quote:Op maandag 29 februari 2016 04:18 schreef isax het volgende:
Wat voor een kapper zal die knul eigenlijk hebben?
quote:Op maandag 29 februari 2016 04:19 schreef Keyos het volgende:
M'n stream ligt eruit, iemand een goed werkende nieuwe?
http://www.digiturk.com.tr/oscar-canli-izle/quote:Op maandag 29 februari 2016 04:19 schreef Keyos het volgende:
M'n stream ligt eruit, iemand een goed werkende nieuwe?
Een UTO meisjequote:Op maandag 29 februari 2016 04:18 schreef isax het volgende:
Edward Scissorhands zo te zien...quote:Op maandag 29 februari 2016 04:18 schreef isax het volgende:
Thank you very muchos, ondanks dat deze volgens mij achterloopt knalt deze er iig niet uit straks, nice.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.digiturk.com.tr/oscar-canli-izle/
crossdomain access deniedquote:Op maandag 29 februari 2016 04:19 schreef Baszh het volgende:
http://www.digiturk.com.tr/oscar-canli-izle/
Huh? werkt hier primaquote:Op maandag 29 februari 2016 04:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
crossdomain access deniedIemand nog iets anders?
Ik zit op mijn werk, weet nooit wat ze blokkeren hierquote:
Klik op orijinal Dil werkt t dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 04:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
crossdomain access deniedIemand nog iets anders?
Neuh, zelfde mededeling.quote:
Dat zal het wel zijn danquote:Op maandag 29 februari 2016 04:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, weet nooit wat ze blokkeren hier
mooi binnen het thema wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Edward Scissorhands zo te zien...
quote:Op maandag 29 februari 2016 04:23 schreef Baszh het volgende:
Probeer http://www.navixsport.com/sport.php?id=1772 anders
quote:VISITORS LIMIT IS REACHED
Nee.quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 04:24 schreef KNAK het volgende:
https://streamup.com/poesstream werkt weer
En ze zijn er nog trots op ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:27 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoe werkt het in je voordeel om mensen die duidelijk niks met films hebben te laten zien? Enige wat je hiermee bewijst is dat 'de zwarte bevolking' films kijkt met zwarte mensen, en verder nul intresse heeft in 'blanke' films.
Dit jaquote:
Patricia in True Romancequote:Op maandag 29 februari 2016 04:29 schreef Zeitgeist het volgende:
Yay Patricia! Weer met dat toffe zwarte brilletje als toen ik haar in amsterdam zag. Mooie vrouw.
Dit zijn gewoon normale mensen op straat en de films die genoemd werden vallen meer onder het 'serieuze' genre, wat sowieso vaak minder bezoekers trekt. Bridge of Spies zal een prima film zijn, maar veel mensen zijn bij voorbaat al niet heel geïnteresseerd, omdat ze meer voor actie/humor enzo gaan. En dan hebben we het over een film met 1 van de populairste acteurs en 1 van de populairste regisseurs.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:27 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoe werkt het in je voordeel om mensen die duidelijk niks met films hebben te laten zien? Enige wat je hiermee bewijst is dat 'de zwarte bevolking' films kijkt met zwarte mensen, en verder nul intresse heeft in 'blanke' films.
Ze was een tijd terug in de EYE bij de voorpremiere van Boyhood. IRL ook erg lekkerquote:
Mooie vrouw, goede actrice, maar niet echt een mooie stem, en dat is dan weer beetje jammer...quote:
Het bewijst dat de VS een enorm verdeeld land is waar iedereen alleen in zijn eigen community blijft. Als je jezelf nooit kunt herkennen in de 'grote' films, dan kijk je ze ook niet. Iets waar verandering in zou moeten komen.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:27 schreef Verbodsbord het volgende:
Klopt. Maar het moet van beide kanten komen, en allebei de kanten doen niet echt hun best, zal nog wel een tijdje duren.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:33 schreef iamzeny het volgende:
[..]
Het bewijst dat de VS een enorm verdeeld land is waar iedereen alleen in zijn eigen community blijft. Als je jezelf nooit kunt herkennen in de 'grote' films, dan kijk je ze ook niet. Iets waar verandering in zou moeten komen.
Klopt wel, maar ik neem aan dat ook veel mensen uit die community niet naar Selma ofzo zijn gegaan, gewoon vanwege het genre.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:33 schreef iamzeny het volgende:
[..]
Het bewijst dat de VS een enorm verdeeld land is waar iedereen alleen in zijn eigen community blijft. Als je jezelf nooit kunt herkennen in de 'grote' films, dan kijk je ze ook niet. Iets waar verandering in zou moeten komen.
Is de grote winst van 12 years a slave niet een voorbeeld dat er aan 1 kant wel hun best is gedaan?quote:Op maandag 29 februari 2016 04:34 schreef Baszh het volgende:
[..]
Klopt. Maar het moet van beide kanten komen, en allebei de kanten doen niet echt hun best, zal nog wel een tijdje duren.
Zal ook niet helpen dat de gekleurde medemens in de USA vaak lager is opgeleid en dus ander vermaak zoekt in een film.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:34 schreef Baszh het volgende:
[..]
Klopt. Maar het moet van beide kanten komen, en allebei de kanten doen niet echt hun best, zal nog wel een tijdje duren.
Hoe bedoel je, 'het moet van 2 kanten komen...'!?quote:Op maandag 29 februari 2016 04:34 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dat de zwarte cultuur daar ook gewoon een in-group is die weinig verbinding zoekt met anderen.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'het moet van 2 kanten komen...'!?
Hollywood is 99% in handen van blanken/joden. Zelfs zwarte regisseurs zullen toch toestemming moeten krijgen om 'hun' films te maken, en vaak vragen die blanke producers dan toch om verhalen en acteurs die aanspreken bij een blank publiek.
Uitstekende film,. maar kritiek op die film was dan weer dat dit nu juist weer ging om de uitzondering waar het WEL goed afliep met de hoofdpersoon, en dus een 'feel good' film over white guilt etc etc... en redelijk stil bleef over de veel grotere groep waarmee het dus absoluut NIET goed afliep.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is de grote winst van 12 years a slave niet een voorbeeld dat er aan 1 kant wel hun best is gedaan?
Iedereen moet eens uit zn eigen stereotypering stappenquote:Op maandag 29 februari 2016 04:38 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dat de zwarte cultuur daar ook gewoon een in-group is die weinig verbinding zoekt met anderen.
Opvallend dat de zwarte gemeenschap dan bijvoorbeeld weer ontzettend veel van Hong Kong en Koreaanse films en series enzo houdt...quote:Op maandag 29 februari 2016 04:38 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dat de zwarte cultuur daar ook gewoon een in-group is die weinig verbinding zoekt met anderen.
quote:Op maandag 29 februari 2016 04:41 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft Marlon Brando weer een Oscar gewonnen...?
True. Moreel erg binnen de lijntjes geblevenquote:Op maandag 29 februari 2016 04:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uitstekende film,. maar kritiek op die film was dan weer dat dit nu juist weer ging om de uitzondering waar het WEL goed afliep met de hoofdpersoon, en dus een 'feel good' film over white guilt etc etc... en redelijk stil bleef over de veel grotere groep waarmee het dus absoluut NIET goed afliep.
Nogmaals, uitstekende film, maar ook met een verhaal waarvan je begrijpt dat het uitgebracht kon worden.
Vergeet ook Tyler Perry's Madea's niet waar ze dol op zijnquote:Op maandag 29 februari 2016 04:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Opvallend dat de zwarte gemeenschap dan bijvoorbeeld weer ontzettend veel van Hong Kong en Koreaanse films en series enzo houdt...
Op zich kijkt die groep best redelijk veel 'buiten' hun eigen groep, qua entertainment.
Prachtige meid en speelde geweldig in TFA.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Snap die hele hype om haar ook niet echtVertel?
Er is altijd een markt voor 'simpele' domme humor, binnen iedere groep, en over de eigen groep.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:42 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vergeet ook Tyler Perry's Madea's niet waar ze dol op zijn
is een serie tochquote:Op maandag 29 februari 2016 04:43 schreef TwyLight het volgende:
of zit ik weer aan de verkeerde categorie te denken, of is making a murder niet genomineerd?
Is denk ik iets te kort door de bocht. Stel een kind wilt heel graag bij het populaire groepje op school horen, maar wat hij ook doet, hoe goed hij zich probeert aan te passen. Ze laten hem niet toe. Op een gegeven moment heeft hij er genoeg van en richt zich op een groepje waarbij hij zich wel gewaardeerd en gerespecteerd voelt, waarmee hij meer gemeen heeft. En dan verandert de aantrekkingskracht voor dat populaire groepje in een middelvinger en wil hij er niets meer mee te maken hebben.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:38 schreef Baszh het volgende:
[..]
Amy`s docu was wel indrukwekkend. Had ik bij de andere minderquote:Op maandag 29 februari 2016 04:45 schreef Zeitgeist het volgende:
Jammer dat Amy wint. Zal vast goed zijn, maar volgens mij bespreken de andere docus interessantere en relevantere onderwerpen.
Niet zo overgevoelig doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:45 schreef Verbodsbord het volgende:
Even wat casual racisme er in, moet kunnen
Je vond het minder indrukwekkend hoe er op onschuldige mensen werd geschoten?quote:Op maandag 29 februari 2016 04:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amy`s docu was wel indrukwekkend. Had ik bij de andere minder
Look of silence niet gezien dan
Dan bant Danny jequote:Op maandag 29 februari 2016 04:47 schreef Joezi het volgende:
Alle winnaars zijn uitgelekt op twittert, zal ik het hier plaatsen ????
Dan kunnen we in ieder geval naar bedquote:Op maandag 29 februari 2016 04:47 schreef Joezi het volgende:
Oh ja joh?quote:Op maandag 29 februari 2016 04:47 schreef Joezi het volgende:
Ik vond de docu ook indrukwekkend, maar had het idee dat er wel gekleurd naar gekeken werdquote:Op maandag 29 februari 2016 04:47 schreef isax het volgende:
[..]
Je vond het minder indrukwekkend hoe er op onschuldige mensen werd geschoten?
Nee joh, gewoon lekker nog 1,5 uur kijkenquote:
Over de doden niets dan goeds...?quote:Op maandag 29 februari 2016 04:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond de docu ook indrukwekkend, maar had het idee dat er wel gekleurd naar gekeken werd
duurt het nog 1,5 uur?quote:Op maandag 29 februari 2016 04:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker nog 1,5 uur kijken
Dat wel ja maar het vertelde wel een belangrijk verhaal. Hoe hun het ervaarde. Denk niet dat je die docu ongekleurd kon brengen.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond de docu ook indrukwekkend, maar had het idee dat er wel gekleurd naar gekeken werd
Ik bedoel dat ik het idee had dat Winter on Fire gekleurd wasquote:Op maandag 29 februari 2016 04:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds...?
Mjah, heb je natuurlijk al snel met sterren die een vroege dood hebben... dan worden de foutjes en zwakheden al snel weg genuanceerd en maken plaats voor adorering.
Geen idee. Vorig jaar was het volgens mij rond 6-en klaarquote:
Die hebben daar helemaal geen tijd voorquote:
Best female lead in mature film komt zoquote:Op maandag 29 februari 2016 04:54 schreef iamzeny het volgende:
Zit echt even een dipje in de show wat mij betreft, tijd voor weer iets spannends. Welke categoriën komen er nog allemaal?
Live action short, score, song, director, actor, actress, picture en dan mis ik vast nog ietsquote:Op maandag 29 februari 2016 04:54 schreef iamzeny het volgende:
Zit echt even een dipje in de show wat mij betreft, tijd voor weer iets spannends. Welke categoriën komen er nog allemaal?
Spannend!quote:Op maandag 29 februari 2016 04:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Best female lead in mature film komt zo
Ah, verkeerd begrepenquote:Op maandag 29 februari 2016 04:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het idee had dat Winter on Fire gekleurd was![]()
Amy niet
Ah ok thanks! Die eerste 3 heb ik niet zoveel mee, de rest wordt wel weer interessantquote:Op maandag 29 februari 2016 04:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Live action short, score, song, director, actor, actress, picture en dan mis ik vast nog iets
Jaar ervoor was ook niet mis met Robin Williams en Philip Seymour Hoffmanquote:Op maandag 29 februari 2016 05:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Toch grote namen weggevallen afgelopen jaar
Komt nog maar Victoria is niet genomineerd helaasquote:Op maandag 29 februari 2016 05:06 schreef TwyLight het volgende:
Is best foreign movie al geweest? Of is dat geen categorie?
Heb een tijd geleden een duitse film gezien die in zijn geheel in 1 take was opgenomen, erg goed
Oh, de categorie is nuquote:Op maandag 29 februari 2016 05:07 schreef Cikx het volgende:
[..]
Komt nog maar Victoria is niet genomineerd helaas
Moet ik ook nog zien jaquote:Op maandag 29 februari 2016 05:07 schreef TwyLight het volgende:
Victoria (2015) - IMDb deze bedoel ik (Victoria) aanrader
Terechtwelquote:
Ja, zo zou je patiënten ook kunnen noemenquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 05:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo zou je patiënten ook kunnen noemen
Met het huidige zorgstelsel zeker...quote:Op maandag 29 februari 2016 05:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 29 februari 2016 05:08 schreef Yi-Long het volgende:
Heb je de ster van A Bittersweet Life, zet je in het info-balkje dat hij in GI Joe zat...(!)
Ziekenhuizen moeten winst maken hč. De klapjosti die dat verzonnen heeftquote:
Zusterrrr ZUSTERRRRRquote:Op maandag 29 februari 2016 05:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, de welbekende vrouw in het wit = altijd een zuster.quote:
Straks komt Trump best Picture aankondigenquote:
VICE PRESIDENT OF 'MURICA FUCK YEAHquote:Op maandag 29 februari 2016 05:11 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat heeft Biden gedaan dat hij een dergelijke staande ovatie verdiend?
Nou, ik denk dat je voor de politiek wel wat acteertalent kan gebruikenquote:
Je maakt een grapje?quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 05:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, de welbekende vrouw in het wit = altijd een zuster.
Klopt. Toen deed ze Julie Andrews imitatiequote:Op maandag 29 februari 2016 05:12 schreef Yi-Long het volgende:
lady gaga was vorig jaar zeer goed volgens mij...
... ze denken dat ze bij Peter Pan zitten...?quote:Op maandag 29 februari 2016 05:13 schreef Keyos het volgende:
Zal misschien wel door de dood van z'n zoon komen dat ze zo hard klappen.
Ja er is sowieso wat mis daar, denk dat ze zichzelf te hard en met vertraging horen ofzo, heel irritant als je dan in de microfoon moet praten/zingenquote:Op maandag 29 februari 2016 05:14 schreef Yi-Long het volgende:
Blijkbaar hebben ze het geluid dit jaar gewoon ontzettend slecht gedaan. Treurig voor een show op dit niveau...
Na Best Picture komt Best Unicorn nogquote:Op maandag 29 februari 2016 05:16 schreef TwyLight het volgende:
Is dit de Tumblr editie van de Oscars trouwens?
Het wachten is op een dik persoon die het podium op rent omdat hij/zij zich getriggerd voelt.quote:Op maandag 29 februari 2016 05:16 schreef TwyLight het volgende:
Toch leuk voor Tommy Lee...quote:Op maandag 29 februari 2016 05:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na Best Picture komt Best Unicorn nog
Stonden ook genoeg mannen tussen overigens.quote:Op maandag 29 februari 2016 05:17 schreef Yi-Long het volgende:
Nou, daar ga je als man toch van denken hoor.... heftig. Heel heftig.
Oh wacht, ik rand doorgaans nooit vrouwen aan.
Dit is inmiddels mainstream Amerikaquote:Op maandag 29 februari 2016 05:16 schreef TwyLight het volgende:
Yesquote:Op maandag 29 februari 2016 05:18 schreef Yi-Long het volgende:
Was David Bowie trouwens voorbij gekomen in de dodenparade...?
Valt die er niet buiten omdat het over 2015 ging? Heb hem over het hoofd gezien dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 05:18 schreef Yi-Long het volgende:
Jaquote:Op maandag 29 februari 2016 05:18 schreef Yi-Long het volgende:
Netjes. Ben zelf ook paar keer aangerand.quote:Op maandag 29 februari 2016 05:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Stonden ook genoeg mannen tussen overigens.
Ah, netjes. Ben altijd benieuwd naar de mensen die ze vergeten... maar ik vergeet ze zelf ook vaak...quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 05:18 schreef Yi-Long het volgende:
1 aflevering gezien, maar niet echt mijn ding, zombies...quote:Op maandag 29 februari 2016 05:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
The Walking Dead was op AMC eerder vanavond
Het is zo'n serie waar ik al te veel tijd in heb geinvesteerd om er nu mee te stoppen maar eigenlijk kan het me gestolen wordenquote:Op maandag 29 februari 2016 05:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
1 aflevering gezien, maar niet echt mijn ding, zombies...
En vrouwenquote:Op maandag 29 februari 2016 05:21 schreef isax het volgende:
En ze hebben wel erg hun best gedaan met zwarte aankodigers he?
Ik ben juist dusdanig wakkeer dat ik denk dat ik het slapen helemaal ga skippen en gewoon wat vroeger dan normaal met mijn dag begin straks...quote:Op maandag 29 februari 2016 05:21 schreef iamzeny het volgende:
Ah shit shit shit.. Ik heb het zo zwaar. Ga je zien dat ik in slaap val net voor best directing, actor, actress, picture. Is me 3 jaar geleden ook al gebeurd, dat is zo zuur
Jah, ik zeg maar niet zoveel meer. Ik loop blijkbaar een minuut ofzo voor op de restquote:
Dit ja. Als je nu gaat pitten is je hele dag verziektquote:Op maandag 29 februari 2016 05:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben juist dusdanig wakkeer dat ik denk dat ik het slapen helemaal ga skippen en gewoon wat vroeger dan normaal met mijn dag begin straks...
Als je nou even op de tv op pauze drukt en een minuutje wacht en dan weer op play loop je gelijk met de restquote:Op maandag 29 februari 2016 05:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Jah, ik zeg maar niet zoveel meer. Ik loop blijkbaar een minuut ofzo voor op de rest
dit is de concierge van een of andere basisschool in Compton geloof ikquote:Op maandag 29 februari 2016 05:24 schreef Yi-Long het volgende:
Ennio terecht gewonnen. Denk ik. Film niet gezien. Andere films ook niet. Ik kijk nooit films. Wie zijn al die mensen?
Denk dat Trump hem zijn Oscar afneemt na deze performancequote:
Dacht even dat ik per ongeluk The Walking Dead had opgezet...quote:Op maandag 29 februari 2016 05:24 schreef isax het volgende:
Zo die kunnen ze al vast opschrijven voor de dodenparade van volgende editie of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit, dus jij weet al of Leo em heeft gewonnen of niet...quote:Op maandag 29 februari 2016 05:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Jah, ik zeg maar niet zoveel meer. Ik loop blijkbaar een minuut ofzo voor op de rest
een minuut he, niet 3 kwartierquote:Op maandag 29 februari 2016 05:25 schreef iamzeny het volgende:
[..]
Shit, dus jij weet al of Leo em heeft gewonnen of niet...
Trump is wel een coole gozer hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 05:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Trump hem zijn Oscar afneemt na deze performance
Trump neukt een immigrant die slechter Engels spreekt. Die moet niet zo zeiken.quote:Op maandag 29 februari 2016 05:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Trump hem zijn Oscar afneemt na deze performance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv
Het ding is, ik lag afgelopen nacht ook pas rond 6 uur in bed en heb toen niet kunnen uitslapen ofzo. Beetje stom om te gaan stappen de nacht voor oscar night maar het was voor een verjaardag dus heb de datum niet uitgekozen. Anyways, alles bij elkaar genomen ben ik best wel kapot nu.quote:Op maandag 29 februari 2016 05:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben juist dusdanig wakkeer dat ik denk dat ik het slapen helemaal ga skippen en gewoon wat vroeger dan normaal met mijn dag begin straks...
For Fucks Sakequote:
Vast. Die stemmers kijken sowieso geen animatiefilms, das voor kidsquote:Op maandag 29 februari 2016 05:28 schreef Yi-Long het volgende:
Waarschijnlijk zo'n categorie waarbij de stemmers niet alles hebben moeten zien, dus de bekendste wint...
Was er zelf ook niet gek op. Matige song.
Ik was al wat verbaasdquote:
Ik heb wel flink kunnen uitslapen na een lange zaterdag, en daarna de rest van de zondag, tot nu, flink kunnen luieren, dus gaat primaquote:Op maandag 29 februari 2016 05:27 schreef iamzeny het volgende:
[..]
Het ding is, ik lag afgelopen nacht ook pas rond 6 uur in bed en heb toen niet kunnen uitslapen ofzo. Beetje stom om te gaan stappen de nacht voor oscar night maar het was voor een verjaardag dus heb de datum niet uitgekozen. Anyways, alles bij elkaar genomen ben ik best wel kapot nu.
quote:
Thirteenquote:Op maandag 29 februari 2016 05:30 schreef TwyLight het volgende:
Wat een godsklere lekker wijf is Olivia Wilde toch
Raakte me wel het meest van alle Best Picturesquote:Op maandag 29 februari 2016 05:31 schreef TwyLight het volgende:
Super film ook, Room. Verdient ook wel een oscar. Dat kind trouwens ook, jammer dat hij niet genomineerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |