Kazy: wij hebben gevraagd welk beleg ze hadden (smeerkaas kids, met minder zout is dat), vegapate, appelstroop en pindakaas was dat op t oude kdv. Toen hebben we gezegd dat hij voorlopig alleen boter op brood mocht. Vonden ze prima.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:57 schreef kazy het volgende:
Poeh Estrys dat is inderdaad zwaar![]()
Ook zo sneu om te lezen dat veel van de kleintjes blijven spugen.voor het slaapgebrek
Vraagje: zijn er meer die naar het kdv eigen beleg meegeven of is dat raar?Mijn man zag vanmorgen in de koelkast bij het kdv smeerkaas en -worst, maar wmb krijgt M dat (voorlopig) niet. Aan de ene kant gaat ze maar 1 dag per week daarheen, maar eigenlijk wil ik niet dat ze dat geven. Zeker niet sinds ik een aantal artikelen over de inhoud van smeerkaas te hebben gelezen (de worst krijgt ze sowieso niet). Iemand suggesties of moet ik gewoon niet zeuren?
Oja en peer en appel geef ik ook met schil! Appel iets gekookt of gestoomd (maar ze vindt het toch wel smerig).
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:07 schreef -Spring het volgende:
Hupje, jaloers zijn op onze vakantie is niet nodig, hoor. Mijn schoonmoeder was mee.
Ja, dat bedacht ik me uiteindelijk ookquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Gewoon aangeven wat je wel of niet wilt hebbenEn jezelf blijven bedenken dat je kind van een incidentele boterham met smeerkaas ook niet slecht wordt
super!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:30 schreef Malteser het volgende:
Estrys,
Sara, balen van de nacht! Hopelijk komende nacht
Mijn man maakte vorige week wielen onder de box. Dat we dat niet al 5,5 maand eerder deden....Twix speelt heel graag in de box maar is ook graag bij ons in de buurt. Nu rijd ik de box naar waar ik ga en heb ik een blije baby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Neenee...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:36 schreef pinquit het volgende:
dat was geen 'mijn baby is lekker sneller'-post natuurlijk, maar ik dacht gewoon dat elke baby dat eerder al deed eik?
+1quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:36 schreef pinquit het volgende:
dat was geen 'mijn baby is lekker sneller'-post natuurlijk, maar ik dacht gewoon dat elke baby dat eerder al deed eik?
Zijn er geen nieuwere dingen gebeurd om te verwerken? Kan zijn dat het daarom intensiever of meer op te merken valt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:44 schreef twist02 het volgende:
[..]
Neenee...![]()
Nou, echt heel hele enkele keer is dat al wel eens gebeurd ja, dat ze een keer half brabbelde of heel eventjes in d'r slaap huilde ofzo. Maar nu is het al 3 nachten op rij elk half uur / elk uur ofzo, vandaar dat ik het een beetje maf vind...
Nee, da's juist het vreemde, we hebben een heerlijk rustig weekend achter de rug...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:46 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Zijn er geen nieuwere dingen gebeurd om te verwerken? Kan zijn dat het daarom intensiever of meer op te merken valt.
Hier hoor ik hem dan toevallig meer in zijn slaap met huiltjes of lachen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |