Hou je bek, seniele oude gek.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat schuim is nog sneller dan jij
wat een onzin, ik heb een gigantisch waterhoofd.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, de reden dat jij zo'n klein hoofdje hebt
Ik denk juist dat dit een onterechte uitspraak is.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stop daar maar mee, staat heel raar bij jou
Ja daarom, ik hou van ellende. Waarom denk je anders dat ik hier post?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meh, het zorgt primair alleen voor ellende en niet voor bevolkingsvermindering
Ik hoopte op twee geile chick in bikini, jammer ditquote:Op maandag 29 februari 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/autowassen_2.0.html
Dagelijkse kost toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
Zit echt als een debiel TR's uit te delen aan WCH.
kut godverdomme, noordgroningse bontgekleurde aarsgarnaalquote:Op maandag 29 februari 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
inb4 een inkoppertje van wch gefocust op het woord 'debiel'
Zoiets kan nooit debiel zijnquote:Op maandag 29 februari 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
Zit echt als een debiel TR's uit te delen aan WCH.
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kut godverdomme, noordgroningse bontgekleurde aarsgarnaal
In dat geval zou ik doneren aan het zikaverspreidingsfondsquote:Op maandag 29 februari 2016 19:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja daarom, ik hou van ellende. Waarom denk je anders dat ik hier post?
Ben zwangere vrouwen als gratis vakanties aan het geven naar zikagebied.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In dat geval zou ik doneren aan het zikaverspreidingsfonds
het is ook seksueel overdraagbaar, weet alleen niet wat jij daaraan hebtquote:Op maandag 29 februari 2016 19:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben zwangere vrouwen als gratis vakanties aan het geven naar zikagebied.
Niet eens naar de sneekweek?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ik mis FrieslandVandaag op de dag precies een jaar dat ik er niet ben geweest
Wat is 'seksueel'?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is ook seksueel overdraagbaar, weet alleen niet wat jij daaraan hebt
Beetje provocerend ditquote:Op maandag 29 februari 2016 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ik mis FrieslandVandaag op de dag precies een jaar dat ik er niet ben geweest
quote:
Toevallig ditquote:Op maandag 29 februari 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben zo erg aan het SOGgen___ help
Vreemd, met zo'n groot doelwit.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik, maar ben dan ook een beroerd schutter
Beter zikamuggen een gratis vakantie hier geven danquote:Op maandag 29 februari 2016 19:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben zwangere vrouwen als gratis vakanties aan het geven naar zikagebied.
Nee haat muggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter zikamuggen een gratis vakantie hier geven dan
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik, maar ben dan ook een beroerd schutter
Aandacht van Madeliefff moet je verdienenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
JA HALLO MAFELIEFFF IK ZEI DAT K JOU OOK MIS
Hihi sorry, maar je zag er zo sexy uitquote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Kapitein anker iemand heeft een screenshot genomen op snapchat dan verdien je echt een nekschot
Met mensen die je niet missen tijdens een middag niet? Lijkt me lastig. Dat als je iets wil in een winkel maar je kan dat niet duidelijk maken omdat je niet met de winkeliers kan praten.quote:
TR doodsverwensingquote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Kapitein anker iemand heeft een screenshot genomen op snapchat dan verdien je echt een nekschot
Wandelen, paardrijden, bloemetje op het graf van mijn overgrootoma leggen en even tot rust komen. Een break van het levenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jij allemaal in Friesland doet.
ja ik deed ffe hard to get toch hihiquote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
JA HALLO MAFELIEFFF IK ZEI DAT K JOU OOK MIS
Als je snapchat gebruikt verdien je een nekschotquote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
:s hoef je niet te screencappen gvdquote:Op maandag 29 februari 2016 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hihi sorry, maar je zag er zo sexy uit
Jij mag op de guillotine HAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |