abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:01:03 #76
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_160342787
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ben je nog maagd?
Nee.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:01:26 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160342796
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Dat komt dus, zoals mijn TT zegt, omdat het maatschappelijk als abnormaal wordt gezien en daarom wordt het door jou nu als onwerkelijk beschouwd. Wat ze zegt kan niet waar zijn dus is het niet meer te vertrouwen. Zo denken mensen ook wanneer een vrouw het enkel heeft over vrijwillige prostitutie.
Nee, jij haalt erbij dat je niet snapt dat mensen moeilijk doen over aanranding.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:02:15 #78
Intelligent en gehaat.
pi_160342819
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, jij haalt erbij dat je niet snapt dat mensen moeilijk doen over aanranding.
Omdat ik vind dat het op eén lijn ligt en verband heeft met elkaar (de perceptie van vrijwillig prostituee willen worden).
pi_160342821
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Die factoren niet, de daad zelf, dat iemand voor zo'n dienst naar jou komt in het kader van je uiterlijk of uitstraling. Dat vind ik vleiend.
Voornamelijk omdat je zo een dienst levert en het kan een stuk minder vleiend zijn als men in een uurtje of twee zich vooral bezig houdt met wat jij dient te leveren en je niet zozeer adoreert voor de lekkere meid die je graag gevonden wil worden.

Denk dat je best wel van een koude kermis thuis kan gaan komen met deze insteek. Misschien kun je beter in de glamourfotografie gaan als je een beetje fotogeniek bent..
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:04:03 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160342856
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:02 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat het op eén lijn ligt en verband heeft met elkaar.
Ik vind het vooral ongeloofwaardig dat je niet snapt dat dit nogal afwijkt van normaal.

Als fantasie voor een puistige puber die lastig aan zijn trekken komt, snap ik het dan weer wel.

Ik ben weg.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:04:44 #81
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_160342871
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar het is gewoon de perceptie die ik heb. Als je vrijwillig de prostitutie ingaat dan heb je er ook geen moeite mee dat mannen je betasten en juist omdat je er geen moeite mee hebt is het moeilijk inleven in een ander die er wel moeite mee heeft.
Dat is niet zo. Ook prostituees kunnen verkracht worden (en in de praktijk gebeurd dat ook). Dat ze van seks hun beroep hebben gemaakt, verandert niets aan de definitie of beleving van verkrachting. Ook een hoer ongewenst aanraken is gewoon aanranding.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_160342911
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:02 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat het op eén lijn ligt en verband heeft met elkaar (de perceptie van vrijwillig prostituee willen worden).
Waar ligt jouw grens denk je?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:06:04 #83
Intelligent en gehaat.
pi_160342913
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind het vooral ongeloofwaardig dat je niet snapt dat dit nogal afwijkt van normaal.

Als fantasie voor een puistige puber die lastig aan zijn trekken komt, snap ik het dan weer wel.

Ik ben weg.
Ik snap prima dat niemand het fijn vindt iets te doen tegen zijn/haar wil, dat is met alles zo, niet enkel met betasting maar ook met andere zaken. Ik begrijp alleen niet waarom vrouwen wanneer zij betast worden of een simpele tik op de kont dan meteen de man hetzelfde gaan behandelen als een moordenaar, ik vind dat zelf inderdaad vrij overdreven en als je vrijwillig de prostitutie in wil heb je al geen grenzen m.b.t. betasting dus ik vind het weer enigszins apart dat dit dan weer helemaal niet te begrijpen valt.
pi_160342915
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
In mijn perspectief is het niet moeilijk om te begrijpen: vrijwillig de prostitutie ingaan -> geen moeite hebben betast te worden door willekeurige mannen -> daardoor niet zozeer kunnen begrijpen dat anderen hier wel moeite mee hebben. Maar kennelijk is deze perceptie niet logisch volgens jullie.
Er is een groot verschil tussen vrijwillig je laten betasten door willekeurige mannen en aangerand worden, gedwongen en tegen je zin in betast worden.

De gemiddelde hoer zal het ook niet leuk vinden als ze op straat zomaar wordt betast. Als ze naar de supermarkt gaat ipv op haar werk is en iemand daarvoor betaald heeft.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:06:55 #85
Intelligent en gehaat.
pi_160342933
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen vrijwillig je laten betasten door willekeurige mannen en aangerand worden, gedwongen en tegen je zin in betast worden.
Klopt.
pi_160342938
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:56 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Daar gaat dit hele topic ook over, zelf wel kunnen begrijpen dat vrouwen vrijwillig de prostitutie ingaan maar niet kunnen begrijpen dat de denkwijze die erbij hoort niet wordt geaccepteerd. Zo nu bijvoorbeeld ook duidelijk wordt in deze discussie.
Vrijwillig de prostitutie ingaan wil ik best begrijpen; als je het allemaal goed heb geregeld qua veiligheid en hygiëne en je geniet ervan en het verdient goed en je hebt zelf inspraak op alles en noem het maar op.

Wat ik niet kan begrijpen is dat je de prostitutie ingaat om beter zelfbeeld te krijgen. Dat hoor je namelijk al te hebben voordat je eraan begint...

Verder; als jij - volgens jezelf - niet tegen je zin in betast kan worden vind ik dat wel heel erg... apart. Ook prostituees hebben zo hun grenzen, ook zij kunnen tegen hun zin in betast worden.

De gedachtegang dat prostituees alles maar prima zullen vinden (ze doen het immers vrijwillig) vind ik vreemd.

Mijnsinziens is er heel wat mis met jouw wereldbeeld; en dan druk ik het nog netjes uit.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:07:20 #87
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160342944
Het meest vreemde vind ik dat ze niet eens zozeer heel erg dol is op seks.
En om geld gaat het ook al niet.
Het lijkt dus echt meer te gaan om die psychologische aspecten. Dat kun je ook uit andere dingen halen natuurlijk.

Of is het meer de setting die je in je hoofd zo voorstelt? Een setting waarin je intiem bent met mannen, één op één, en daar van alles hoopt uit te halen?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160342952
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Ik snap prima dat niemand het fijn vindt iets te doen tegen zijn/haar wil, dat is met alles zo, niet enkel met betasting maar ook met andere zaken. Ik begrijp alleen niet waarom vrouwen wanneer zij betast worden of een simpele tik op de kont dan meteen de man hetzelfde gaan behandelen als een moordenaar, ik vind dat zelf inderdaad vrij overdreven en als je vrijwillig de prostitutie in wil heb je al geen grenzen m.b.t. betasting dus ik vind het weer enigszins apart dat dit dan weer helemaal niet te begrijpen valt.
Hoezo dan heb je geen grenzen mbt betasting???
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160342969
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Ik werk in de ICT, beantwoord de hele dag vragen van mensen over hun computer of software.
Kom op een verjaardagsfeestje niet naast me zitten met dezelfde vragen want ik sta op en ben weg.
pi_160342981
quote:
en als je vrijwillig de prostitutie in wil heb je al geen grenzen m.b.t. betasting dus ik vind het weer enigszins apart dat dit dan weer helemaal niet te begrijpen valt.
Staat een beetje haaks op je maar prostituees kunnen nee zeggen wanneer ze willen. Als je je staande wil houden in dat wereldje kun je maar beter heel goed weten waar je grenzen liggen. Dikke aanrader om deze visie dan ook kenbaar te maken als je bij een goed bureau op gesprek gaat. Die kunnen je haarfijn uitleggen wat het in de praktijk al dan niet kan betekenen namelijk..
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:09:26 #91
Intelligent en gehaat.
pi_160342989
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoezo dan heb je geen grenzen mbt betasting???
Als prostituees grenzen hadden m.b.t. betasting zouden ze geen prostituees zijn.
pi_160343004
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Als prostituees grenzen hadden m.b.t. betasting zouden ze geen prostituees zijn.
het schijnt dat de meesten niet zoenen.
Terwijl een ONS vaak zo begint.
pi_160343024
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Wat een baarlijke onzin dit...
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:11:21 #94
Intelligent en gehaat.
pi_160343035
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Het meest vreemde vind ik dat ze niet eens zozeer heel erg dol is op seks.
En om geld gaat het ook al niet.
Het lijkt dus echt meer te gaan om die psychologische aspecten. Dat kun je ook uit andere dingen halen natuurlijk.

Of is het meer de setting die je in je hoofd zo voorstelt? Een setting waarin je intiem bent met mannen, één op één, en daar van alles hoopt uit te halen?
Nee, het spreekt mij inderdaad aan in het kader van psychologische aspecten. Geen hoofdpijn of stress in het kader van normale banen, veel dingen vallen dan weg in tegenstelling tot normale banen, spanning, geld die je krijgt als je al geen moeite hebt met mannen die je betasten, het is makkelijk, etc. Psychologische rust en een selfboost, ik zie veel voordelen.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:11:59 #95
Intelligent en gehaat.
pi_160343046
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat een baarlijke onzin dit...
Welke vrouw die moeite zou hebben betast te worden zou vrijwillig prostituee worden? Geen, dat lijkt me logisch.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:15:23 #96
Intelligent en gehaat.
pi_160343120
Ik begrijp dat er mensen zijn die moeite hebben mijn perceptie te begrijpen en ik denk dat het strijkt met de perceptie die menig vrijwillige prostituees hebben en daarom vraag ik mij af waar het verschil inzit dat mensen veronderstellen dat wat ik zeg onzin is, onwerkelijk of bizar enkel omdat het afwijkt van de maatschappelijke mening en wáárom het afwijkt van de gemeenschappelijke mening.
pi_160343122
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Welke vrouw die moeite zou hebben betast te worden zou vrijwillig prostituee worden? Geen, dat lijkt me logisch.
Om maar even een hele platte voorbeeld te geven: de prostituee vindt het niet fijn als er aan haar anus wordt gefriemeld, maar toch probeert de klant keer op keer zijn vinger in haar kont te proppen.

Heeft die mevrouw dan wel of geen moeite met betast worden?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2016 16:15:45 ]
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 16:15:56 #98
5428 crew  miss_sly
pi_160343133
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar het is gewoon de perceptie die ik heb. Als je vrijwillig de prostitutie ingaat dan heb je er ook geen moeite mee dat mannen je betasten en juist omdat je er geen moeite mee hebt is het moeilijk inleven in een ander die er wel moeite mee heeft.
Als we jouw redenatie volgen, zou een prostitue ook niet aangerand kunnen worden of verkracht kunnen worden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:15:59 #99
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160343134
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:10 schreef zovty het volgende:

[..]

ONS
?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:16:26 #100
Intelligent en gehaat.
pi_160343148
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Om maar even een hele platte voorbeeld te geven: de prostituee vindt het niet fijn als er aan haar anus wordt gefriemeld, maar toch probeert de klant keer op keer zijn vinger in haar kont te proppen.

Heeft die mevrouw dan wel of geen moeite met betast worden?
Goed punt, heeft inderdaad moeite mee met betast worden maar dat is inderdaad wat je als vrijwillige prostituee op de koop toeneemt. Maar klopt inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')