Dat is een stuk leuker dan één of andere lulhannes in het VK die het leuk vond om zwarte platen over de lampen te schuivenquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
In Groningen is het wachten bij de spoorwegovergang Esperantostraat een stuk aangenamer geworden. Iemand heeft de lampen verfraaid met smilies
https://www.facebook.com/rtvnoord/videos/1094665950566475/
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)-de-spoorwegovergang
quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Het linkerlicht gaat op rood
Het rechterlicht gaat op rood
Het Dagblad van het Noorden
Verveelt zich hartstikke dood.
Zo worden uitgebreid belicht
In een extra nieuwsbericht
Twee lampen bij een overweg
Met een ziel en een gezicht.
Dat weet ik, aan een snelle verbinding verbinding Groningen Bremen is sowieso behoefte zegt men. Das dan direct door pakken dacht ikquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:14 schreef ReisT het volgende:
[..]
Daar is wel even iets meer voor nodig dan alleen een nieuwe brug.
Als je snel van Amsterdam naar Hamburg wilt reizen kan dat net zo goed via Osnabrück.
Je hebt jouw roeping gemist. Je moet dichter wordenquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Das RTV Noord, knurft.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Tjongejongejonge wat ben je toch ook een domme beunhaas soms.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Das RTV Noord, knurft.
Of is Tubantia en RTV Oost ook hetzelfde volgens jou?
Een snelle verbinding Groningen - Bremen is aangemeld voor het Duitse meerjareninfrastructuurprogramma dat momenteel wordt opgesteld. 16 maart worden de maatschappelijke-kosten-baten-analyses en de inschatting of het voor 2030 gerealiseerd kan worden of niet gepubliceerd aan het publiek, voor de burgerparticipatie / zienswijzen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat weet ik, aan een snelle verbinding verbinding Groningen Bremen is sowieso behoefte zegt men. Das dan direct door pakken dacht ik
quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Das RTV Noord, knurft.
Of is Tubantia en RTV Oost ook hetzelfde volgens jou?
Tjah, als ze al zo weinig haast hebben met een nieuwe brug daar...quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Een snelle verbinding Groningen - Bremen is aangemeld voor het Duitse meerjareninfrastructuurprogramma dat momenteel wordt opgesteld. 16 maart worden de maatschappelijke-kosten-baten-analyses en de inschatting of het voor 2030 gerealiseerd kan worden of niet gepubliceerd aan het publiek, voor de burgerparticipatie / zienswijzen.
Ik zal proberen eraan te denken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Coolcool. Ik gok dat jij die datum op de radar hebt, zou jij ons hier willen verblijden met deze informatie als we er zelf niet aan denken, Igen?
Hallo Frank Menger?quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:40 schreef derLudolf het volgende:
Zou er geen behoefte zijn aan een snelle verbinding Amsterdam-Zwolle-Groningen-Bremen-Hamburg? De behoefte aan de verbinding tussen de twee grootste steden van NL en D is er, waarom zou er geen behoefte zijn aan nummer 2 van D en onze hoofdstad?
Dan zou er meer verkeer over de brug gaan = eerder rendabel hopelijk?
Nou, leg maar gewoon uit en doe niet zo blasé, meneer de quasi-slimneusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |