Verschilt per verloskundigepraktijk hierquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:18 schreef Roomsnoes het volgende:
15 maart al een afspraak GM? dan ben je 7 weken ofzo, toch?
Wanneer is de eerste reguliere afspraak in NL? Dat je het hartje kan zien/horen enzo? Hier krijg je pas met 18 weken een echo, maar ik wil met 8? weken even kijken en met 12 weken een nekplooimeting.
Standaard in NL is met 10-12 weken, dan evt rond 14 weken de npm en als je wilt met 20 weken de seo.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:18 schreef Roomsnoes het volgende:
Wanneer is de eerste reguliere afspraak in NL? Dat je het hartje kan zien/horen enzo? Hier krijg je pas met 18 weken een echo, maar ik wil met 8? weken even kijken en met 12 weken een nekplooimeting.
Ik ben medisch..ik belde de poli, en de 15e kwam eruit. Bij Saar heb ik rond dezelfde termijn (6.4) de eerste echo gehad.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:18 schreef Roomsnoes het volgende:
Npm is toch tussen 11-13 weken?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Standaard in NL is met 10-12 weken, dan evt rond 14 weken de npm en als je wilt met 20 weken de seo.
Veel vk praktijken bieden daarnaast tegenwoordig een vroege echo aan.
Oh, zou kunnen, wij deden 'm iig niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Npm is toch tussen 11-13 weken?
Wij bij saar ook niet. Deze keer willen we het wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen, wij deden 'm iig niet.
Boksquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:58 schreef lunamatic het volgende:
Volgens mij heb ik echt heel veel echo's gehad, als ik dat zo lees. Met 7 weken om te bepalen of ik echt zwanger was. Met 10 weken termijnecho, met 12 weken nekplooimeting (en de dag daarna nog een keer in het ziekenhuis om dikke nekplooi te bevestigen), met 13 weken direct na de vlokkentest, met 14 weken nog een controle-echo om te kijken hoe het met de baby ging na de vlokkentest. Met 20 weken de guo, met 21 weken de tweede guo omdat de eerste niet alles duidelijk liet zien, Afgelopen maandag een extra groeiecho voor een wetenschappelijk onderzoek, en over een week of 5 weer. Als ik goed tel worden dat in totaal dus 10 echo's. Heb ook nooit de behoefte gehad om een pretecho te laten doen...
Volgens mij was het eventjes standaard en wordt het nu weer ont-standaard?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Is een groeiecho tegenwoordig eigenlijk standaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |