deed ik vroeger ook wel met een maat toen ik rond de 14 jaar was. Epische avonden altijd.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja is soms wel lachen man, en je hebt vaak de diepste gesprekken als je over de snelweg cruist
Huh welke auto is grootquote:Op maandag 29 februari 2016 14:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Iets van 6 maanden geleden nog naar boven halen![]()
Ik rij sinds dat paaltje toch echt schade vrij. Dat kan iedereen overkomen als 'ie net z`n rijbewijs heeft en gelijk in een "grote" Auto gaat rijden.
was die wat reed ook 14?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
deed ik vroeger ook wel met een maat toen ik rond de 14 jaar was. Epische avonden altijd.![]()
Die kerel was ook gek ook. Zagen we ergens een huisfeestje, aankloppen met een fles whiskey en gewoon binnenstappen![]()
Was afgelopen toen zijn auto stuk ging
True ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gemiste kans. Uiteindelijk zal je wel moeten.
Het is moeilijk om je normaal te gedragen altijd als je ongemakkelijk voelt. Awkwardquote:Op maandag 29 februari 2016 14:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb wel met haar gepraat enzo, maar gewoon casual om niet als een creep over te komen.
Wel kut, was wel serious date material, daar krijg ik al zo weinig kansen bij.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:16 schreef Neverknown het volgende:
Het is moeilijk om je normaal te gedragen altijd als je ongemakkelijk voelt. Awkward
18quote:
Leuk zijn dat soort avonturen altijd jaquote:Op maandag 29 februari 2016 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
deed ik vroeger ook wel met een maat toen ik rond de 14 jaar was. Epische avonden altijd.![]()
Die kerel was ook gek ook. Zagen we ergens een huisfeestje, aankloppen met een fles whiskey en gewoon binnenstappen![]()
Was afgelopen toen zijn auto stuk ging
het is keuze die je maakt, maar je leeft maar één keer en je gaat spijt krijgen als je enkel doet wat een ander van je verlangt, zonder daar zelf achter te staanquote:Op maandag 29 februari 2016 14:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar ja zo word je toch wel beetje geleefd.
Serious date material is voor iedereen wel moeilijk denk ik.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel kut, was wel serious date material, daar krijg ik al zo weinig kansen bij.
laat mij meegaan danquote:Op maandag 29 februari 2016 14:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Leuk zijn dat soort avonturen altijd ja
Wil nog steeds een keer voor de fun een dagje naar Frankrijk toe. Gewoon met 2 vrienden om een uur of 7 in de ochtend in de auto stappen, daar aankomen rond 1 uur, even een dagje rondlopen en dergelijk, rond 5 uur weer terug, heb je zo een lekkere dag vol
Ik heb mijn target group veranderd en het gaat niet echt goed nogquote:Op maandag 29 februari 2016 14:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Serious date material is voor iedereen wel moeilijk denk ik.
mwoahquote:Op maandag 29 februari 2016 14:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt ja, op zich mag je eigen ''dromen'' best najagen. Ik doe sowieso niet wat andere verlangen van me. Maar ja dan kun je wel op zijn minst doen wat je zelf verlangd/verwacht van jezelf. Bij de pakken neerzetten is dan ook wel idioot.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het is keuze die je maakt, maar je leeft maar één keer en je gaat spijt krijgen als je enkel doet wat een ander van je verlangt, zonder daar zelf achter te staan
Ik las drones.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt ja, op zich mag je eigen ''dromen'' best najagen. Ik doe sowieso niet wat andere verlangen van me. Maar ja dan kun je wel op zijn minst doen wat je zelf verlangd/verwacht van jezelf. Bij de pakken neerzetten is dan ook wel idioot.
quote:Op maandag 29 februari 2016 14:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lijkt mij wel episch, FOK! roadtrip
Hoe bedoel je? ''target groep veranderd''quote:Op maandag 29 februari 2016 14:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb mijn target group veranderd en het gaat niet echt goed nog
Vind je niet? Dan is de aantrekkingskracht er wel maar is verder gewoon bagger. Dan loopt het wel oké maar is de aantrekkingskracht er verder niet. Er is altijd wel iets waardoor ''quote:
mjah, oke je hebt toch wel gelijk eigenlijk. Moest er even over nadenken.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ''target groep veranderd''
[..]
Vind je niet? Dan is de aantrekkingskracht er wel maar is verder gewoon bagger. Dan loopt het wel oké maar is de aantrekkingskracht er verder niet. Er is altijd wel iets waardoor ''''
Nee. Ligt aan de mensen van tegenwoordig. Als je een relatie aan wil gaan zal je ook in moeten leveren, dus geven... en niet alleen nemen, en daar kunnen veel mensen niet mee omgaan uiteindelijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |