abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 februari 2016 @ 13:59:42 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_160313483
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_160313513
Maar The Revenant was wel echt een goede film en indrukwekkend acteerwerk *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 29 februari 2016 @ 14:01:39 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_160313528
de lunch van BE is jaloersmakend :9~
disclaimer
pi_160313776
Ziet er goed uit je lunch brighteyes! Hier vandaag saaie rijstwafels in de trein ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 29 februari 2016 @ 14:21:05 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160313939
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mens! Het hele jaar is het over niets anders gegaan sinds die film uit is _O- :D "GAAT LEO EEN OSCAR KRIJGEN" was naast "DE OSCARS IS RACISME" de grootste aandachtstrekker _O-
Ja sorry... het is niet voor niets dat ik eerder schreef dat ik snak naar een lange break zodat ik eindelijk mijn kop uit mijn hol kan trekken. Hoewel ik het dan het feit dat ik het Oscar nieuws niet volg op zich niet heel boeiend vind, er zijn andere dingen die ik mis/niet kan volgen die ik storender vind.
Het kan heel goed dat ik het feit dat hij hem de vorige keer niet kreeg wel mee kreeg en dacht 'goh', maar dat vergeet ik dan acuut weer... Mijn eigen achternaam is waardevollere informatie om te onthouden. ;)

Wel grappig vind ik het dat ik bij stom toeval in Boston naar Spotlight ben geweest in Januari omdat het me een goede film leek naar aanleiding van de omschrijving. :+

quote:
12s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:49 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Wat is er verder gezond aan?
Als je de tijd hebt kan ik je de documentaire Eat, Fast, Live Longer, van Michael Mosly aanraden. Hij is helaas niet meer te vinden op youtube, maar een goede zoeker vindt hem vast wel ergens anders. Ik kan het je niet letterlijk oplepelen (zie ook de opmerking over kop en kont hierboven) maar er zijn, iig bij Michael Mosly en anderen die aan zijn test meededen, grote verbeteringen gezien in cholesterol levels en flink gedaalde diabetesrisico's etc.
Ik zou je eventueel het ebook kunnen mailen, daar wordt het ook in uiteen gezet.

Als je minder tijd hebt, de fast guide to the fast diet, hoewel dit meer de uitleg is van hoe het dieet werkt dan wat de positieve gevolgen kunnen zijn.

In dit topic is er ook veel over te vinden: LIF / IF, 5/2 methode of eat stop eat
Als je het interessant vindt is dit Eat-Stop-Eat ook goed leesvoer, die is als pdf ook wel online te vinden met een beetje zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 29-02-2016 14:27:56 ]
pi_160314201
Lijstje + Dove Caramel maakt ~1800kcal.
mss nog beetje yoghurt als toetje.

Beetje weinig maar vind prima voor vandaag.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_160314591
O+ net heerlijk 6km gewandeld met de hond. Wat een super fijn weer en wat onwijs boffen dat ik net nu vakantie heb :D ;)
pi_160314617
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja sorry... het is niet voor niets dat ik eerder schreef dat ik snak naar een lange break zodat ik eindelijk mijn kop uit mijn hol kan trekken. Hoewel ik het dan het feit dat ik het Oscar nieuws niet volg op zich niet heel boeiend vind, er zijn andere dingen die ik mis/niet kan volgen die ik storender vind.
Het kan heel goed dat ik het feit dat hij hem de vorige keer niet kreeg wel mee kreeg en dacht 'goh', maar dat vergeet ik dan acuut weer... Mijn eigen achternaam is waardevollere informatie om te onthouden. ;)

Wel grappig vind ik het dat ik bij stom toeval in Boston naar Spotlight ben geweest in Januari omdat het me een goede film leek naar aanleiding van de omschrijving. :+

[..]

Als je de tijd hebt kan ik je de documentaire Eat, Fast, Live Longer, van Michael Mosly aanraden. Hij is helaas niet meer te vinden op youtube, maar een goede zoeker vindt hem vast wel ergens anders. Ik kan het je niet letterlijk oplepelen (zie ook de opmerking over kop en kont hierboven) maar er zijn, iig bij Michael Mosly en anderen die aan zijn test meededen, grote verbeteringen gezien in cholesterol levels en flink gedaalde diabetesrisico's etc.
Ik zou je eventueel het ebook kunnen mailen, daar wordt het ook in uiteen gezet.

Als je minder tijd hebt, de fast guide to the fast diet, hoewel dit meer de uitleg is van hoe het dieet werkt dan wat de positieve gevolgen kunnen zijn.

In dit topic is er ook veel over te vinden: LIF / IF, 5/2 methode of eat stop eat
Als je het interessant vindt is dit Eat-Stop-Eat ook goed leesvoer, die is als pdf ook wel online te vinden met een beetje zoeken.
Ieder z'n ding. Zeg ik dan maar.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 29 februari 2016 @ 14:51:00 #9
319308 Tink89
To live is to dance
pi_160314712
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
O+ net heerlijk 6km gewandeld met de hond. Wat een super fijn weer en wat onwijs boffen dat ik net nu vakantie heb :D ;)
Echt, soms zou ik willen dat ik minder werkte en op dagen als vandaag de tijd had om te werken. Maar goed, zo lang vriendlief geen vaste baan heeft, ga ik echt niet om minder uren vragen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_160314771
+ 1 voor heerlijk wandelen. O+ Sally heeft ook echt t voorjaar in de bol. En ik ook., Ik heb de tuin geveegd en de was hangt buiten. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_160314883
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij gaan nu ook een groot rondje om het water wandelen O+ heerlijk weer
Goede dag om samen vrij te zijn.
  maandag 29 februari 2016 @ 15:10:00 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_160315223
ik heb een extended lunchpauze gedaan en 5 km gewandeld. De vogels floten zo heerlijk zomers O+
disclaimer
  maandag 29 februari 2016 @ 15:19:54 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_160315438
Misschien is dit een domme vraag hoor, maar hoeven jullie dan allemaal niet te werken? Dat je zomaar overdag kunt gaan wandelen? Als ik wandel i.p.v. lunch, moet ik achter m'n bureau eten. Da's ook niks... Dan schuif ik het gedachteloos naar binnen.

Overigens ga ik mogelijk voorlopig stoppen met paardrijden. Ga ervoor in de plaats wel in de tuin werken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_160315464
Ik ben inderdaad hartstikke werkloos en niemand wil mij aannemen. Ruilen?
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 29 februari 2016 @ 15:22:25 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_160315488
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:19 schreef Tink89 het volgende:
Misschien is dit een domme vraag hoor, maar hoeven jullie dan allemaal niet te werken? Dat je zomaar overdag kunt gaan wandelen? Als ik wandel i.p.v. lunch, moet ik achter m'n bureau eten. Da's ook niks... Dan schuif ik het gedachteloos naar binnen.

Overigens ga ik mogelijk voorlopig stoppen met paardrijden. Ga ervoor in de plaats wel in de tuin werken.
ja ik moet wel werken. Maar mijn bedrijf is modern en ik hoef dus niet te klokken :+

Eten doe ik al mijn hele leven achter de pc. Liever achter de pc eten dan niet wandelen.
disclaimer
  Redactie Sport maandag 29 februari 2016 @ 15:23:27 #16
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160315508
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Dit ja.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_160315510
Ik werk in het onderwijs dus heb nu een weekje vrij :) En ik werk parttime (al heb ik 2 banen zo ongeveer) dus vaker tijd om naar buiten te gaan ook als er geen vakantie is.
  Redactie Sport maandag 29 februari 2016 @ 15:24:09 #18
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160315524
Overigens leer ik mezelf wel wat bij terwijl ik werkloos thuis zit, maar toch. Je deelt je eigen tijd in enzo.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_160315535
quote:

Wanneer en waar en hoe lang ik werk maakt niemand wat uit, als het resultaat er maar is ;) maar tijdens het merendeel van mijn PhD betekent dat dat ik toch wel veel meer uren maak dan in mijn contract staan, maar als ik dan een keer overdag iets anders wil doen, waarom niet..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 29 februari 2016 @ 15:26:06 #20
452762 Wh00pWh00p
Time is long but life is short
pi_160315571
Helaas lukt het hier niet om te wandelen. Wellicht een klein stukje maar niet die 10.000 stappen op een dag
pi_160315666
Zodra het weer het toelaat is het hier ook normaal om in de pauze na het eten nog even een rondje buiten te lopen. Heerlijk O+
pi_160315817
Ik zit nu even aan een tafeltje in het station te werken om wat tijd te overlappen tot min volgende afspraak, en daaromheen zitten de Smullers, BK en Donker corner. Ik besef nu dat ik die geur zo niet aanlokkelijk vindt :P gek genoeg zijn er een paar momenten in het jaar waarin ik ineens wel zin heb in frituur en zo, maar meestal word ik eerder misselijk van de geur :P
  maandag 29 februari 2016 @ 15:38:40 #23
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_160315922
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:21 schreef Lonaa het volgende:
+1
pi_160316098
quote:

ik eet altijd achter de pc op het werk, geen probleem :)
pi_160316130
Werk thuis O+ Al zou ik vandaag wel wat meer gedaan kunnen hebben, ware het niet dat ik compleet gesloopt ben :z Dat weekend hè? Dus dat maakt wel dat ik zeer flexibel ben met sporten.

Andere PhDs maken altijd dat ik me zo schuldig voel, zeker die uit andere velden en landen waar het er heel anders aan toe gaat, al had ik graag wat meer structuur gewild, maar dat is nu niet echt meer wat aan te veranderen (door te verhuizen naar dichterbij m'n werk, of een andere universiteit te vinden dichterbij, of een ander project :+ ) dus heb ik het maar met m'n combinatie van paniek, schuldgevoel, maar ook geweldige begeleiding en uiteindelijk gestaag ontwikkelend proefschrift te doen! :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')