abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160350451
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:12 schreef agter het volgende:
TS is m gevlogen.
Of hij is meegenomen? Misschien heeft hij wel meer auto's getikt, terwijl hij "nuchter" achter het stuur zat.
pi_160351754
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:57 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Naja, op dat 'cursrusje' kan je je nog wel eens verkijken. Als TS dusdanig hoog promilage heeft, krijgt hij een onderzoek, waarin als hij die niet succesvol afsluit, hij gewoon een jaar zonder rijbewijs z it en het dan weer mag proberen voor het zelfde bedrag.

En volgens die richtlijnen, val je al onder de groep misbruikers, als je een paar biertjes per maand drinkt.

http://www.onderzoeknaard(...)cbr-alcoholonderzoek

Kosten circa 1.000 euro.
Daar doelde ik ook op. Als het een cursus van een avondje zou zijn dan zou het niet echt een straf genoemd kunnen worden. Maar in de praktijk komt het daar wel op neer. Geen mooie ontwikkeling. :{
pi_160352080
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:23 schreef CafeRoker het volgende:
Daar doelde ik ook op. Als het een cursus van een avondje zou zijn dan zou het niet echt een straf genoemd kunnen worden. Maar in de praktijk komt het daar wel op neer. Geen mooie ontwikkeling. :{
Geen mooie ontwikkeling? Is juist hartstikke goed!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 22:10:53 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160353656
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 12:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je gaat sowieso problemen krijgen met het feit dat je weg bent gereden.
Ook als er geen schade is? En daarvoor zou de polizei moeten komen opdraven?

Alsof die lui niks beters te doen hebben dan naar een bumperkusje zonder schade te kijken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_160381831
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Geen mooie ontwikkeling? Is juist hartstikke goed!
Nah, niet op deze manier, zonder toetsing van een rechter. Als het CBR het vermoeden heeft, dat jij drank misbruikt mogen ze je al oproepen. Zonder dat jij ooit onder invloed gereden heb.

Als je buurman bij bet CBR of de politie werkt, en jou een krat bier uit je auto ziet halen, kan je al de lul zijn.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_160382028
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:12 schreef agter het volgende:
TS is m gevlogen.
Wordt je vliegbrevet niet tegelijk met je rijbewijs ingetrokken bij zulke delicten? ;)
  Moderator donderdag 3 maart 2016 @ 00:06:32 #107
38824 crew  Droopie
pi_160382180
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:45 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Nah, niet op deze manier, zonder toetsing van een rechter. Als het CBR het vermoeden heeft, dat jij drank misbruikt mogen ze je al oproepen. Zonder dat jij ooit onder invloed gereden heb.

Als je buurman bij bet CBR of de politie werkt, en jou een krat bier uit je auto ziet halen, kan je al de lul zijn.
Ik ken iemand die is al 3 jaar rijbewijs kwijt en het lukt hem niet om hem terug te krijgen ivm cokegebruik..
Volgens mij plast ie al 3 jaar positief
Hell To The Liars
pi_160382197
quote:

[..]

Zover heb ik het nog nooit horen gaan zijn er ook bronnen van die dit bevestigen? Dat ze minder bewijs nodig hebben om hun traject te starten dan bij een juridisch traject ben ik wel bekend mee, maar enkel op basis van het voorhanden hebben van alcohol heb ik nog nooit gehoord. Wel 2 personen die ik ken die op basis van een sterke wietlucht in de auto bij een grootschalige verkeerscontrole naar het CBR mochten voor een psychologische test nadat een afgenomen test uitwees dat ze regelmatig blowden, al dan niet in verkeer (juridisch werd ze niets gemaakt omdat gebruik tijdens het rijden niet bewezen kon worden), 2 die op een scooter na het stappen met een te hoog promillage aan werden gehouden (afzonderlijke gevallen, beide gevallen enkele uren rijontzegging en een forse boete, cursus gekregen bij het CBR) mochten en een in een auto die met veel te veel op tegen de lamp liep (ppl een paar uur ontzegging en een boete en in de molen bij het CBR) maar bij alle 5 was er wel een directe constatering in het verkeer die mogelijk (mis/ge)bruik vaststelde.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dennism op 03-03-2016 07:17:43 ]
pi_160382228
Raar verhaal...

Waarom zou de politie naar ts zijn huis gaan als er totaal geen schade is? Dus die agenten komen daar aan: "wat is er gebeurd?" "Ja iemand rijdt tegen mijn auto aan" "o is er schade?" "Nee" "nou die moeten we te grazen nemen" ???? En dan gaan ze naar joU huis... Lijkt me sterk...

Maar anyway voor alle huilies hier die waardevolle tijd gaan steken in het wachten op politie en het afhandelen van de aanrijding ZONDER schade: wat een onzin!

Wie gaat er nu wachten op de politie terwijl er niks aan de hand is en terwijl er absoluut geen schade is en dus verzekeringstechnisch valt er ook niks te doen..

Ik zou fotootjes schieten van zijn auto en van de situatie die dan ook weggaan. Waarom waardevolle tijd opofferen als er geen schade is??
  donderdag 3 maart 2016 @ 00:10:39 #110
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_160382266
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:08 schreef SOG het volgende:
Raar verhaal...

Ik zou fotootjes schieten van zijn auto en van de situatie die dan ook weggaan. Waarom waardevolle tijd opofferen als er geen schade is??
Op zich in te komen, en daarna thuis vodka gaan drinken terwijl je weet dat er een omstander de politie heeft gebeld en je kenteken heeft gezien... :{w
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_160382296
quote:

[..]

Jaaahaaaaaaa looool wat een onzin man. Houd toch op
pi_160382311
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:10 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Op zich in te komen, en daarna thuis vodka gaan drinken terwijl je weet dat er een omstander de politie heeft gebeld en je kenteken heeft gezien... :{w
Is dat illegaal dan? Neen!
  Moderator donderdag 3 maart 2016 @ 00:16:50 #113
38824 crew  Droopie
pi_160382373
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:12 schreef SOG het volgende:

[..]

Nee hoor, maar strafrecht komt ie wel mee weg qua drank. CBR weet ik zo nog niet.
Dat buurman verhaal qua bier halen geloof ik ook niet.
Hell To The Liars
pi_160383068
quote:

[..]

Het is gewoon een heel doorzichtige truc dat te vaak wordt gebruikt. Een jaar of wat geleden zag ik een Seat Ibiza ondersteboven in een sloot liggen, bestuurder (en eventueel passagiers) zijn nergens te bekennen. Dan weet je eigenlijk al hoe het verhaal in elkaar steekt, omdat voertuigen in Nederland normaal gesproken altijd weg worden gehaald (zeker als ze niet meer op hun wielen staan).
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_160384647
quote:

[..]

Illegaal niet, wel je eigen glazen ingooien als je het rechtsysteem van NL een beetje kent. Je bent gewoon een lul als je binnen een uur tijd je eigen lavenloos drinkt terwijl je net een aanrijding hebt gehad (welliswaar geen schade) en de politie kan verwachten.
  Redactie Frontpage donderdag 3 maart 2016 @ 09:27:21 #116
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_160384944
TS zit vast met volledige beperking zo te zien, vandaar geen reacties meer?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 3 maart 2016 @ 10:49:42 #117
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_160386258
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 01:18 schreef Ridocar het volgende:
Een jaar of wat geleden zag ik een Seat Ibiza ondersteboven in een sloot liggen, bestuurder (en eventueel passagiers) zijn nergens te bekennen
Die zaten natuurlijk nog in hun stoel te verdrinken. :{

Anyways, TS je bent heel dom. Volgende keer gewoon netjes bij het ongeluk blijven, foto's maken, politie bellen en ter plekke alles uitzoeken; ook al heb je geen schade.
Chaos is a ladder.
pi_160387655
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 10:49 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Anyways, TS je bent heel dom. Volgende keer gewoon netjes bij het ongeluk blijven, foto's maken, politie bellen en ter plekke alles uitzoeken; ook al heb je geen schade.
Nah, een droge sloot en de auto was zichtbaar verlaten.
pi_160484782
Beetje zelfde verhaal http://www.ed.nl/algemeen(...)htmisdrijf-1.5797223

Op Temptation Island helpt Marvin (22) momenteel langzaam zijn relatie om zeep, maar ook in eigen land gaat het niet al te goed. Hij bracht dit weekend enkele uren door in de cel nadat hij een geparkeerde wagen aanreed en daarna vluchtte.
Marvin was vrijdagavond stevig gaan stappen, aldus het Nieuwsblad. Op de parkeerplaats van het café raakte hij met zijn peperdure Audi een andere wagen, tot ongenoegen van de eigenaar. Marvin vond echter dat die overdreef en reed gewoon weg toen de man voorstelde om de politie te bellen.

Alcohol
Die kon hem niet veel later, rond negen uur 's ochtends, al vinden. Uit de ademtest bleek dat Marvin te veel gedronken had. Hij moest zijn rijbewijs meteen inleveren. ,,We hebben hem meegenomen voor verhoor over enkele openstaande dossiers in andere politiezones'', liet de Brugse politie weten. ,,Die dossiers gaan over enkele diefstallen. Hij was daar nog niet verhoord, dus hebben wij dat hier gedaan.''

Na het verhoor, zo'n 2,5 uur later, mocht Marvin het politiebureau verlaten. Hij zal zich nog wel moeten verantwoorden voor de politierechtbank voor rijden onder invloed en vluchtmisdrijf. Hij riskeert een stevige boete en een rijverbod.
  maandag 7 maart 2016 @ 11:28:56 #120
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160485237
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:04 schreef aeaeae het volgende:
Beetje zelfde verhaal http://www.ed.nl/algemeen(...)htmisdrijf-1.5797223

Op Temptation Island helpt Marvin (22) momenteel langzaam zijn relatie om zeep, maar ook in eigen land gaat het niet al te goed. Hij bracht dit weekend enkele uren door in de cel nadat hij een geparkeerde wagen aanreed en daarna vluchtte.
Marvin was vrijdagavond stevig gaan stappen, aldus het Nieuwsblad. Op de parkeerplaats van het café raakte hij met zijn peperdure Audi een andere wagen, tot ongenoegen van de eigenaar. Marvin vond echter dat die overdreef en reed gewoon weg toen de man voorstelde om de politie te bellen.

Alcohol
Die kon hem niet veel later, rond negen uur 's ochtends, al vinden. Uit de ademtest bleek dat Marvin te veel gedronken had. Hij moest zijn rijbewijs meteen inleveren. ,,We hebben hem meegenomen voor verhoor over enkele openstaande dossiers in andere politiezones'', liet de Brugse politie weten. ,,Die dossiers gaan over enkele diefstallen. Hij was daar nog niet verhoord, dus hebben wij dat hier gedaan.''

Na het verhoor, zo'n 2,5 uur later, mocht Marvin het politiebureau verlaten. Hij zal zich nog wel moeten verantwoorden voor de politierechtbank voor rijden onder invloed en vluchtmisdrijf. Hij riskeert een stevige boete en een rijverbod.
Is hij niet TS? :D
All she wants and needs is just a little taste..
pi_160485433
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 10:49 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Als TS nuchter zou zijn wel. Maar blijkbaar doe je onder invloed rare dingen.
pi_160486001
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:28 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Is hij niet TS? :D
Verhaal komt exact overeen, frappant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')