aiii gemiste kansquote:Op maandag 29 februari 2016 14:02 schreef JimmyDean het volgende:
Kutleven, kwam vanochtend een super nice chick tegen maar omdat ik maar twee uur geslapen heb en er bij liep als een zombie heb ik maar besloten niet te flirten.
Jawel maar niet dat ik er heel veel mee doe.......quote:Op maandag 29 februari 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spijker kop. Maar je ziet dat zelf ook in dus respect.
Gemiste kans. Uiteindelijk zal je wel moeten.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jawel maar niet dat ik er heel veel mee doe.......
Heb wel met haar gepraat enzo, maar gewoon casual om niet als een creep over te komen.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zo onopvallend mogelijk passeren toch, heb ik ook altijd, als ik er slecht uit zie. Dan fiets ik gewoon om als ik iemand zie staan die me niet hoef te zien. Als ik er goed uitzie dan zou ik 2 x langs fietsen bij wijze van de spreken.. (of lopen)
deleven
dat is wel vaker het gevalquote:Op maandag 29 februari 2016 14:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Zonder geluid is het filmpje niets waard
Vorige week in Volendam nog een leuk kroegje bezochtquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 14:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vorige week in Volendam nog een leuk kroegje bezocht![]()
Even bij elkaar 70 kilometer sturen voor een colaatje en een biertje
Aparte jongen ben jij.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vorige week in Volendam nog een leuk kroegje bezocht![]()
Even bij elkaar 70 kilometer sturen voor een colaatje en een biertje
vorige week 62,5 uur gewerkt. Nu project af en bier verdiendquote:Op maandag 29 februari 2016 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie jullie allemaal lekker niks doen dan. En ja, ik ben jelly
Lachen man, ging met een vriend een stukje cruisen. Had ie nog tegoed van me. En wat we altijd doen is dat een van ons een random plaatsnaam roept en daar rijden we dan heenquote:
lijkt me heerlijkquote:Op maandag 29 februari 2016 14:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lachen man, ging met een vriend een stukje cruisen. Had ie nog tegoed van me. En wat we altijd doen is dat een van ons een random plaatsnaam roept en daar rijden we dan heen
Juist, ik ga naar de kroeg om de hoek.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij wél van het leven genieten as is, he?
je moet ook vooral kunnen caren, want in feite pijp je de baas boven je. de meeste mensen doen het dan ook enkel voor de knaken zodat er geleefd kan worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja en je niet snel uit het veld laten slaan, doorzettingsvermogen etc. Je kansen verspreiden. Niet alleen obssessief bezig zijn met een ding en de rest verwaarlozen voor een goede plek in de maatchappij moet je ''alle'' competenties in je hebben. En beter van alles wat dan van een ding veel en de rest nietssssssss.
Ja is soms wel lachen man, en je hebt vaak de diepste gesprekken als je over de snelweg cruistquote:Op maandag 29 februari 2016 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt me heerlijkavontuurtje doen
niet te veel praten man, straks zit je weer tegen een paaltje.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja is soms wel lachen man, en je hebt vaak de diepste gesprekken als je over de snelweg cruist
Dat deed ik ook tot een paar jaar geleden, toen werd die kroeg hier overgenomen. Nooit meer hetzelfde sindsdienquote:Op maandag 29 februari 2016 14:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Juist, ik ga naar de kroeg om de hoek.
Klopt ja. Maar ja zo word je toch wel beetje geleefd.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je moet ook vooral kunnen caren, want in feite pijp je de baas boven je. de meeste mensen doen het dan ook enkel voor de knaken zodat er geleefd kan worden.
Iets van 6 maanden geleden nog naar boven halenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet te veel praten man, straks zit je weer tegen een paaltje.
En in ruil krijg je geld, dat is de deal.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar ja zo word je toch wel beetje geleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |