Is de Zulu al onderweg?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:45 schreef YokiKater het volgende:
Ha, ik had net de meldkamer aan de telefoon. Verdachte personen gesignaleerd, doorgegeven met signalement en looprichting.
Wie wat waar?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:45 schreef YokiKater het volgende:
Ha, ik had net de meldkamer aan de telefoon. Verdachte personen gesignaleerd, doorgegeven met signalement en looprichting.
Er zijn inbrekers betrapt en die zijn ze nu aan het zoeken. Ik kijk dan even mee natuurlijk en ik zag twee verdachte personen, direct ingemeld.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie wat waar?
Vorige week reed ik s nachts naar huis na dienst, liep er een kerel over de snelweghad ik ook de popo gebeld, ben benieuwd of ze hem gevonden hebben.
Laat jezelf maar niet zien met je baard, ben je meteen de lul.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn inbrekers betrapt en die zijn ze nu aan het zoeken. Ik kijk dan even mee natuurlijk en ik zag twee verdachte personen, direct ingemeld.
Waarom waren ze verdacht?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn inbrekers betrapt en die zijn ze nu aan het zoeken. Ik kijk dan even mee natuurlijk en ik zag twee verdachte personen, direct ingemeld.
Eerlijk delen.quote:
Ik heb daar een oogje voor. Nu met meer info voldoet verdachte 2 volledig aan het signalement.quote:
Die ken ik niet, dus ga je gang.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oke, neem ik de Eva van flikken Maastricht wel.
Angela Schijf.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die ken ik niet, dus ga je gang.
Hoe kun je dat nou zien? Eckte FOK!kers hebben gewoon hun gordijnen dicht.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb daar een oogje voor. Nu met meer info voldoet verdachte 2 volledig aan het signalement.
Die ene had een capuchon op, stonden hier met zijn twee te praten, liepen eerst samen op maar splitsten toen op beide een andere straat in. Verdachte 2 toonde twijfelend gedrag bij zijn route.
Maar als je weet dat ze iemand zoeken lijkt iedereen opeens verdacht, toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb daar een oogje voor. Nu met meer info voldoet verdachte 2 volledig aan het signalement.
Die ene had een capuchon op, stonden hier met zijn twee te praten, liepen eerst samen op maar splitsten toen op beide een andere straat in. Verdachte 2 toonde twijfelend gedrag bij zijn route.
Oh, mweh. Die zit ook bij RTL late night trouwens.quote:
Ja, daarom zeg ik het ookquote:Op maandag 29 februari 2016 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, mweh. Die zit ook bij RTL late night trouwens.
Ik ken een user die ook zei dat Angela Schijf een knappe/leuke vrouw is en hij is hommo.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik het ook.
Vind het wel een leuke milf.
Oh haha. Dat haar is echt lelijk zo.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik het ook.
Vind het wel een leuke milf.
Duidelijk, Fokker valt op mannenquote:Op maandag 29 februari 2016 23:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ken een user die ook zei dat Angela Schijf een knappe/leuke vrouw is en hij is hommo.
Ik probeer er verder niets mee te zeggen hoor, maarehhhh..
Dat wel ja, verder wel een leuk koppie.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh haha. Dat haar is echt lelijk zo.
Ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Duidelijk, Fokker valt op mannen![]()
Cameratoezichtquote:Op maandag 29 februari 2016 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zien? Eckte FOK!kers hebben gewoon hun gordijnen dicht.
Dit was wel duidelijk hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar als je weet dat ze iemand zoeken lijkt iedereen opeens verdacht, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die theatershow is er nooit gekomen, maar dat Tem en Specularium nu allebei Forum Admin zijn, is eigenlijk toch wel een topshow.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die theatershow is er nooit gekomen, maar dat Tem en Specularium nu allebei Forum Admin zijn, is eigenlijk toch wel een topshow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2016 00:49:08 ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:48 schreef Fokker89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je morgen tenminste nog een ijsje kopenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké.... Het kwartje viel niet, sorry.
Ik heb nog crème brulée-ijs in de diepvries.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kun je morgen tenminste nog een ijsje kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |