Meestal zijn het de domme mensen die anderen dom noemen. Ik ben echt niet dom, mijn cijfers op school bewijzen dat wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik, want domme mensen hebben niet door dat ze dom zijn.
Klopt. Zijn de meeste hier het niet mee eens echter.quote:
Oei, hoezo niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt. Zijn de meeste hier het niet mee eens echter.
Ik had een 8 voor Engelsquote:Op maandag 29 februari 2016 14:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Meestal zijn het de domme mensen die anderen dom noemen. Ik ben echt niet dom, mijn cijfers op school bewijzen dat wel.
Op het vmbo. Daar zitten alleen maar domme kinderen, en ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Meestal zijn het de domme mensen die anderen dom noemen. Ik ben echt niet dom, mijn cijfers op school bewijzen dat wel.
Zit ik op het vmbo, ja?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op het vmbo. Daar zitten alleen maar domme kinderen, en ik spreek uit ervaring.
Je zat het ooit. Eens een vmbo'er, altijd een vmbo'er.quote:
Ze zijn verliefd denk ik. Niet op mij, maar op andere mannen.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oei, hoezo niet?
Pff, dat gehaat altijd joh.
Awh, wat doe je toch zielig.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zat het ooit. Eens een vmbo'er, altijd een vmbo'er.
Gewoon negeren, ja toch.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ze zijn verliefd denk ik. Niet op mij, maar op andere mannen.
Ho shit, ben ik nog steeds een vmbo'er?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zat het ooit. Eens een vmbo'er, altijd een vmbo'er.
Ik wens je nog een fijne dag.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:40 schreef Kaas- het volgende:
Fylax in het topic en ik zie aan berichten die ik moet uitklappen om ze te kunnen lezen dat de enige user die ik blokkeer er ook is. Zal nu alleen maar kut worden hier, dus ff wat anders doen.
JA, JE BENT DOM.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ho shit, ben ik nog steeds een vmbo'er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Yup.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ho shit, ben ik nog steeds een vmbo'er?
Hou je van buitenlanders? Ik wel.quote:
Ik houd wel van mijn opa, ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hou je van buitenlanders? Ik wel.
Aha, dat is een goed begin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |