Nou, weet je wat het is, tijdens een ONS heb ik zelf wel meegemaakt dat het eén en ander gebeurde wat ik niet fijn vond (wist de ander niet). Hierdoor is het niet voor herhaling vatbaar maar uit de overweging dat er wordt betaald zou ik het wel weer overwegen ookal was het niet fijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja daaag, het is nu al de tweede keer dat je het te makkelijk afdoet met "goed punt".
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja daaag, het is nu al de tweede keer dat je het te makkelijk afdoet met "goed punt".
Ik vind het jammer dat je zo reageert omdat mijn perceptie afwijkt van de jouwe.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij kan niet misbruikt worden, hoogstens zag ze het niet van tevoren aankomen en accepteert ze het, omdat het erbij hoort. Niet zo zeuren.
Ofzoiets.
Met vrijwillig, onder bepaalde voorwaarden, betast worden. Wat echt compleet iets anders is dan onvrijwillig betast worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Welke vrouw die moeite zou hebben betast te worden zou vrijwillig prostituee worden? Geen, dat lijkt me logisch.
Zou mooi zijn voor d'r, maar te vaak gezien dat men achteraf die vermeende openminded verwarde met iets anders.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij kan niet misbruikt worden, hoogstens zag ze het niet van tevoren aankomen en accepteert ze het, omdat het erbij hoort. Niet zo zeuren.
Ofzoiets.
Het gaat niet om je zogenaamd afwijkende mening, want je bent niet de eerste die er zo lichtzinnig instaat voorafgaand. Gaat meer om je niet zo goed doordachte argumenten op basis van een niet zo realistisch lijkend beeld wat je van die business hebt..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het jammer dat je zo reageert omdat mijn perceptie afwijkt van de jouwe.
Is dat geen goede conclusie dan? Want dat heb je min of meer gezegd in dit topic namelijk. Niet zo overdrijven, op de koop nemen, gewoon doen...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het jammer dat je zo reageert omdat mijn perceptie afwijkt van de jouwe.
Wat een ontzettend vreemde redenatie.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nou, weet je wat het is, tijdens een ONS heb ik zelf wel meegemaakt dat het eén en ander gebeurde wat ik niet fijn vond (wist de ander niet). Hierdoor is het niet voor herhaling vatbaar maar uit de overweging dat er wordt betaald zou ik het wel weer overwegen ookal was het niet fijn.
Je hebt er ook niets over gezegd?!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nou, weet je wat het is, tijdens een ONS heb ik zelf wel meegemaakt dat het eén en ander gebeurde wat ik niet fijn vond (wist de ander niet).
En wat nou als ze zelfs dan te ver gaan? Dus dat je betaald wordt, maar dat de afspraken niet nagekomen worden. Wat doe je dan?quote:Hierdoor is het niet voor herhaling vatbaar maar uit de overweging dat er wordt betaald zou ik het wel weer overwegen ookal was het niet fijn.
Het zou best goed kunnen dat ik niet helemaal een realistisch beeld heb van de business. Ik heb zelf seks gehad met mannen waarmee ik het liever niet zou doen en waarbij ik het niet fijn vond, echter gaf het mij wel veel zelfvertrouwen en dat maakte mij weer heel gelukkig en daarom lijkt het voor mezelf voordelig om het als beroep uit te oefenen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het gaat niet om je zogenaamd afwijkende mening, want je bent niet de eerste die er zo lichtzinnig instaat voorafgaand. Gaat meer om je niet zo goed doordachte argumenten op basis van een niet zo realistisch lijkend beeld wat je van die business hebt..
Heb je een beetje door dat je echt issues hebt waar je aan zou moeten werken of...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Het zou best goed kunnen dat ik niet helemaal een realistisch beeld heb van de business. Ik heb zelf seks gehad met mannen waarmee ik het liever niet zou doen en waarbij ik het niet fijn vond, echter gaf het mij wel veel zelfvertrouwen en dat maakte mij weer heel gelukkig en daarom lijkt het voor mezelf voordelig om het als beroep uit te oefenen.
Wat zijn je bronnen so far?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Het zou best goed kunnen dat ik niet helemaal een realistisch beeld heb van de business.
Wilde je het vooraf alleen met die mannen doen om je eigen zelfvertrouwen op te krikken? Hoe lang blijft je geluk daarna hangen?quote:Ik heb zelf seks gehad met mannen waarmee ik het liever niet zou doen en waarbij ik het niet fijn vond, echter gaf het mij wel veel zelfvertrouwen en dat maakte mij weer heel gelukkig en daarom lijkt het voor mezelf voordelig om het als beroep uit te oefenen.
Voor zelfvertrouwen zijn ook andere manieren hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Het zou best goed kunnen dat ik niet helemaal een realistisch beeld heb van de business. Ik heb zelf seks gehad met mannen waarmee ik het liever niet zou doen en waarbij ik het niet fijn vond, echter gaf het mij wel veel zelfvertrouwen en dat maakte mij weer heel gelukkig en daarom lijkt het voor mezelf voordelig om het als beroep uit te oefenen.
Nee want ik wist dat ik het niet nog een keer zou meemaken. Diegene wilde het wel weer maar het was niet voor herhaling vatbaar en ik zou het niet nog eens doen met diegene dus liet ik het achterwege. Als ik er voor zou worden betaald, zou ik het wel overwegen.quote:
Hoe was je in contact gekomen met deze mannen en hoe was het tot seks gekomen?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ging mij er meer om of je tijdens (!) de seks er wat van zei...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee want ik wist dat ik het niet nog een keer zou meemaken. Diegene wilde het wel weer maar het was niet voor herhaling vatbaar en ik zou het niet nog eens doen met diegene dus liet ik het achterwege. Als ik er voor zou worden betaald, zou ik het wel overwegen.
Eens. Pas maat goed op jezelf ts. Je gaat nog heel anders aankijken tegen aangeraakt worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is voor je te hopen dat je bij de juiste mensen aanklopt, want met deze instelling ben je echt loslopend wild om misbruik van te maken. Dat kan je duur komen te staan..
Dit vind ik serieus heel raar. Daar moet je echt eens goed over nadenken of over praten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dat gaat over een meesteres en over SM. Daar lijkt TS me echt nog niet klaar voor.quote:
Nee. Heb je het überhaupt bekeken?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat gaat over een meesteres en over SM. Daar lijkt TS me echt nog niet klaar voor.
Ik heb de bovenste blog gelezen, van 29 februari, over die gast die voor een sm-sessie langskwam.quote:
Die schrijfster doet dus thuisontvangst, kan van alles zijn. Volgens mij stond ze ook ooit achter de ramen. Blog loopt al jaren.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb de bovenste blog gelezen, van 29 februari, over die gast die voor een sm-sessie langskwam.
O, ok.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die schrijfster doet dus thuisontvangst, kan van alles zijn. Volgens mij stond ze ook ooit achter de ramen. Blog loopt al jaren.
Ervaringsdeskundige die een boekje open doet over de praktijk. Zou een wat genuanceerder beeld op kunnen leveren dan TS d'r huidige idee..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, ok.
En waarom is dat relevant voor dit topic?
Ah, ja, dat is zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige die een boekje open doet over de praktijk. Zou een wat genuanceerder beeld op kunnen leveren dan TS d'r huidige idee..
Wat S_M zegt (pun intendedquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, ok.
En waarom is dat relevant voor dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |