of er is nog een derde type die je nog niet bent tegen gekomen waarbij je een middenweg vind. Iemand die normaal is , niet saai en je op de juiste manier aanvult ( kom maar op met de aanvul grapjes) waardoor hij je niet zal gaan vervelen.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja das ook wel zo maar moet wel van 2 kanten. Ik hou gewoon niet van dat broer en zus achtige zeg maar. Maar dat is wel vaak echt diep contact. Van andere kans is jezelf zijn fijn maar van ander kant i dont know.
#struggles about love and passion
niet onderweg eten kopenquote:Op maandag 29 februari 2016 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
Fucking honger in de bus naar huis en ik moet nog een uur![]()
hier heb ik best zin in, ik heb saai eten in huis voor vanaafquote:
als je in praag pizzas hebt gegeten is alles lekkerquote:Op maandag 29 februari 2016 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vies, die harde chemisch- ogende kaas
gewoon doen, gaat soms niets boven datquote:Op maandag 29 februari 2016 15:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hier heb ik best zin in, ik heb saai eten in huis voor vanaaf
nee want wat ik thuis heb moet opquote:Op maandag 29 februari 2016 15:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon doen, gaat soms niets boven dat
oh oke, dan houdt het opquote:Op maandag 29 februari 2016 15:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee want wat ik thuis heb moet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |