Haha.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel Episch. Maar zonder standaard fokkers want dan zitten ze in frankrijk op hun telefoon op fok te posten
Neuquote:Op maandag 29 februari 2016 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeker na opsparen en krachttraining
Gewoon omdat ik de persoonlijkheid niet ken en ik eigenlijk wacht tot er iets spannend staat te wachten. Misschien heb ik ook wel te snel seks. Dus ken ik die spanningen niet van elke date iets doen (opbouwen) maar geen seks of zo. Maar het is allemaal niet wat het lijkt vaak.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo oersaai?
Ik heb trouwens wel soms fapsessies die beter zijn dan daadwerkelijke sex btw.
Omdat het nu zo uitkomt en je geen beter weerwoord hebt?quote:
Dat heb ik ook wel een beetje eigenlijk. Daarom ook mijn nieuwe style, maar daarin faal ik een beetje.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik de persoonlijkheid niet ken en ik eigenlijk wacht tot er iets spannend staat te wachten. Misschien heb ik ook wel te snel seks. Dus ken ik die spanningen niet van elke date iets doen (opbouwen) maar geen seks of zo. Maar het is allemaal niet wat het lijkt vaak.
Je bent dus oppervlakkig en diepgaand tegelijkquote:Op maandag 29 februari 2016 14:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik de persoonlijkheid niet ken en ik eigenlijk wacht tot er iets spannend staat te wachten. Misschien heb ik ook wel te snel seks. Dus ken ik die spanningen niet van elke date iets doen (opbouwen) maar geen seks of zo. Maar het is allemaal niet wat het lijkt vaak.
Hehe wrm meteen zo madquote:Op maandag 29 februari 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat het nu zo uitkomt en je geen beter weerwoord hebt?Je snapt het in elk geval wel, toch?
Gewoon accepteren dat jij, jij bent en niet iemand die mooier isquote:
Aber is echt zeldzaam hoge kwaliteit.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zie ik nooit pics posten over eenzelfde onderwerp.
Blauwtje lopen bij haar knappe collegaquote:Op maandag 29 februari 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zie ik nooit pics posten over eenzelfde onderwerp.
Ja das ook wel zo maar moet wel van 2 kanten. Ik hou gewoon niet van dat broer en zus achtige zeg maar. Maar dat is wel vaak echt diep contact. Van andere kans is jezelf zijn fijn maar van ander kant i dont know.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon nog niet een juiste tegen gekomen. Je moet elkaar ook blijven triggeren met alles he... er moet energie en moeite in gestoken worden in relaties.
kloptquote:Op maandag 29 februari 2016 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Aber is echt zeldzaam hoge kwaliteit.
Dat sowieso jaquote:Op maandag 29 februari 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent dus oppervlakkig en diepgaand tegelijk
Gelukkig voel ik me wel mooier als ik met jou praatquote:Op maandag 29 februari 2016 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon accepteren dat jij, jij bent en niet iemand die mooier is
Zeker, het moet van 2 kanten komen anders gaat het niet werken, vandaar ook dat ik zeg dat je nog niet een juiste persoon tegen bent gekomen die jou goed kan aanvullen en andersom.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja das ook wel zo maar moet wel van 2 kanten. Ik hou gewoon niet van dat broer en zus achtige zeg maar. Maar dat is wel vaak echt diep contact. Van andere kans is jezelf zijn fijn maar van ander kant i dont know.
#struggles about love and passion
Weetje, je bent gewoon een enorme denker, terwijl anderen gewoon handelen bij de minste triggerquote:Op maandag 29 februari 2016 14:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat sowieso jaIk weet het gewoon ook niet meer.
quote:Op maandag 29 februari 2016 14:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind haar een enorme bitchy uitstraling hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |