abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 februari 2016 @ 20:17:31 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160323201
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:08 schreef UpsideDown het volgende:
DrPartizan_ twitterde op maandag 29-02-2016 om 18:27:18 Turkish ISIS fighters who attacked Kurdish YPG positions in GirSp recently. All of them sing in Turkish. https://t.co/xto4bwAuRt reageer retweet
DrPartizan_ twitterde op maandag 29-02-2016 om 18:44:10 Go-Pro footage of an ISIS fighter, most likely one of the Turks above, getting shot dead by a Kurdish sniper. https://t.co/r1IuqxMxhf reageer retweet
_O-
Wtf :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 29 februari 2016 @ 20:35:45 #52
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_160323774
Het is gelukt _O- , nu die Rami nog.
Edit: ik keek dus even niet verder. Het goede nieuws is dat hij al een dag down is, nadat hij gisteren 4 accounts heeft moeten aanmaken, omdat hij zo vaak gereport wordt. :') . Dus ik heb goede hoop.

[ Bericht 6% gewijzigd door Domingesto op 29-02-2016 20:50:49 ]
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
  maandag 29 februari 2016 @ 21:25:28 #53
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160325764

Bij Ayn al Bayda is te zien dat ze Idlib zijn binnengetrokken
  maandag 29 februari 2016 @ 21:33:43 #54
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_160326111
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:25 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]

Bij Ayn al Bayda is te zien dat ze Idlib zijn binnengetrokken
Ik snap niet waarom ze niet eerst voor Kabani gaan. Eerst de laatste hoge grond hebben voordat je berhaupt Idlib intrekt lijkt me.
  maandag 29 februari 2016 @ 21:41:41 #55
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160326457
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze niet eerst voor Kabani gaan. Eerst de laatste hoge grond hebben voordat je berhaupt Idlib intrekt lijkt me.
Misschien achten ze de eenheden die daar nu zitten niet goed genoeg ofzo?
pi_160330147
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:08 schreef UpsideDown het volgende:

DrPartizan_ twitterde op maandag 29-02-2016 om 18:44:10 Go-Pro footage of an ISIS fighter, most likely one of the Turks above, getting shot dead by a Kurdish sniper. https://t.co/r1IuqxMxhf reageer retweet
_O-
:D
  dinsdag 1 maart 2016 @ 05:59:45 #57
396550 Richestorags
pi_160332726
En ja hoor, IS heeft weer eens veel spul buitgemaakt:

Ik facepalmde.
pi_160332819
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 05:59 schreef Richestorags het volgende:

Ik facepalmde.
Helemaal open en bloot en er is geen enkele militaire helicopter van de russen (ze hadden toch van die "vliegende tanks?") die dit soort konvooien plat schiet. Waar zijn die helicopters overigens? Weet iemand dat? 1 zo'n helicopter zou bij wijze van spreken al heel isis moeten dwarsbommen door een routinevlucht door dit soort woestijnvlaktes. Maar nu zijn ze nergens te bekennen. Het vliegveld is er vlak bij..
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 07:03:56 #59
396550 Richestorags
pi_160332826
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Helemaal open en bloot en er is geen enkele militaire helicopter van de russen (ze hadden toch van die "vliegende tanks?") die dit soort konvooien plat schiet. Waar zijn die helicopters overigens? Weet iemand dat? 1 zo'n helicopter zou bij wijze van spreken al heel isis moeten dwarsbommen door een routinevlucht door dit soort woestijnvlaktes. Maar nu zijn ze nergens te bekennen. Het vliegveld is er vlak bij..
Weersomstandigheden waarschijnlijk. Woestijn en winter, geen goede combo. Daarnaast komen ze ook vanuit het niets. IS is niet zo goed in langdurige militaire campagnes, wel in blitzkrieg.
pi_160332827
M.a.w. hoe komt het dat isis nog bestaat? Is de coalitie en rusland gestopt met het bombareren van isis? Waar zijn de dagelijkse precisiebombardementen op isis, waar zijn de helicopters/ vliegende tanks die hele konvooien platschieten? Waar zijn de t-90's die raqqa binnentrekken? Waar zijn de speciale eenheden die elke week 100 man doodschieten en mysterieus in het nieuws verschijnen? Waar zijn de cruisemissiles die raqqa doen oplichten?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_160332828
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:03 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Weersomstandigheden waarschijnlijk. Woestijn en winter, geen goede combo. Daarnaast komen ze ook vanuit het niets. IS is niet zo goed in langdurige militaire campagnes, wel in blitzkrieg.
Tijdens desert storm vochten de amerikanen gewoon door. Weer of geen weer.
pi_160333004
Het regime van assad had in 2011 een jongen van 13 gemartelt door delen van zijn lichaam te verbranden, zijn geslachtsdelen te verwijderen en te schieten. Het dictatorscharschap van assad is een georganiseerde isis waarbij wandaden zoveel mogelijk verborgen blijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:03:23 #63
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_160333048
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:34 schreef Koskesh het volgende:

[..]

:D
Wat duurt die respawn lang dan...
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:06:27 #64
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_160333061
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:04 schreef firefly3 het volgende:
M.a.w. hoe komt het dat isis nog bestaat? Is de coalitie en rusland gestopt met het bombareren van isis? Waar zijn de dagelijkse precisiebombardementen op isis, waar zijn de helicopters/ vliegende tanks die hele konvooien platschieten? Waar zijn de t-90's die raqqa binnentrekken? Waar zijn de speciale eenheden die elke week 100 man doodschieten en mysterieus in het nieuws verschijnen? Waar zijn de cruisemissiles die raqqa doen oplichten?
Assad en Rusland zijn sowieso in de eerste maanden alleen maar bezig geweest directe bedreigingen voor het regime uit de weg te ruimen. Daar hoorde IS toen niet bij, ondanks alle retoriek van Assad en Putin.

Daarom was ik ook enigzins 'blij' met de aanval van IS op Khanaser, omdat dit de Russen/Assad eindelijk eens dwingt IS direct te bestrijden.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_160333128
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:51 schreef firefly3 het volgende:
Het regime van assad had in 2011 een jongen van 13 gemartelt door delen van zijn lichaam te verbranden, zijn geslachtsdelen te verwijderen en te schieten. Het dictatorscharschap van assad is een georganiseerde isis waarbij wandaden zoveel mogelijk verborgen blijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat dit niet gewoon terecht was dan?
pi_160333263
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:51 schreef firefly3 het volgende:

SPOILER
Het zou me niks verbazen als deze jongen inderdaad 17 jaar oud was toen hij bij een aanval op een politiebureau werd doodgeschoten zoals deze site beweert (NSFW).
Propaganda werkt uitstekend op goedgelovigen (en daar zit het M.O. vol van), vooral als het tegen de regering gericht is.
Ik heb toch eerder de neiging te gaan voor een gedegen bericht (en logica) dan een losse flodder in een twitterbericht.
Racist
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:38:19 #67
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_160333265
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:06 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Assad en Rusland zijn sowieso in de eerste maanden alleen maar bezig geweest directe bedreigingen voor het regime uit de weg te ruimen. Daar hoorde IS toen niet bij, ondanks alle retoriek van Assad en Putin.

Daarom was ik ook enigzins 'blij' met de aanval van IS op Khanaser, omdat dit de Russen/Assad eindelijk eens dwingt IS direct te bestrijden.
Gelukkig wel ja. Als je naar de kaart kijkt dan zul je ook gewoon zien dat z.g.n. 'rebellen' de grootste dreiging vormde voor de Russische basis in Syri. Dit is dus helemaal niet zo raar. Verder is toch volstrekt idioot om IS te gaan bombarderen zonder dat er iemand in die omgeving is om vervolgens dat gebied daadwerkelijk op IS te veroveren? Je kunt wel heel leuk heel Raqqah platgooien maar dat heeft natuurlijk op zich weinig nut. Verder gooide de Russen behoorlijk veel bommen op IS met name rond Deir ezzor.
Self-interest makes the world go round!
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:58:13 #68
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_160333425
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:38 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

Gelukkig wel ja. Als je naar de kaart kijkt dan zul je ook gewoon zien dat z.g.n. 'rebellen' de grootste dreiging vormde voor de Russische basis in Syri. Dit is dus helemaal niet zo raar. Verder is toch volstrekt idioot om IS te gaan bombarderen zonder dat er iemand in die omgeving is om vervolgens dat gebied daadwerkelijk op IS te veroveren? Je kunt wel heel leuk heel Raqqah platgooien maar dat heeft natuurlijk op zich weinig nut. Verder gooide de Russen behoorlijk veel bommen op IS met name rond Deir ezzor.
Prima, maar dan geldt wederom: Niet beweren dat je daar bent om IS te bevechten, want dat is duidelijk niet het geval.
pi_160333555
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:14 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

10/8/1997

Kurdistan Workers Party (PKK) (Kongra-Gel)

http://www.state.gov/j/ct/rls/other/des/123085.htm
Nogmaals, waar is jullie angst voor Syrische Koerden op gebaseerd?

Dit is een beetje hetzelfde als ik bang ben voor alle Amerikaanse studenten vanwege Columbine.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_160333651
Turkije is niet bang voor de PKK of de YPG, Turkije is doodsbang voor een onafhankelijke Koerdistan. Al moeten ze daarvoor hun eigen familie ombrengen om dat te voorkomen, dan doen ze dat.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 09:27:21 #71
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_160333750
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:58 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Prima, maar dan geldt wederom: Niet beweren dat je daar bent om IS te bevechten, want dat is duidelijk niet het geval.
De Russische interventie is begonnen nadat de Syrische regering Rusland om hulp vroeg tegen 'terroristische groeperingen'. Niet alleen in het specifiek IS. :)
Self-interest makes the world go round!
pi_160333844
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:58 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ze beweren dat ze terroristen bombarderen. Daar vallen onder andere IS en Al-Nusra onder.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:41:20 #73
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_160335005
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:13 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nogmaals, waar is jullie angst voor Syrische Koerden op gebaseerd?

Dit is een beetje hetzelfde als ik bang ben voor alle Amerikaanse studenten vanwege Columbine.
Of bang voor alle Ieren vanwege de IRA.
pi_160335012
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:38 schreef Toga het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen als deze jongen inderdaad 17 jaar oud was toen hij bij een aanval op een politiebureau werd doodgeschoten zoals deze site beweert (NSFW).
Propaganda werkt uitstekend op goedgelovigen (en daar zit het M.O. vol van), vooral als het tegen de regering gericht is.
Ik heb toch eerder de neiging te gaan voor een gedegen bericht (en logica) dan een losse flodder in een twitterbericht.
Nah, het is een veelgebruikte tactiek van het regime, Khatib is geen uitzondering. Verder haalt je artikel geen enkele bron/onderbouwing aan behalve die van de staatstv, waarvan het meeste al wordt ontkracht door de familie. Verder zie je ook dat hij verwondingen heeft die je niet krijgt van een simpele decompositie zoals een gebroken nek, brandwonden en een afgehakt geslachtsdeel.
Incelfrikandel
pi_160335025
HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 10:21:28 Klopt. "ghuluw" betekent idd "extremisme", maar NLse #IS ook aangeklaagd voor "overlopen", "opruijing" &"corruptie" https://t.co/DBkOnAG3BL reageer retweet
mutludc twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 09:05:10 ICYMI: Kurds and A-10 Warthogs Kill Dozens Of ISIS During Failed Offensive https://t.co/qv2ixolbbe reageer retweet
green_lemonnn twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 08:31:09 #Syria @TheStudyofWar map shows Russia is complying w/ ceasefire plan in Daraa, N-Aleppo. strikes reduced elsewhere. https://t.co/UqQseaXRrB reageer retweet
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_160335367
quote:
RIYADH: Saudi Arabia will take care of 1,000 Iraqi orphans in Kurdistan who lost their parents due to Daesh crimes, local media has reported.

The step was taken following a directive by Custodian of the Two Holy Mosques King Salman in this regard, Saudi Ambassador Thamer Al-Sabhan was quoted as saying.
This assistance comes as an extension of the humanitarian aid the Kingdom provides to Arabs as per the royal directives, he said.
“The assistance to the war-affected is a reflection of the humanitarian role of the Kingdom, which is committed to religious, ethical and humanitarian duties,” said the ambassador.
“Our brothers in Iraq are facing harsh and severe circumstances because of the crimes being committed by terrorist groups in the country. The humanitarian assistance will include all the children of Iraq,” said Al-Sabhan.
The Kingdom recently sent urgent aid to those affected by the conflict in Anbar province.
Saudi Arabia has pledged $500 million in humanitarian aid for Iraq to be disbursed through the United Nations to those in need regardless of sects or ethnicities.
The UN says hundreds of thousands of Iraqis have been displaced by militant offensives in that country. The Kingdom is following up on the distribution of aid to ensure it reaches deserving individuals.
An estimated 1.2 million Iraqis have been displaced by fighting, including from Anbar and Ninewa governorates, according to the UN Refugee Agency.
The International Organization for Migration has called for the creation of humanitarian corridors, warning that tens of thousands of Iraqis displaced by violence are beyond the reach of aid agencies.
http://www.arabnews.com/saudi-arabia/news/887976
pi_160336057
https://twitter.com/julianroepcke/status/704560494070394880

[ Bericht 53% gewijzigd door Atak op 01-03-2016 11:48:57 ]
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:40:31 #78
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160336176
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 05:59 schreef Richestorags het volgende:

Ik facepalmde.
Gnant, gepruts zonder bufferzone
pi_160336487
Waarschijnlijk is de berichtgeving over de 8 nederlandse IS strijders slechts een flop en nep, het wordt namelijk tegengesproken door betrouwbare bronnen:

quote:
SOHR confirms that there is no truth about what the IS published about executing 8 militants in its side from Netherlands
March 1, 2016 Comments Off on SOHR confirms that there is no truth about what the IS published about executing 8 militants in its side from Netherlands
SOHR confirmed that there is no truth of what the IS published about executing 8 fighters from Netherland in Ma’dan area in the eastern countryside of al-Raqqa, reliable sources confirmed to SOHR activists that it is fake rumors and the IS didn’t execute any foreign fighters in its side, sources inside the IS reported to SOHR activists that there is no such number of fighters from Netherlands in al-Raqqa and the IS is mixing militants from different nationalities, Arabian, Foreign, and north African, after the misunderstanding which happened earlier last year between Uzbeks and Tunisian battalions in al-Khair and al-Raqqa states.
Bron: http://www.syriahr.com/en/?p=44647
pi_160336606
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Nah, het is een veelgebruikte tactiek van het regime, Khatib is geen uitzondering. Verder haalt je artikel geen enkele bron/onderbouwing aan behalve die van de staatstv, waarvan het meeste al wordt ontkracht door de familie. Verder zie je ook dat hij verwondingen heeft die je niet krijgt van een simpele decompositie zoals een gebroken nek, brandwonden en een afgehakt geslachtsdeel.
De familie, ja, nog zo'n betrouwbare bron... Het twitterbericht is ook zo ruim in het beschrijven van de situatie. Heeft de familie al iets losgelaten over de reden van martelen van 13 jarigen of hoort dat gewoon bij een arabisch/islamitische cultuur? Als ik dictator zou zijn zie ik daar niet zo gauw een reden voor hebben, ik zou me meer richten op financin en militante opstandelingen die de voortzetting van mijn inkomen bedreigen onderdrukken, daar valt een 13-jarig "onschuldig jongetje" niet echt onder..
Ik heb al meerdere Syrische ouders naar Assad zien wijzen als hun dochter is verdwenen. Lekker makkelijk, dat wel...
Racist
pi_160336827
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:06 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Goed punt, het lijkt alsof isis totaal geen prioriteit heeft.
pi_160336876
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:20 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wie zegt dat dit niet gewoon terecht was dan?
Uhhh ik kan niets verzinnen wat terecht zou kunnen zijn. Zelfs moord zouden ze niet zo moeten straffen, dan ben je net zo erg als isis. Weet je dat jij een voorstander bent voor isis praktijken als je het goed vind wat er met hem gebeurd is?
pi_160336899
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:38 schreef Toga het volgende:

[..]

Je ziet toch duidelijk aan zijn lichaam dat hij 13 was en niet 17?
pi_160337139
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:03 schreef Toga het volgende:

[..]

De familie, ja, nog zo'n betrouwbare bron... Het twitterbericht is ook zo ruim in het beschrijven van de situatie. Heeft de familie al iets losgelaten over de reden van martelen van 13 jarigen of hoort dat gewoon bij een arabisch/islamitische cultuur? Als ik dictator zou zijn zie ik daar niet zo gauw een reden voor hebben, ik zou me meer richten op financin en militante opstandelingen die de voortzetting van mijn inkomen bedreigen onderdrukken, daar valt een 13-jarig "onschuldig jongetje" niet echt onder..
Ik heb al meerdere Syrische ouders naar Assad zien wijzen als hun dochter is verdwenen. Lekker makkelijk, dat wel...
Er zijn heel veel gevallen bekend waarbij het regime voor losgeld vraagt of zelfs een kind afgevoerd werd vanwege een anti assad plaatje op zijn telefoon. Jij kiest bewust om weg te kijken. Dit soort documentaires zijn ook gewoon op tv te zien maar dan gooi jij het denk ik ook onder propaganda.
pi_160337267
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uhhh ik kan niets verzinnen wat terecht zou kunnen zijn. Zelfs moord zouden ze niet zo moeten straffen, dan ben je net zo erg als isis. Weet je dat jij een voorstander bent voor isis praktijken als je het goed vind wat er met hem gebeurd is?
Als er geruchten zijn dat Assad iets slechts heeft gedaan zullen zijn tegenstanders dit gelijk geloven zonder erover na te denken.
pi_160337284
Conflicts twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 12:32:53 BREAKING Russian & foreign journalists injured in an artillery shelling in #Latakia #Syria - @SputnikInt reageer retweet
SputnikInt twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 12:33:11 Russian, Canadian, Chinese & Bulgarian journalists were hit near #Turkey's border https://t.co/eCYLkb55q7 #Syria https://t.co/LSDpxPB5wm reageer retweet
Zou het Turkije zijn geweest? Zo ja, dan zullen ze binnenkort wel moeten stoppen met het beschieten van Noord-Syri.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 12:41:00 #87
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_160337402
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_160337476
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:34 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als er geruchten zijn dat Assad iets slechts heeft gedaan zullen zijn tegenstanders dit gelijk geloven zonder erover na te denken.
Al voor de oorlog waren er al slechte dingen gedaan door assad. Heeft niets met geloven te maken maar met zijn geschiedenis als dictator.
pi_160337514
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je ziet toch duidelijk aan zijn lichaam dat hij 13 was en niet 17?
Nee ik niet, jij wel? En 13-jarigen plegen geen overvallen in Syri? Denk je werkelijk dat Assad wakker ligt van een controversile foto op een mobieltje? Misschien een psychopatische agent die geld rook, doe me eens een bron van dit voorval met dit "13 jarige jochie van ..90 kilo (?)" waar wat meer in staat?
Racist
pi_160337523
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:35 schreef Infection het volgende:
Conflicts twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 12:32:53 BREAKING Russian & foreign journalists injured in an artillery shelling in #Latakia #Syria - @SputnikInt reageer retweet
SputnikInt twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 12:33:11 Russian, Canadian, Chinese & Bulgarian journalists were hit near #Turkey's border https://t.co/eCYLkb55q7 #Syria https://t.co/LSDpxPB5wm reageer retweet
Zou het Turkije zijn geweest? Zo ja, dan zullen ze binnenkort wel moeten stoppen met het beschieten van Noord-Syri.
Waarom. Omdat latakia onder het "soevereine assad-land" valt terwijl de meeste mensen al syrie hebben verlaten vanwege assad?
pi_160337577
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:46 schreef Toga het volgende:

[..]

Nee ik niet, jij wel? En 13-jarigen plegen geen overvallen in Syri? Denk je werkelijk dat Assad wakker ligt van een controversile foto op een mobieltje? Misschien een psychopatische agent die geld rook, doe me eens een bron van dit voorval met dit "13 jarige jochie van ..90 kilo (?)" waar wat meer in staat?
Het staat vast in de wikipedia tijdlijn van syrie. Een aanrader om door te nemen. Schrik niet van de vele misdaden door het regime:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_the_Syrian_Civil_War
pi_160337612
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom. Omdat latakia onder het "soevereine assad-land" valt terwijl de meeste mensen al syrie hebben verlaten vanwege assad?
Omdat het vlakbij de Turkse grens is? Wie zou het volgens jou gedaan kunnen hebben dan?
pi_160337627
Burgers mogen doodgeschoten worden, maar journalisten niet, terwijl deze dondersgoed weten dat het onveilig is daar en geheel vrijwillig zich daar hebben begeven i.t.t. de burgers.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 1 maart 2016 @ 12:50:40 #94
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_160337642
AlMayadeenLive twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 11:14:14 #سوريا: مراسل الميادين: تنظيم داعش خسر أكثر من 450 من مسلحيه في المعارك مع الجيش السوري وحلفائه في تل حمام في ريف حلب reageer retweet
Al Mayadeen claimt dat er 450 ISIS doden zijn, ik ben skeptisch lol

One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_160337934
RT_com twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 12:53:22 BREAKING: @ActualidadRT, @RTarabic reporters caught in shelling in #Syria, fire comes from Turkey - Defense Ministry https://t.co/Pj5HTJiXOx reageer retweet
pi_160337960
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:00 schreef Houtenbeen het volgende:
RT_com twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 12:53:22 BREAKING: @ActualidadRT, @RTarabic reporters caught in shelling in #Syria, fire comes from Turkey - Defense Ministry https://t.co/Pj5HTJiXOx reageer retweet
Had ik toch gelijk. Heeft Turkije zich overigens niet aan de wapenstilstand te houden? Latakia is nou niet een IS / Al-Nusra bolwerk...
  dinsdag 1 maart 2016 @ 13:25:39 #97
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_160338545
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:01 schreef Infection het volgende:

[..]

Had ik toch gelijk. Heeft Turkije zich overigens niet aan de wapenstilstand te houden? Latakia is nou niet een IS / Al-Nusra bolwerk...
Artillerie ondersteuning voor deze pipo's misschien?
bm21_grad twitterde op maandag 29-02-2016 om 14:46:07 'Grey Wolves' militants in the Latakian mountains pose right next to a refugee camp https://t.co/SWr0dgkLVF reageer retweet
Zou wel de eerste keer zijn dat Turkije direct regeringstroepen target.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 13:26:39 #98
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_160338578
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Precies daarom ja.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 13:29:36 #99
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160338666
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:01 schreef Infection het volgende:

[..]

Turkije heeft al aangegeven dat wanneer de nationale veiligheid in het geding komt ze zich niet aan de wapenstilstand zouden houden.

Lekker vrijblijvend dus. Een dorp kilometers verderop is blijkbaar een aanval op de nationale veiligheid.
pi_160338738
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:29 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Turkije heeft al aangegeven dat wanneer de nationale veiligheid in het geding komt ze zich niet aan de wapenstilstand zouden houden.

Lekker vrijblijvend dus. Een dorp kilometers verderop is blijkbaar een aanval op de nationale veiligheid.
En zo'n land is lid van de NAVO. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')