Niet zelf groeienquote:Op maandag 29 februari 2016 18:59 schreef Kurovski het volgende:
Ik moet nog ff langs de super zo. Koriander vergeten.
Ik heb zo'n nerdy opleiding: elektronica.quote:
Hey buuvquote:Op maandag 29 februari 2016 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Waar woon je en kan ik langskomen?
M'n pa deed dat. Komt toch ook planologie bij kijken? Gaat hand in hand, maar is indd niet hetzelfde.quote:
Kan, hoeft niet. Gaat meer over ruimtelijke kwaliteit in het algemeen en dat kan tot elk gebied betrekking hebben. Stedelijk gebied of landelijk gebied kan allebei.quote:
dat schuim is nog sneller dan jijquote:Op maandag 29 februari 2016 19:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jezus ik ben traag vandaag. Zag eerst niet wat ik moest zien.
Hou je bek, seniele oude gek.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat schuim is nog sneller dan jij
wat een onzin, ik heb een gigantisch waterhoofd.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, de reden dat jij zo'n klein hoofdje hebt
Ik denk juist dat dit een onterechte uitspraak is.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stop daar maar mee, staat heel raar bij jou
Ja daarom, ik hou van ellende. Waarom denk je anders dat ik hier post?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meh, het zorgt primair alleen voor ellende en niet voor bevolkingsvermindering
Ik hoopte op twee geile chick in bikini, jammer ditquote:Op maandag 29 februari 2016 19:20 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/autowassen_2.0.html
Dagelijkse kost toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
Zit echt als een debiel TR's uit te delen aan WCH.
kut godverdomme, noordgroningse bontgekleurde aarsgarnaalquote:Op maandag 29 februari 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
inb4 een inkoppertje van wch gefocust op het woord 'debiel'
Zoiets kan nooit debiel zijnquote:Op maandag 29 februari 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
Zit echt als een debiel TR's uit te delen aan WCH.
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kut godverdomme, noordgroningse bontgekleurde aarsgarnaal
In dat geval zou ik doneren aan het zikaverspreidingsfondsquote:Op maandag 29 februari 2016 19:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja daarom, ik hou van ellende. Waarom denk je anders dat ik hier post?
Ben zwangere vrouwen als gratis vakanties aan het geven naar zikagebied.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In dat geval zou ik doneren aan het zikaverspreidingsfonds
het is ook seksueel overdraagbaar, weet alleen niet wat jij daaraan hebtquote:Op maandag 29 februari 2016 19:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben zwangere vrouwen als gratis vakanties aan het geven naar zikagebied.
Niet eens naar de sneekweek?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ik mis FrieslandVandaag op de dag precies een jaar dat ik er niet ben geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |