Tja, als je niet weet wat je wil is dat vrij lastig. Het vereist best wat moed om die zoektocht niet op te geven en gewoon maar aan te sluiten achterin de rij en het accepteert. Dat doen namelijk de meeste mensen.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt ja, op zich mag je eigen ''dromen'' best najagen. Ik doe sowieso niet wat andere verlangen van me. Maar ja dan kun je wel op zijn minst doen wat je zelf verlangd/verwacht van jezelf. Bij de pakken neerzetten is dan ook wel idioot.
Ik vond het tijd voor een serieuze relatie en nu zoek ik relationship material ipv sex materialquote:Op maandag 29 februari 2016 14:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ''target groep veranderd''
schrok al.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Sinds wnnr ben ik black. Zou wel willen tho.
We hebben wel precies dezelfde haarkleur.
wel Episch. Maar zonder standaard fokkers want dan zitten ze in frankrijk op hun telefoon op fok te postenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lachen manGewoon met een paar auto's, man of 10
heejquote:Op maandag 29 februari 2016 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel Episch. Maar zonder standaard fokkers want dan zitten ze in frankrijk op hun telefoon op fok te posten
Veel.ruzie maken helptquote:Op maandag 29 februari 2016 14:26 schreef Neverknown het volgende:
Wat ik ook denk kut te vinden is dat de spanning eraf gaat op gegveven moment, na jaar of zo. Van de ene kant kom je dan dichterbij elkaar, je bent meer open enz weet hoe je allebei in elkaar steekt maar van de andere kant is het me te zeer broer en zus achtig en ben ik meer van het mysterieuze spannende, met iets passioneels eraan.
Alsof ik me minder seksueel aangetrokken voel wanneer het te diep gaat of zo en niet meer oppervlakkig is . ;') alsof de lust dan verdwijnt.
Wel even het beeld goed testen vooraf.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:26 schreef Crip het volgende:
Een skypegesprek als sollicitatie, wat kan ik mij daar precies bij voorstellen wtf. Gewoon hoe het normaal ook gaat? Moet ik ergens op letten? hirehauier
Zou meegaan als er geen zwarten bij zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lachen manGewoon met een paar auto's, man of 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verklaart wel weer een boel.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:26 schreef Neverknown het volgende:
Wat ik ook denk kut te vinden is dat de spanning eraf gaat op gegveven moment, na jaar of zo. Van de ene kant kom je dan dichterbij elkaar, je bent meer open enz weet hoe je allebei in elkaar steekt maar van de andere kant is het me te zeer broer en zus achtig en ben ik meer van het mysterieuze spannende, met iets passioneels eraan.
Alsof ik me minder seksueel aangetrokken voel wanneer het te diep gaat of zo en niet meer oppervlakkig is . ;') alsof de lust dan verdwijnt.
daarvoor hebben ze ruzies uitgevondenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:26 schreef Neverknown het volgende:
dit lijkt me zo awkward,heb nu gwn de neiging om het aanbod af te wijzenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel even het beeld goed testen vooraf.
Gewoon hetzelfde alleen je hoeft geen broek aan te trekkenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:26 schreef Crip het volgende:
Een skypegesprek als sollicitatie, wat kan ik mij daar precies bij voorstellen wtf. Gewoon hoe het normaal ook gaat? Moet ik ergens op letten? hirehauier
Ligt aan jezelf dan... echte relaties beginnen pas nadat je elkaar een jaar of 4 kent...quote:Op maandag 29 februari 2016 14:26 schreef Neverknown het volgende:
1x een sollicitatie gesprek telefonisch gehad. dat is op de een of andere manier toch kutquote:Op maandag 29 februari 2016 14:27 schreef Crip het volgende:
[..]
dit lijkt me zo awkward,heb nu gwn de neiging om het aanbod af te wijzen
ahahaha dit kunnen we bij jou op 2 manieren opvattenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:26 schreef Neverknown het volgende:
Wat ik ook denk kut te vinden is dat de spanning eraf gaat op gegveven moment, na jaar of zo. Van de ene kant kom je dan dichterbij elkaar, je bent meer open enz weet hoe je [b]allebei in elkaar steekt[/b] maar van de andere kant is het me te zeer broer en zus achtig en ben ik meer van het mysterieuze spannende, met iets passioneels eraan.
gewoon in je blote poes een solicitatiegesprek doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde alleen je hoeft geen broek aan te trekken
Begon je toen niet te FOK!en?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf dan... echte relaties beginnen pas nadat je elkaar een jaar of 4 kent...
Jij zou toch beter moeten wetenquote:
Je moet er wel wat voor doen lolquote:Op maandag 29 februari 2016 14:28 schreef Neverknown het volgende:
Maar als je naar iets met toekomst perspectief gaat kijken kom je toch aan gaan voordat ''broer'' en '''zus'' achtige qua iets opbouwen in leven. Waarom kan je niet altijd gedreven zijn in liefde (dichterbij elkaar) (houden van) als zowel lust. (spannend) (uitgedaagd) (passioneel)
Was ik toch al niet van planquote:Op maandag 29 februari 2016 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde alleen je hoeft geen broek aan te trekken
he?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begon je toen niet te FOK!en?
ja zo via skype lijkt me ook fucking kutquote:Op maandag 29 februari 2016 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1x een sollicitatie gesprek telefonisch gehad. dat is op de een of andere manier toch kut
nietsquote:Op maandag 29 februari 2016 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er mis met een vers sneetje brood met lekker beleg?
Nee wat zelf in ruzie maken komt een sleur, het is het onbewuste, iemand mentaal uitkleden vind ik wel goede benaming. Zodra je die gene uitgekleed hebt (en dus goed denkt te kennen) wordt het minder spannend of zo.quote:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Eigenlijk ben je dus gewoon een sletje in hart en nieren. En dat kan ook natuurlijk...
Heb weleens videoconferences gehad met onbekenden, maar dat was wel met een groter scherm dan gewoon computerbeeldscherm.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:27 schreef Crip het volgende:
[..]
dit lijkt me zo awkward,heb nu gwn de neiging om het aanbod af te wijzen
Ik fok al langer dan 4 jaar hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
na 4 jaar werd het serieus en ebde de spanning weg en daar was fok
per telefoon was ook echt kut, je mist gewoon een stuk interactie en je zit dus een half uur wat doelloos op een stoel of wat door het huis te lopenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ja zo via skype lijkt me ook fucking kut
Ik ben alleen bekend met chaturbate.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb weleens videoconferences gehad met onbekenden, maar dat was wel met een groter scherm dan gewoon computerbeeldscherm.
Nee dat ook niet, want uiterlijk vlak doet me niets, raak niet snel getriggerd. Eerste keer seks met een jongen vind ik oersaai. Ik moet eerst iets hebben wat ik denk te willen hebben.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Eigenlijk ben je dus gewoon een sletje in hart en nieren. En dat kan ook natuurlijk...
Nee, nog geen 4 jaar relatie.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, ik doel op 4 jaar nadat de relatie is ingegaan, of heb je nog niet zo lang?
Hoezo oersaai?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, want uiterlijk vlak doet me niets, raak niet snel getriggerd. Eerste keer seks met een jongen vind ik oersaai. Ik moet eerst iets hebben wat ik denk te willen hebben.
Hatelijk allemaal.
Dan ben je gewoon nog niet een juiste tegen gekomen. Je moet elkaar ook blijven triggeren met alles he... er moet energie en moeite in gestoken worden in relaties.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, want uiterlijk vlak doet me niets, raak niet snel getriggerd. Eerste keer seks met een jongen vind ik oersaai. Ik moet eerst iets hebben wat ik denk te willen hebben.
Hatelijk allemaal.
She aint you.quote:
zeker na opsparen en krachttrainingquote:Op maandag 29 februari 2016 14:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo oersaai?
Ik heb trouwens wel soms fapsessies die beter zijn dan daadwerkelijke sex btw.
Ik heb echt geen idee hoe ik me moet gedragen. Normaal geef je hand en zo, hoe de fuck moet ik diegene gaan begroetenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb weleens videoconferences gehad met onbekenden, maar dat was wel met een groter scherm dan gewoon computerbeeldscherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |