtsstaat op je conto geschreven hebt mogen krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Moest je daarvoor voor komen bij de rechter??quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |