Als een prostituee zelf aangeeft betaalde seks te willen vind ik niet dat zij dan verkracht kan worden eveneens elk ander meisje die vrijwillig seks heeft gewild niet achteraf kan zeggen verkracht te zijn. Heb het dan over een prostituee tijdens werktijd, niet erna.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als we jouw redenatie volgen, zou een prostitue ook niet aangerand kunnen worden of verkracht kunnen worden?
Best naïef, want dit is net zo goed een job en die houdt meer in dan een beetje door mannen betast worden. Zeker als je in het hoger segment mee wil draaien en zo iets minder spanning wil hebben of je voldoende centjes binnenharkt enzo..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, het spreekt mij inderdaad aan in het kader van psychologische aspecten. Geen hoofdpijn of stress in het kader van normale banen, veel dingen vallen dan weg in tegenstelling tot normale banen, spanning, geld die je krijgt als je al geen moeite hebt met mannen die je betasten, het is makkelijk, etc. Psychologische rust en een selfboost, ik zie veel voordelen.
Op de koop neemt als in 'gewoon niet zeuren en toelaten'?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Goed punt, heeft inderdaad moeite mee met betast worden maar dat is inderdaad wat je als vrijwillige prostituee op de koop toeneemt. Maar klopt inderdaad.
Accepteren dat dat bij je werk hoort net als het hebben van vervelende klanten tijdens een kantoorbaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op de koop neemt als in 'gewoon niet zeuren en toelaten'?.
Als een random vieze, stinkende, tandeloze kerel, je in je borsten knijpt en in je kruis pakt, dan vind jij dat eigenlijk geen enkel probleem, en je snapt niet waarom andere vrouwen dat wel als heel naar ervaren?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat het ooit tegen mijn wil in is, dat is het punt.
Conclusie: het is een onwijze vluchtgedachte.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, het spreekt mij inderdaad aan in het kader van psychologische aspecten. Geen hoofdpijn of stress in het kader van normale banen, veel dingen vallen dan weg in tegenstelling tot normale banen, spanning, geld die je krijgt als je al geen moeite hebt met mannen die je betasten, het is makkelijk, etc. Psychologische rust en een selfboost, ik zie veel voordelen.
Prostituees hebben net zo goed grenzen als niet-prostituees. Wat een kolder.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als prostituees grenzen hadden m.b.t. betasting zouden ze geen prostituees zijn.
Prostituees hebben zeker grenzen maar ik betwijfel dat in het kader van de lichtste betastingen en aanrakingen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Prostituees hebben net zo goed grenzen als niet-prostituees. Wat een kolder.
Aandacht krijgen van een ander en dat dat je zelfvertrouwen vergroot begrijp ik maar de daadwerkelijke seks is een hele andere issue.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik zie het als ook als een goede manier om zelfverzekerdheid te vergroten, ja. Zie dat als een voordeel.
Een prostitue is niet 24/7 aan het werk. Als zij niet aan het werk is en zomaar betast wordt (in de supermarkt, als ze uitgaat) of gepenetreerd wordt, is dat ook gewoon aanranding of verkrachting en kan ze dat ook gewoon als zodanig ervaren en er ook aangifte van doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als een prostituee zelf aangeeft betaalde seks te willen vind ik niet dat zij dan verkracht kan worden eveneens elk ander meisje die vrijwillig seks heeft gewild niet achteraf kan zeggen verkracht te zijn. Heb het dan over een prostituee tijdens werktijd, niet erna.
Als ik er over nadenk is het een dubbele kwestie in het kader van verkrachting: als prostituee accepteer je dat elke man seks met je heeft en kan hebben ookal zou je dit liever niet willen. Het is tegen je wil maar je accepteert het en dat maakt het aan de andere kant weer niet echt tegen je wil.
Stel eh...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als een prostituee zelf aangeeft betaalde seks te willen vind ik niet dat zij dan verkracht kan worden eveneens elk ander meisje die vrijwillig seks heeft gewild niet achteraf kan zeggen verkracht te zijn. Heb het dan over een prostituee tijdens werktijd, niet erna.
Nee, dat neem je dus niet op de koop toe. Een prostituee heeft ook grenzen en dingen die ze wel en niet accepteert.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Goed punt, heeft inderdaad moeite mee met betast worden maar dat is inderdaad wat je als vrijwillige prostituee op de koop toeneemt. Maar klopt inderdaad.
Het is voor je te hopen dat je bij de juiste mensen aanklopt, want met deze instelling ben je echt loslopend wild om misbruik van te maken. Dat kan je duur komen te staan..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Accepteren dat dat bij je werk hoort net als het hebben van vervelende klanten tijdens een kantoorbaan.
En als een vervelende klant te ver gaat en begint te schelden en te slaan, dan is dat ook niet iets wat 'gewoon' bij je kantoorbaan hoort.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Accepteren dat dat bij je werk hoort net als het hebben van vervelende klanten tijdens een kantoorbaan.
Neeeheee, dat je betaalt wordt betekent niet dat alles mag en dat je geen grenzen meer hebt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stel eh...
De klant betaalt voor wipje, komt niet klaar, maar wil doorgaan totdat hij komt. Hij heeft er immers voor betaalt (voor de seks, niet om te komen). Ze wil ermee stoppen omdat het pijnlijk wordt, of te veel tijd in beslag neemt, of om wat voor reden dan ook. Die man zegt "nee" en blijft haar tegen haar zin in doorneuken.
Of dat de klant betaalt een blowjob en kutjeneuk, maar dan toch beslist dat kontjeneuk er ook bij hoor. En dus zijn pik in haar kont stoot.
Of dat hij haar tijdens de seks tegen haar zin in haar keel dichtknijpt, omdat hij daarvan geniet. Ze wil stoppen, maar mag niet, dat neem je op de koop toe!
Of dat de klant betaalt, de vrouw erachter komt dat hij toch wel rare bultjes heeft en niet meer wil. Maar nee, hij heeft betaalt, zij doet het vrijwillig, dus ze moet toch maar tegen haar zin in neuken.
Zoiets? Even zo uit de losse pols.
Zij kan niet misbruikt worden, hoogstens zag ze het niet van tevoren aankomen en accepteert ze het, omdat het erbij hoort. Niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is voor je te hopen dat je bij de juiste mensen aanklopt, want met deze instelling ben je echt loslopend wild om misbruik van te maken. Dat kan je duur komen te staan..
Nou, weet je wat het is, tijdens een ONS heb ik zelf wel meegemaakt dat het eén en ander gebeurde wat ik niet fijn vond (wist de ander niet). Hierdoor is het niet voor herhaling vatbaar maar uit de overweging dat er wordt betaald zou ik het wel weer overwegen ookal was het niet fijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja daaag, het is nu al de tweede keer dat je het te makkelijk afdoet met "goed punt".
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja daaag, het is nu al de tweede keer dat je het te makkelijk afdoet met "goed punt".
Ik vind het jammer dat je zo reageert omdat mijn perceptie afwijkt van de jouwe.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij kan niet misbruikt worden, hoogstens zag ze het niet van tevoren aankomen en accepteert ze het, omdat het erbij hoort. Niet zo zeuren.
Ofzoiets.
Met vrijwillig, onder bepaalde voorwaarden, betast worden. Wat echt compleet iets anders is dan onvrijwillig betast worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Welke vrouw die moeite zou hebben betast te worden zou vrijwillig prostituee worden? Geen, dat lijkt me logisch.
Zou mooi zijn voor d'r, maar te vaak gezien dat men achteraf die vermeende openminded verwarde met iets anders.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij kan niet misbruikt worden, hoogstens zag ze het niet van tevoren aankomen en accepteert ze het, omdat het erbij hoort. Niet zo zeuren.
Ofzoiets.
Het gaat niet om je zogenaamd afwijkende mening, want je bent niet de eerste die er zo lichtzinnig instaat voorafgaand. Gaat meer om je niet zo goed doordachte argumenten op basis van een niet zo realistisch lijkend beeld wat je van die business hebt..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het jammer dat je zo reageert omdat mijn perceptie afwijkt van de jouwe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |