abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160336913
Bedankt voor de reacties! Ik zal mijn man laten vragen wat ze nog meer aanbieden. Ik blijf weer hangen in de vooroordelen 'ze hebben alleen smeerkaas en smeerworst :o ' maar misschien hebben ze wel meer in huis ja. Ze gaan vandaag een boterham met boter proberen. Verder zijn wij thuis ook nog niet gekomen.

En speciale vermelding voor de poepskills van A. _O_
  dinsdag 1 maart 2016 @ 12:24:56 #52
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160337042
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:57 schreef kazy het volgende:
Poeh Estrys dat is inderdaad zwaar ;(
Ook zo sneu om te lezen dat veel van de kleintjes blijven spugen.

:* voor het slaapgebrek

Vraagje: zijn er meer die naar het kdv eigen beleg meegeven of is dat raar? :@ Mijn man zag vanmorgen in de koelkast bij het kdv smeerkaas en -worst, maar wmb krijgt M dat (voorlopig) niet. Aan de ene kant gaat ze maar 1 dag per week daarheen, maar eigenlijk wil ik niet dat ze dat geven. Zeker niet sinds ik een aantal artikelen over de inhoud van smeerkaas te hebben gelezen (de worst krijgt ze sowieso niet). Iemand suggesties of moet ik gewoon niet zeuren? :P

Oja en peer en appel geef ik ook met schil! Appel iets gekookt of gestoomd (maar ze vindt het toch wel smerig).
Kazy: wij hebben gevraagd welk beleg ze hadden (smeerkaas kids, met minder zout is dat), vegapate, appelstroop en pindakaas was dat op t oude kdv. Toen hebben we gezegd dat hij voorlopig alleen boter op brood mocht. Vonden ze prima.

Nu zit hij ergens waar ze naast de basis (leverpastei, kipfilet of worst, smeerkaas kids, appelstroop, pindakaas, pasta) ook wisselend dingen hebben als worstjes, poffers, een vlaflipje, soep, yoghurt, fruit, groente etc. Voor de smaakontwikkeling. Ik vind nu alles prima, hij eet daar dingen die hij thuis nauwelijks krijgt maar met mate.
Kwak
  dinsdag 1 maart 2016 @ 12:49:47 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160337615
Gewoon aangeven wat je wel of niet wilt hebben :Y En jezelf blijven bedenken dat je kind van een incidentele boterham met smeerkaas ook niet slecht wordt ;)
  dinsdag 1 maart 2016 @ 12:50:15 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160337625
Estrys en Pinquit, dat klinkt pittig met zoveel gespuug en gehuil :{
pi_160337687
LB, hoe doet je baby het? O+
  dinsdag 1 maart 2016 @ 13:02:38 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160337989
Nou voorbeeldig eigenlijk! 's Ochtends en 's avonds daargelaten is het zo'n kindje dat van voeding tot voeding slaapt, in zn oldtimer kinderwagen O+

Nu nog dan he :') Grote zus deed dat ook de eerste tijd en ineens was het over, dus ik geniet er even van. Heb nu gewoon mn handen vrij voor mn peuter en mezelf en dat is ook best nodig.
pi_160338027
:D O+
Fijn dat je er even voor de dames in huis kunt zijn dan nu. ;)
pi_160338100
Hupje, jaloers zijn op onze vakantie is niet nodig, hoor. Mijn schoonmoeder was mee.
pi_160338215
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:07 schreef -Spring het volgende:
Hupje, jaloers zijn op onze vakantie is niet nodig, hoor. Mijn schoonmoeder was mee.
:+ _O-
pi_160338266
Welkom Frummel!

Ah, lekker zo'n schouderschijter Estrys!

Ach Pinq, wat sneu. Gelukkig houden ze echt niets over aan een half uurtje honger. Maar dat gekrijs klinkt zo dramatisch he? Die paniek!

Vertelde toch laatst dat T een kleine maag heeft ofzo, en max 100 ml drinkt per flesje? Appt mijn lief me net: hij tikt zo twee flesjes weg en heeft nog honger...! Drinkt die kleine zuipschuit zo 260 ml weg in een kwartier. Hoppa.

En ik vertelde ook dat T 's nachts niet doorslaapt, maar niet vaak komt en dat je hem zo weer terug kunt leggen. Damn. You. Fokwet. Damn you.

Dus... Iemand tips tegen onderoogrimpels? Het lijkt wel ingedroogde modder, zo diep. (Gelukkig staat het me :P )

Dus ik ga helemaal niets zeggen over "zelf in slaap vallen". Ik kiek wel uut nu! :6
pi_160338293
Dat klinkt pittig Estrys! Beterschap voor je grote en hopelijk gaat het vaste voedsel helpen tegen het vele spugen!en doet ie goed, dat poepen _O_

Kazy hier op het kdv geven ze alleen dingen met toestemming van ouders. Dus aangeven wat je wel en niet prettig vindt vinden ze vast niet raar hoor.

LB wat fijn dat S. het zo goed doet! Hopelijk blijft dat zo!

Haha Spring _O-
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  dinsdag 1 maart 2016 @ 13:18:36 #62
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160338343
Sara, sperti! ;) :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_160338454
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:18 schreef pinquit het volgende:
Sara, sperti! ;) :')
Haha, bah! Heb ik niet eens in huis, maar zeg niet waarom niet ivm die fokwet. :D
  dinsdag 1 maart 2016 @ 13:23:57 #64
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160338502
Hahahaha ik zie het al voor me: "nope, niet nodig, geen last van aambeien!" *PLOPPLOPPLOPPLOP* }:|
pi_160340431
Estrys, :*

Sara, balen van de nacht! Hopelijk komende nacht :z

Mijn man maakte vorige week wielen onder de box. Dat we dat niet al 5,5 maand eerder deden.... 8)7 Twix speelt heel graag in de box maar is ook graag bij ons in de buurt. Nu rijd ik de box naar waar ik ga en heb ik een blije baby.
pi_160340683
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Gewoon aangeven wat je wel of niet wilt hebben :Y En jezelf blijven bedenken dat je kind van een incidentele boterham met smeerkaas ook niet slecht wordt ;)
Ja, dat bedacht ik me uiteindelijk ook :D Het mooie is: ik vond het vroegah zelf altijd erg lekker op brood :P (Ik wist alleen niet dat er zoveel zooi in zat..)
pi_160342018
Ik val weer even random binnen hoor ;)

Onze Minion is vandaag 41w5d oud! *O* En ja, da's heel bijzonder :6 want ze is dus nu evenlang-uit-m'n-buik-als-dat-ze-erin-gezeten-heeft O+

Jammer genoeg blijk ik niet in staat om een leuke foto van ons 2en te maken :') dus vanavond man maar even laten doen ;)

Ohja, iemand die dit herkent: ze slaapt al een paar nachten heel onrustig, maar wordt niet echt wakker. Ze praat/brabbelt steeds en af en toe een 'los huiltje', maar ze beweegt daarbij amper en lijkt de helft van de tijd gewoon te slapen (de andere helft is ze wel even wakker, maar dondert net zo snel weer terug in slaap, gelukkig).
Zat al wat te googelen, en las dat baby's rond de 9mnd beginnen te dromen, zou dat het zijn? :? Ze lijkt overdag ook wat vermoeider, dus heb het idee dat ze toch minder goed/diep/whatever slaapt.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:35:18 #68
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160342139
klinkt als dromen ja, maar dat doet mijn baby al vanaf de geboorte joh :o
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:36:34 #69
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160342166
dat was geen 'mijn baby is lekker sneller'-post natuurlijk, maar ik dacht gewoon dat elke baby dat eerder al deed eik? :')
pi_160342234
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:30 schreef Malteser het volgende:
Estrys, :*

Sara, balen van de nacht! Hopelijk komende nacht :z

Mijn man maakte vorige week wielen onder de box. Dat we dat niet al 5,5 maand eerder deden.... 8)7 Twix speelt heel graag in de box maar is ook graag bij ons in de buurt. Nu rijd ik de box naar waar ik ga en heb ik een blije baby.
super!

Zou met de box wel kunnen, maar niet in ons huis. Krap en klein en zulks ;)

We hebben trouwens de box weggehaald. Hij maakte er zoveel drama van om er een kwartiertje per dag in te spelen en langzaam werd het enkel opslagplaats voor allerlei meuk.....

Dus grotere kindjes hoek gemaakt van de spulletjes die we al in huis hadden. Hij weet zich er ineens weer te vermaken O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_160342336
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:36 schreef pinquit het volgende:
dat was geen 'mijn baby is lekker sneller'-post natuurlijk, maar ik dacht gewoon dat elke baby dat eerder al deed eik? :')
Neenee... :6

Nou, echt heel hele enkele keer is dat al wel eens gebeurd ja, dat ze een keer half brabbelde of heel eventjes in d'r slaap huilde ofzo. Maar nu is het al 3 nachten op rij elk half uur / elk uur ofzo, vandaar dat ik het een beetje maf vind...
pi_160342362
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:36 schreef pinquit het volgende:
+1
Schudden voor gebruik
pi_160342397
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:44 schreef twist02 het volgende:

[..]

Neenee... :6

Nou, echt heel hele enkele keer is dat al wel eens gebeurd ja, dat ze een keer half brabbelde of heel eventjes in d'r slaap huilde ofzo. Maar nu is het al 3 nachten op rij elk half uur / elk uur ofzo, vandaar dat ik het een beetje maf vind...
Zijn er geen nieuwere dingen gebeurd om te verwerken? Kan zijn dat het daarom intensiever of meer op te merken valt.

Hier hoor ik hem dan toevallig meer in zijn slaap met huiltjes of lachen maken.
Schudden voor gebruik
pi_160342513
En zelf toegetakeld door snot invasie.. blegh! (koppijnsteken, loop neus, lucht te kort, schuurpapier in de keel en oorpijn)

Vanaf gisteren laat op de middag voelde ik het er gewoon in sluipen. Mijn meneer heeft dan natuurlijk uitgerekend nachtdienst, dus daar heb ik vrij weinig aan ^^, Eigenlijk nog maar een nacht (dus die ligt even nog bij te slapen), maar druk met afspraken komende dagen..

*overleef modus aan*

Ben super blij dat ik borstvoeding geef, zodat ik mijn kindje ook wat bescherm tegen deze ellende. Las laatst dat als ik hem kusjes geef (of kwijllebbers krijg) dat ik direct ga aanmaken wat hij nodig heeft aan geschut en dat via de bv doorspeel O+ Wat is dat toch een prachtig proces O+
Schudden voor gebruik
pi_160344193
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:46 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Zijn er geen nieuwere dingen gebeurd om te verwerken? Kan zijn dat het daarom intensiever of meer op te merken valt.

Hier hoor ik hem dan toevallig meer in zijn slaap met huiltjes of lachen maken.
Nee, da's juist het vreemde, we hebben een heerlijk rustig weekend achter de rug... :?

Naja, maak me er ook weinig zorgen om, maar vroeg me af of iemand het herkende :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')