Ja ook als je het klein houdt, komt er een hoop bij kijken! En dat is in combinatie met zwanger zijn niet altijd ideaal nee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:03 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ben nu 14 weken, dus dat valt nog mee. Het is alleen zo veel tegelijk allemaal. Je hoofd zit bij baby en energiepijl weer op goede hoogte krijgen na die weken misselijkheid en ziek zijn maar ondertussen moet je wel de trouwzaal bekijken, plek voor receptie regelen, die willen ook weten wat ze de gasten moeten voorschotelen dus ook het eten regelen, etentje met familie daarna regelen, trouwringen uitzoeken, betalen en ophalen, Ondertrouw regelen, kaarten maken, adressen verzamelen, kaarten versturen etcetera.Vriend helpt goed mee hoor, maar het meeste moeten we toch samen beslissen. En bij mij moet het altijd snel en goed geregeld zijn, het liefst gisteren nog. Timing had beter gekund. Maar ik mag niet klagen want wij gaan trouwen
en we krijgen een baby
ik ben dus over de top gelukkig
Wat een lullige opmerking van die collega zegquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:14 schreef ikke_84 het volgende:
Hier nog z'n zeefik moet echt alles opschrijven en dan nog vergeet ik vaak dingen. Ik ben ook echt zo onhandig de laatste tijd.
Gisteren hoorde ik een collega zeggen dat ze ook maar ging zeggen dat ze zwanger was als het haar uitkwamalsof ik het leuk vind om een spaghetti hoofd te hebben.
Dat is ook timing ja.. Ik kan mij voorstellen dat het je niks lukt om alles te onthouden danquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ook als je het klein houdt, komt er een hoop bij kijken! En dat is in combinatie met zwanger zijn niet altijd ideaal nee.
Wij hadden het hier met een verhuizing de afgelopen weken. Huis gekocht en appartement verkocht. En dat traject startte op de dag dat we een positieve test hadden. We zijn nu net over en ik ben heel blij met hoe het nu al is en met de dingen die de komende weken nog afgerond gaan worden. Maar pff, ik vind het fijn dat mijn man zoveel heeft opgepakt want er ging zoveel langs mij heen...
Instant kraamweek flashbacks dan hequote:Op donderdag 3 maart 2016 11:51 schreef elamanilo het volgende:
Hier was het precies zo inderdaad, ik dacht wel dat ik een beetje vocht had vastgehouden, maar in de kraamweek bleek het veel meer dan ik had gedacht! En ik zag het toen pas aan m'n enkels (dat ze opeens weer heel dun waren).Blijkbaar was dat echt heel geleidelijk gegaan in de zwangerschap. En de combi met lekkende melk inderdaad.
Ik kan me de geur ook nog zo herinneren, zo'n gekke weeeige geur had het zweet.. Ik heb het heel lang na de bevalling op gekke momenten nog 'geroken' en heel soms nog steeds.. Opeens ergens zo'n zweem.
Ik heb er 10, daar heb ik het altijd prima mee gered. Het hangt van allerlei omstandigheden af (of je zelf fan bent, of je een spuger hebt, etc). Ik zou het hierbij laten, 18 lijkt me meer dan prima. Mocht het echt te weinig zijn dan stuur je je vriend op pad. Die zijn vaak ook wel blij om even de deur uit te kunnen om iets te doen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:18 schreef Fien10 het volgende:
Ik ben bezig aan m'n babyuitzet boodschappen lijst. Nu heb ik een vraag aan de ervaren mama's; heb ik genoeg aan 3x 6 hydrofieldoeken. 18 totaal? Ik hoor overal dat die dingen door t hele huis zwerven en ze heel snel de was in gaan. Redt ik het een dag of 3/4 met 18 doeken?
Helemaal waar, er is inderdaad zo bijgehaald. Maar ik ben altijd wel netjes en georganiseerd dus ik denk dat het met 18 doeken echt wel moet lukken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:21 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik heb er 10, daar heb ik het altijd prima mee gered. Het hangt van allerlei omstandigheden af (of je zelf fan bent, of je een spuger hebt, etc). Ik zou het hierbij laten, 18 lijkt me meer dan prima. Mocht het echt te weinig zijn dan stuur je je vriend op pad. Die zijn vaak ook wel blij om even de deur uit te kunnen om iets te doen.
Hier in t ziekenhuis niet maar anders stop je er een paar in de tas... zekere vh onzekere.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:14 schreef Lamb29 het volgende:
Oh nr kraamzorg! Das een goeie idd!
Rest zit er in de tas nu idd. (Of staat op t laatste moment-pak-briefje)
Probeer mij te herinneren of luiers ed nu mee moesten of niet
Meenemen hoeft niet!quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:06 schreef Lamb29 het volgende:
Liggen er nu een paar klaar idd... Svane weet jij t nog?
Fien met mijn spuger hadden we er geloof ik 25 ofzo. Zo bijgehaald dus! Wat ik nu wel heb en toen niet zijn 4 xl hydrofielen. Passen ideaal in het bedje/box
'Je moet wel wat te kiezen hebben'. En dan met een hutkoffer aan komen zettenquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:47 schreef Quoi het volgende:
Ik vrees dat het bij mij tzt wordt zoals bij een weekendje weg/vakantie --> bij gebrek aan zin om een beslissing te nemen, neem ik dan maar gewoon alles mee in een supergrote koffer
Wij hadden een goede spuger en er gingen er toch wel zo'n 5/6 doorheen op een dag. En dan zitten er ook nog altijd een paar in de luiertas. Dus dat was voor ons niet genoeg geweest. Maar Sjaak spuugde ook wel heeeeel veel. En ze zijn inderdaad zo bijgehaald.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:18 schreef Fien10 het volgende:
Ik ben bezig aan m'n babyuitzet boodschappen lijst. Nu heb ik een vraag aan de ervaren mama's; heb ik genoeg aan 3x 6 hydrofieldoeken. 18 totaal? Ik hoor overal dat die dingen door t hele huis zwerven en ze heel snel de was in gaan. Redt ik het een dag of 3/4 met 18 doeken?
Ja leuk is dat he! Ik zie mijn buik nu ook echt bewegen bij sommige bewegingen die ze maaktquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:34 schreef Molo het volgende:
Ik voel me nog steeds flink gammel van de griep, maar wel met stuiterbaby in mijn buik en dat maakt het stuk minder erg
Ik ben fysiek altijd heel rustig en traag, wel bijzonder om dan zo'n drukke baby in mijn buik te hebben
Is toch geen falen joh. Je lijf en je geest hebben gewoon even wat steun nodig. En die is erquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:41 schreef Marjolijntje het volgende:
Nou ik mag door voor psych hulp, was wel te verwachten, maar het voelt als keihard falen. Waarom kan ik niet gewoon zwanger zijn?
Wat wel heel fijn is, is dat ik dus niet doorgestuurd wordt naar de pop-poli in het ziekenhuis, met gyn onderzoeken erbij. Het ziekenhuis is echt een enorme trigger voor me, dus vk gaat nu op zoek naar andere passende hulp. Moet wel nog een verwijzing van de huisarts hebben ervoor, maar ook die zou de vk bellen en de situatie voorleggen, met een beetje mazzel hoef ik niet dan ook nog daarheen en de boel (weer) uitleggen. En morgen op mn werk dus ook maar even aangeven dat het niet goed gaat, en dat dat waarschijnlijk ook niet met een week weer beter is.
Het is niet met zoveel woorden gezegd ("je hebt flinke indicaties") maar waarschijnlijk een prenatale depressie dus. Baggerzooi.
Verdere controles waren goed, baarmoeder groeit hard, bloeddruk was prima, hartje klonk goed.
Ik ben zo moe...
En weer ego, sorry. Ik ga kijken of ik naar het andere draadje kan verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |