quote:
Toevallig ditquote:Op maandag 29 februari 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben zo erg aan het SOGgen___ help
Vreemd, met zo'n groot doelwit.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik, maar ben dan ook een beroerd schutter
Beter zikamuggen een gratis vakantie hier geven danquote:Op maandag 29 februari 2016 19:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben zwangere vrouwen als gratis vakanties aan het geven naar zikagebied.
Nee haat muggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter zikamuggen een gratis vakantie hier geven dan
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik, maar ben dan ook een beroerd schutter
Aandacht van Madeliefff moet je verdienenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
JA HALLO MAFELIEFFF IK ZEI DAT K JOU OOK MIS
Hihi sorry, maar je zag er zo sexy uitquote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Kapitein anker iemand heeft een screenshot genomen op snapchat dan verdien je echt een nekschot
Met mensen die je niet missen tijdens een middag niet? Lijkt me lastig. Dat als je iets wil in een winkel maar je kan dat niet duidelijk maken omdat je niet met de winkeliers kan praten.quote:
TR doodsverwensingquote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Kapitein anker iemand heeft een screenshot genomen op snapchat dan verdien je echt een nekschot
Wandelen, paardrijden, bloemetje op het graf van mijn overgrootoma leggen en even tot rust komen. Een break van het levenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jij allemaal in Friesland doet.
ja ik deed ffe hard to get toch hihiquote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
JA HALLO MAFELIEFFF IK ZEI DAT K JOU OOK MIS
Als je snapchat gebruikt verdien je een nekschotquote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
:s hoef je niet te screencappen gvdquote:Op maandag 29 februari 2016 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hihi sorry, maar je zag er zo sexy uit
Jij mag op de guillotine HAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |