Goed hè? Het vorige topic ging over pa (Arno), dit nieuwe topic is weer een vers topic. En dan bevat het ook nog een verwijzing naar paasei en verstopei.quote:
Goede titel voor het volgende deel.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
PAAZei is ook wel toepasselijk voor deze SC.
NWS / Hema verkoopt al jaren verstopeieren #2 Elfletterig is een droeftoeterquote:Op maandag 29 februari 2016 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goede titel voor het volgende deel.
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Als titel van een SC vind ik dat prima. Als titel van een regulier NWS-topic is het een nogal sneue bedoening.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NWS / Hema verkoopt al jaren verstopeieren #2
Vind ik een betere.
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vond het wel een goed programma voor NL.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vermakelijk. Niet extreem bijzonder maar wel leuk om te kijken.
Dat zeker.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed programma voor NL.
Dat is niet zo gek hoor tegenwoordig (tenzij het een 1.2 is of zo), mijn 306 haalde dat ook wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik snapte dat met die opel corsa alleen niet, hoe kan dat ding 200 rijden.
Dat is een ding uit de jaren 90.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek hoor tegenwoordig (tenzij het een 1.2 is of zo), mijn 306 haalde dat ook wel.
Mijn broertje heeft een Astra 1.6 van eind jaren '90 en die doet ook 190km/p uurquote:Op maandag 29 februari 2016 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is een ding uit de jaren 90.
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een Astra 1.6 van eind jaren '90 en die doet ook 190km/p uur
Ik heb nog even gechecked, het was een Corsa B en die heeft in het gunstige geval een 1.6 16v motor, die doet 190-195.quote:
Dat is wel rap voor zo'n karretje.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nog even gechecked, het was een Corsa B en die heeft in het gunstige geval een 1.6 16v motor, die doet 190-195.
Zal ook niet erg ontspannen rijden zijn met zo'n snelheid in zo'n ding.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is wel rap voor zo'n karretje.
Als je gewoon een schoon verleden hebt, en niks te verbergen hebt zoals ik, heb je niks te vrezen.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:18 schreef d4v1d het volgende:
Ik voel me geïntimideerd zo met twee FA's in dit topic
Kut. Morgen moet ik een nieuwe ID aanvragen en daar dus ook foto's voor laten maken en eigenlijk moet ik eerst even langs een barbier maar dat gaat hem niet worden. Gaat dus een crimineel slechte foto worden op mijn ID.quote:
Hij vind jou geen bby omdat je niet meer blauw bent.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kut. Morgen moet ik een nieuwe ID aanvragen en daar dus ook foto's voor laten maken en eigenlijk moet ik eerst even langs een barbier maar dat gaat hem niet worden. Gaat dus een crimineel slechte foto worden op mijn ID.
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij vind jou geen bby omdat je niet meer blauw bent.
Ik bedoelde eigenlijk die twee knappe FA's maar ik leef met je mee. Succes morgen.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kut. Morgen moet ik een nieuwe ID aanvragen en daar dus ook foto's voor laten maken en eigenlijk moet ik eerst even langs een barbier maar dat gaat hem niet worden. Gaat dus een crimineel slechte foto worden op mijn ID.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |