Dit vind ik altijd een zeer lastig argument...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:30 schreef Metalfrost het volgende:
Ik vind dat prostitutie nodig is om de op seks beluste mannen een plaats te geven zodat geen ongewenste intimiteiten, aanrandingen of verkrachtingen hoeven plaats te vinden.
Dus als iemand vervelende verwensingen roept tijdens de daad dat zijn libido verhoogt om sneller tot een climax te komen, krijg je naar meer zelfverzekerdheid van? Dat lijkt me een broodje aap verhaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik zie het als ook als een goede manier om zelfverzekerdheid te vergroten, ja. Zie dat als een voordeel.
Dit is wel heel apart. Aanranding is sowieso iets wat tegen je wil gebeurt. Hoe komt het dat je niet begrijpt waarom mensen dat als naar ervaren?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik vind mijn kijk c.q. perceptie op dit hele gebeuren zelf niet apart maar vraag mij wel af waarom het als apart wordt beschouwd. Zo denk ik zelf vaak wanneer vrouwen moeilijk doen over aanranding (in het kader van enkel betasting) wáárom zij er zo moeilijk over doen al is het door lelijke vreemde mannen omdat ik daar zelf weer weinig begrip voor kan opbrengen. Voor velen valt dit ook niet te begrijpen en daarom vraag ik mij af waar het verschil in zit.
Ik denk omdat het op eén lijn ligt met vrijwillig de prostitutie ingaan omdat je er dan zelf geen problemen mee hebt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is wel heel apart. Aanranding is sowieso iets wat tegen je wil gebeurt. Hoe komt het dat je niet begrijpt waarom mensen dat als naar ervaren?
Die factoren niet, de daad zelf, dat iemand voor zo'n dienst naar jou komt in het kader van je uiterlijk of uitstraling. Dat vind ik vleiend.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dus als iemand vervelende verwensingen roept tijdens de daad dat zijn libido verhoogt om sneller tot een climax te komen, krijg je naar meer zelfverzekerdheid van? Dat lijkt me een broodje aap verhaal.
Als je er geen problemen mee hebt, is het geen aanranding.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik denk omdat het op eén lijn ligt met vrijwillig de prostitutie ingaan omdat je er dan zelf geen problemen mee hebt.
Wat vind je precies overdreven dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp wel dat vrouwen het wellicht als onprettig kunnen ervaren maar ik vind het te overdreven imo en vind het no big deal in tegenstelling tot de rest v.d. maatschappij. Maar dat is mijn perceptie die lijkt erg uitzonderlijk te zijn.
Klopt, maar ik begrijp dus niet waarom vrouwen er wel problemen mee zouden kunnen hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je er geen problemen mee hebt, is het geen aanranding.
Ik kan mij niet voorstellen dat het ooit tegen mijn wil in is, dat is het punt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat vind je precies overdreven dan?
Die 'wellicht' is ook zo mooi... Hoe reageer jij dan als een man je betast tegen je zin in? Je laat dat toe en houdt verder je mond dicht?
Je snapt niet waarom vrouwen problemen hebben met betast worden tegen hun zin in?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Klopt, maar ik begrijp dus niet waarom vrouwen er wel problemen mee zouden kunnen hebben.
Met aanranding of met prostitutie?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Klopt, maar ik begrijp dus niet waarom vrouwen er wel problemen mee zouden kunnen hebben.
Ik ga bijna 'trol' zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat het ooit tegen mijn wil in is, dat is het punt.
Is jouw zelfbeeld nou niet zo extreem laag dat je grenzen veel lager zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat het ooit tegen mijn wil in is, dat is het punt.
Uiteraard als iets tegen je zin is snap ik dat men er problemen mee heeft, ik kan mij zelf alleen niet inleven dat je tegen je wil in betast kunt worden. Ik ben gewoon eerlijk in mijn perceptie omdat ik er zelf geen moeite mee heb.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je snapt niet waarom vrouwen problemen hebben met betast worden tegen hun zin in?
Aanranding.quote:
Dat zou kunnen maar het is gewoon de perceptie die ik heb. Als je vrijwillig de prostitutie ingaat dan heb je er ook geen moeite mee dat mannen je betasten en juist omdat je er geen moeite mee hebt is het moeilijk inleven in een ander die er wel moeite mee heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is jouw zelfbeeld nou niet zo extreem laag dat je grenzen veel lager zijn?
OOk als het een vieze zwerver betreft?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Uiteraard als iets tegen je zin is snap ik dat men er problemen mee heeft, ik kan mij zelf alleen niet inleven dat je tegen je wil in betast kunt worden. Ik ben gewoon eerlijk in mijn perceptie omdat ik er zelf geen moeite mee heb.
[..]
Aanranding.
Een willekeurige man die inees hardhandig in je tieten knijpt en met zijn stijve piemel tegen je aan gaat staan rijden? Dat lijkt je fijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Uiteraard als iets tegen je zin is snap ik dat men er problemen mee heeft, ik kan mij zelf alleen niet inleven dat je tegen je wil in betast kunt worden. Ik ben gewoon eerlijk in mijn perceptie omdat ik er zelf geen moeite mee heb.
[..]
Aanranding.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
ik kan mij zelf alleen niet inleven dat je tegen je wil in betast kunt worden. Ik ben gewoon eerlijk in mijn perceptie omdat ik er zelf geen moeite mee heb.
Wel lekker makkelijk zo hoor. Waar woon je TS?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:55 schreef zarGon het volgende:
ik kan mij zelf alleen niet inleven dat je tegen je wil in betast kunt worden. Ik ben gewoon eerlijk in mijn perceptie omdat ik er zelf geen moeite mee heb.
.
Nou, het krijgt wel een merkwaardige draai, hoor. Ik vertrouw het zaakje niet meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:56 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Daar gaat dit hele topic ook over, zelf wel kunnen begrijpen dat vrouwen vrijwillig de prostitutie ingaan maar niet kunnen begrijpen dat de denkwijze die erbij hoort niet wordt geaccepteerd. Zo nu bijvoorbeeld ook duidelijk wordt in deze discussie.
Dat komt dus, zoals mijn TT zegt, omdat het maatschappelijk als abnormaal wordt gezien en daarom wordt het door jou nu als onwerkelijk beschouwd. Wat ze zegt kan niet waar zijn dus is het niet meer te vertrouwen. Zo denken mensen ook wanneer een vrouw het enkel heeft over vrijwillige prostitutie.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, het krijgt wel een merkwaardige draai, hoor. Ik vertrouw het zaakje niet meer.
Ben je nog maagd?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
In mijn perspectief is het niet moeilijk om te begrijpen: vrijwillig de prostitutie ingaan -> geen moeite hebben betast te worden door willekeurige mannen -> daardoor niet zozeer kunnen begrijpen dat anderen hier wel moeite mee hebben. Maar kennelijk is deze perceptie niet logisch volgens jullie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |