We gooien wel bommen op ze, maar zodra ze hierheen komen willen we ze in leven houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nope, gaan we niet doen. En terecht. We zijn immers geen IS.
We..?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
We gooien wel bommen op ze, maar zodra ze hierheen komen willen we ze in leven houden.
Wat 'jullie' willen weet ik niet, maar de mannen in de OP hadden zich er niet voor de lol bij aangesloten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk je dat wij IS in ons Syrië willen?
Wij hebben broeders die zich aansluiten om ze van binnen uit kapot te maken, waarom denk je dat deze jongens zijn vermoord?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:20 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat 'jullie' willen weet ik niet, maar de mannen in de OP hadden zich er niet voor de lol bij aangesloten.
ik begin me een beetje aan je te irrititeren, waar woon je?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij hebben broeders die zich aansluiten om ze van binnen uit kapot te maken, waarom denk je dat deze jongens zijn vermoord?
Waarom zijn jullie broeders zulke gigantische faalhazen?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij hebben broeders die zich aansluiten om ze van binnen uit kapot te maken, waarom denk je dat deze jongens zijn vermoord?
Ergeren heet dat, leer eens Nederlandsch menschquote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
ik begin me een beetje aan je te irrititeren, waar woon je?
Vergeleken met wiequote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:32 schreef Grems het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie broeders zulke gigantische faalhazen?
Nee dat is het nietquote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ergeren heet dat, leer eens Nederlandsch mensch
Tja het huisje, boompje, beestje is niet voor een ieder zo spannend toch? Wij zijn niet bang om te sterven. Sterven is het mooiste wat ons kan overkomen. Walhallahquote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:49 schreef Donnis het volgende:
Droevig verhaal toch wel, ze hadden hier alle kansen maar hun leven eindigt met een kogel uit het pistool van een paranoïde IS-maniak in Raqqa. Waarom doe je het jezelf aan..
kom maar met je shit, ik sta nu klaar voor je.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ah Jammer, anders had ik je flink te grazen
mmmm, wat heb je nog aan?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
kom maar met je shit, ik sta nu klaar voor je.
je bent bang dus, ok.quote:
Maar wat doen we nou met de malloten die geen IS strijder willen wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:14 schreef MakkieR het volgende:
Het blijkt dat we onze Jihadist strijders niet hoeven te vernietigen, ze doen het zelf wel. Goede waarschuwing trouwens voor elke Nederlandse malloot die IS strijder wil worden.
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:58 schreef Fylax het volgende:
'IS executeert 8 Nederlandse strijders'
Hilarischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |