of er is nog een derde type die je nog niet bent tegen gekomen waarbij je een middenweg vind. Iemand die normaal is , niet saai en je op de juiste manier aanvult ( kom maar op met de aanvul grapjes) waardoor hij je niet zal gaan vervelen.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja das ook wel zo maar moet wel van 2 kanten. Ik hou gewoon niet van dat broer en zus achtige zeg maar. Maar dat is wel vaak echt diep contact. Van andere kans is jezelf zijn fijn maar van ander kant i dont know.
#struggles about love and passion
niet onderweg eten kopenquote:Op maandag 29 februari 2016 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
Fucking honger in de bus naar huis en ik moet nog een uur![]()
hier heb ik best zin in, ik heb saai eten in huis voor vanaafquote:
als je in praag pizzas hebt gegeten is alles lekkerquote:Op maandag 29 februari 2016 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vies, die harde chemisch- ogende kaas
gewoon doen, gaat soms niets boven datquote:Op maandag 29 februari 2016 15:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hier heb ik best zin in, ik heb saai eten in huis voor vanaaf
nee want wat ik thuis heb moet opquote:Op maandag 29 februari 2016 15:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon doen, gaat soms niets boven dat
oh oke, dan houdt het opquote:Op maandag 29 februari 2016 15:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee want wat ik thuis heb moet op
Kaasstengelquote:Op maandag 29 februari 2016 15:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik wil iets zoutigs of hartigs
Dikkequote:Op maandag 29 februari 2016 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bitch, ik staak mijn stalk-frass-bezigheden en ga NU custardcakejes en m&ms halen doei
Sowieso de smullersquote:Op maandag 29 februari 2016 15:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Onderweg eten kopennooit weer dat ik patat (HET IS FRIET) ga kopen bij de smullers
Je bent zelf vies.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vies, die harde chemisch- ogende kaas
Je bent zelf een zwijnhond.quote:
Alleen de saté kroketten zijn daar lekker. Althans jaren terug nog.quote:
Dit is bewust tochquote:Op maandag 29 februari 2016 15:56 schreef madeliefff het volgende:
ik moest net denken aan hoe ik altijd vaal hier met posten en dat ik dat falen vroeger ook al had. vroeger in de tijd van cassettebandje....toen had ik voor de vakantiereis allerlei liedjes opgenomen op dat bandje en in de auto moest het gedraaid worden. nou na elk liedje hoorde je of een te lange pauze of een knopje ingedrukt worden etc
Ik gokte tho.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah bedankt, google kon me al niet verder helpen
Charme van cassettebandjesquote:Op maandag 29 februari 2016 15:56 schreef madeliefff het volgende:
ik moest net denken aan hoe ik altijd vaal hier met posten en dat ik dat falen vroeger ook al had. vroeger in de tijd van cassettebandje....toen had ik voor de vakantiereis allerlei liedjes opgenomen op dat bandje en in de auto moest het gedraaid worden. nou na elk liedje hoorde je of een te lange pauze of een knopje ingedrukt worden etc
Echt zalig die patat van de Smullers.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Onderweg eten kopennooit weer dat ik patat (HET IS FRIET) ga kopen bij de smullers
Ik hoop dat je sarcastisch bentquote:Op maandag 29 februari 2016 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt zalig die patat van de Smullers.
ja jonguh je moest ook voordat je instapte iets kopen of gewoon op een van haltes uitstappen en dan eten kopen en de volgende bus weer nemen ...zo doe ik dat somsquote:
terug gelezen, lig al klaar. xoquote:Op maandag 29 februari 2016 15:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard. Je weet mycroft te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |