ALONSO GAAT WERELDKAMPIOEN WORDEN MET MEKLERREN!!!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die moeten nog oppassen dat ze komend seizoen geen laatste worden.
Op de Playstation 4.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
ALONSO GAAT WERELDKAMPIOEN WORDEN MET MEKLERREN!!!!!!
Teams kunnen in elk geval afkijken wat ze vooral niet moeten doenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:06 schreef Meike26 het volgende:
1 voordeel hebben ze bij McLaren wel met die zwarte wagen.. Je ziet er echt helemaal niets van qua details, alles is 1 zwarte bende op de foto's. Niet dat er nu wat te stelen valt volgens mij, maar misschien veranderd dat nog..
mja, ze zien altijd wel iets dat ze uit willen proberen op hun eigen autoquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:06 schreef Meike26 het volgende:
1 voordeel hebben ze bij McLaren wel met die zwarte wagen.. Je ziet er echt helemaal niets van qua details, alles is 1 zwarte bende op de foto's. Niet dat er nu wat te stelen valt volgens mij, maar misschien veranderd dat nog..
quote:Only time for one more lap before the lunch break. But every lap counts in testing. Here's to a more productive PM session!
Bedankt voor dit uitgebreide verslagquote:
Werkze!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:50 schreef Geralt het volgende:
Ik ga naar mn werk. Veel plezier met de middagsessie zometeen en zet hem op Max![]()
![]()
Gewoon weer terug naar:quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:47 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
echt mooi vind ik dit niet, maar zal wel snel zijn
Ik vind het eigenlijk wel mooi, heerlijk complex en daardoor wel erg interessantquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:47 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
echt mooi vind ik dit niet, maar zal wel snel zijn
Nou wat werd er veel ingehaald 1994-1997quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gewoon weer terug naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel mooier en beter voor de actie op de baan.
En de periode daarvoor. Coureurs konden veel dichter achter elkaar rijden dan ze nu kunnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou wat werd er veel ingehaald 1994-1997
Kwam vooral door het bijtanken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou wat werd er veel ingehaald 1994-1997
Dit seizoen. En Wehrlein kan ook wel een keertje een punt pakken. Doelstelling is om niet als laatste te eindigen in het constructeurskampioenschap.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wanneer en hoe willen zij competitief worden?
Sauber gaat dit seizoen laatste worden. Als ik dan van onder naar boven moet gaan is mijn voorspelling:quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:47 schreef opreis het volgende:
Ik zie daar met Wehrlein ook wel de mogelijkheid toe, + dat ze nu de 2016 merc achterin hebben liggen. Zou voor hun mooi zijn als ze de strijd aan kunnen met Sauber, en misschien Haas, McLaren en Renault (die 3 vind ik moeilijk in te schatten)
Ik durf daar toch niet aan om McLaren zo laag te plaatsen, als ze het straks aan de praat krijgen daar kunnen ze ook nog wel boven Haas en Renault eindigenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sauber gaat dit seizoen laatste worden. Als ik dan van onder naar boven moet gaan is mijn voorspelling:
-Sauber
-Manor
-McLaren
-Haas
Dat is mijn idee ook. Die gaan echt wel stappen maken tov vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:55 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik durf daar toch niet aan om McLaren zo laag te plaatsen, als ze het straks aan de praat krijgen daar kunnen ze ook nog wel boven Haas en Renault eindigen
Ik heb Renault nog niet genoemd omdat zij voor mij ook nog wat onzeker zijn. McLaren maakt een stap maar zijn amper betrouwbaarder dan vorig jaar en nog steeds wat langzaam. Haas heeft de gang er wel aardig in en is een stuk betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:55 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik durf daar toch niet aan om McLaren zo laag te plaatsen, als ze het straks aan de praat krijgen daar kunnen ze ook nog wel boven Haas en Renault eindigen
Jep, Williams mag zich wel zorgen maken denk ik, de afgelopen 2 jaar hebben ze hun goede positie voornamelijk aan de sterke mercedes motor te danken, daarvoor waren ze ook nergens. Zodra de ferrari,honda en renault motoren dichter bij de mercedes motor komt smelt hun voorsprong als sneeuw voor de zonquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is mijn idee ook. Die gaan echt wel stappen maken tov vorig jaar.
Op Sauber na is het 1 groot vraagteken waar Renault, Haas, McLaren, Rbr, Str en Manor komen te staan. Nu denk ik wel dat met het gebrek aan talent het bij Manor niet zo hard zal gaan, maar het middenveld is in jaren nooit zo groot geweest. Zelfs Williams zie ik nog wel eens terugvallen (zeker met die dramatische strategiën af en toe). Dat ze derde zijn geworden vind ik al een wonder.
Hm oké ben benieuwd. Lijkt er voorlopig nog niet echt naar.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit seizoen. En Wehrlein kan ook wel een keertje een punt pakken. Doelstelling is om niet als laatste te eindigen in het constructeurskampioenschap.
Omdat ze nu wat technische mankementen hebben en Haryanto (nog) niet heel goed is.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm oké ben benieuwd. Lijkt er voorlopig nog niet echt naar.
Ik denk het niet.. Denk dat dat de laatste 2 dagen zullen worden. Wat denk ik de beste manier is om je mechanische grip voor elkaar te krijgen want over alle soorten banden gemeten is de medium denk ik de meest waarschijnlijke met het gemiddelde grip niveau.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm oké ben benieuwd. Lijkt er voorlopig nog niet echt naar.
Ook benieuwd of we vandaag nog Soft banden onder de STR gaan zien.
Inderdaad om de bandentemperatuur te meten. Als ik mij niet vergis rijdt Mercedes er al mee rond sinds 2013.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:46 schreef opreis het volgende:
Volgens mij heeft Mercedes een camera of sensor op de front wing zitten, zal wel infra rood zijn om de banden temperaturen te bekijken. Hebben andere dit ook/is dit er al lang?
Zeer interessant lijstjequote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:59 schreef Rossdale het volgende:
Lijstjes
Ik schat het veld op dit moment zo in:
1. Mercedes - Kop en schouders boven de rest
2. Ferrari - Duidelijke nummer 2 op afstand van Mercedes
3. Williams - Top 3-6 dicht bij elkaar, maar op flinke afstand van Ferrari
4. Force India
5. Toro Rosso
6. Red Bull
7. McLaren - Slecht begin, maar rijden eind seizoen de punten bij elkaar wanneer alles op orde is
8. Haas - Begint goed, maar zakt dan snel terug door veel beginnersfouten
9. Renault - Weinig progressie, zetten volledig in op wederopbouwing
10. Manor - Scoort enkele punten met Wehrlein
11. Sauber - Drama
Klopt, ik vermoed dat ze met hun Renault / Tag Heuer motor weinig voor elkaar krijgen. Zeker nu Renault een works-team heeft zal Red Bull zeker niet hun hoogste prioriteit krijgen. Daarom vermoed ik dat ze al vroeg in het seizoen hun focus naar 2017 verschuiven als de vernieuwde regelgeving weer een betere kans geeft op een flinke spring vooruit.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zeer interessant lijstje. Dat zou wel betekenen dat jij verwcht dat RBR gaat zakken.
Volgens Helmut Marko heeft Renault flinke stappen gemaakt met de motor en verwachten ze een performance update bij de GP van Canada, waarna Red Bull verwacht weer voor de podia te kunnen strijden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, ik vermoed dat ze met hun Renault / Tag Heuer motor weinig voor elkaar krijgen. Zeker nu Renault een works-team heeft zal Red Bull zeker niet hun hoogste prioriteit krijgen. Daarom vermoed ik dat ze al vroeg in het seizoen hun focus naar 2017 verschuiven als de vernieuwde regelgeving weer een betere kans geeft op een flinke spring vooruit.
Krijgt RBR niet gewoon dezelfde motor als het fabrieksteam? Net als bij Mercedes nu het geval is?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, ik vermoed dat ze met hun Renault / Tag Heuer motor weinig voor elkaar krijgen. Zeker nu Renault een works-team heeft zal Red Bull zeker niet hun hoogste prioriteit krijgen. Daarom vermoed ik dat ze al vroeg in het seizoen hun focus naar 2017 verschuiven als de vernieuwde regelgeving weer een betere kans geeft op een flinke spring vooruit.
Uiteraard, maar de ontwikkeling van de motor wordt natuurlijk gedreven door hoe deze het beste werkt voor het works team. Red Bull mag zelf uitzoeken hoe ze die motor het beste inbouwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Krijgt RBR niet gewoon dezelfde motor als het fabrieksteam? Net als bij Mercedes nu het geval is?
Werd dat ook niet geclaimd bij de vorige update eind vorig jaar, welke totaal niet werkte? De oude motor presteerde toen volgens mij zelfs beter dan de updatequote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens Helmut Marko heeft Renault flinke stappen gemaakt met de motor en verwachten ze een performance update bij de GP van Canada, waarna Red Bull verwacht weer voor de podia te kunnen strijden.
Ik denk dat RBR dit jaar als 3e of 4e eindigt in het kampioenschap. Dat word een wedstrijd met Williams.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de ontwikkeling van de motor wordt natuurlijk gedreven door hoe deze het beste werkt voor het works team. Red Bull mag zelf uitzoeken hoe ze die motor het beste inbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |