Niet op korte termijn. FOX is nog bezig met afleveringen van halverwege seizoen 3.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:13 schreef TryX het volgende:
Wanneer komt de aflevering van the flash op fox?
gelukkig komt ze terug, ze konden haar maar betalen voor de helft van aantal episodes dit seizoen.quote:Op maandag 20 november 2017 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet toegeven dit seizoen gaat de goeie kant op al mis ik Thea.
Hier hetzelfde!quote:Op woensdag 29 november 2017 11:11 schreef KingRadler het volgende:
heb nu 2 Episodes gekeken van Crisis / ik sla Episode 3 (kut Fox) over ga dan maar 4 kijken.
Internet is je vriendquote:Op woensdag 29 november 2017 11:11 schreef KingRadler het volgende:
heb nu 2 Episodes gekeken van Crisis / ik sla Episode 3 (kut Fox) over ga dan maar 4 kijken.
psssst, ik praat hier liever niet over, ik wil geen ban hebben.quote:
je krijgt niet zomaar een ban hoop ikquote:Op woensdag 29 november 2017 13:08 schreef KingRadler het volgende:
[..]
psssst, ik praat hier liever niet over, ik wil geen ban hebben.
ik doe net of ik achterlijk ben![]()
Supergirl, Arrow, flash , legends. Met dank aan Kingradler een paar posts eerderquote:
http://www.digitalspy.com(...)ain-cold-role-dc-tv/quote:Op woensdag 29 november 2017 22:37 schreef Karina het volgende:
Iedereen hier weet best hoe je een aflevering kunt kijken als hij niet op Netflix staatDus daar hoeven we het helemaal niet over te hebben denk ik
![]()
Ik zei het al in een ander topic (1 van de 4) ik vond het best tof, beetje rommelig af en toe. Einde een beetje cheesy maar goed. En ik hoop wel dat Snart blijvend terug is, samen met Rory gewoon een topteam.
Verder denk ik dat ik iets gemist heb, want hoezo heeft iedereen opeens een 'portalapparaat'? Om van de ene naar de andere wereld te reizen.Het lijkt Sliders wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |