Amy`s docu was wel indrukwekkend. Had ik bij de andere minderquote:Op maandag 29 februari 2016 04:45 schreef Zeitgeist het volgende:
Jammer dat Amy wint. Zal vast goed zijn, maar volgens mij bespreken de andere docus interessantere en relevantere onderwerpen.
Niet zo overgevoelig doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:45 schreef Verbodsbord het volgende:
Even wat casual racisme er in, moet kunnen
Je vond het minder indrukwekkend hoe er op onschuldige mensen werd geschoten?quote:Op maandag 29 februari 2016 04:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amy`s docu was wel indrukwekkend. Had ik bij de andere minder
Look of silence niet gezien dan
Dan bant Danny jequote:Op maandag 29 februari 2016 04:47 schreef Joezi het volgende:
Alle winnaars zijn uitgelekt op twittert, zal ik het hier plaatsen ????
Dan kunnen we in ieder geval naar bedquote:Op maandag 29 februari 2016 04:47 schreef Joezi het volgende:
Oh ja joh?quote:Op maandag 29 februari 2016 04:47 schreef Joezi het volgende:
Ik vond de docu ook indrukwekkend, maar had het idee dat er wel gekleurd naar gekeken werdquote:Op maandag 29 februari 2016 04:47 schreef isax het volgende:
[..]
Je vond het minder indrukwekkend hoe er op onschuldige mensen werd geschoten?
Nee joh, gewoon lekker nog 1,5 uur kijkenquote:
Over de doden niets dan goeds...?quote:Op maandag 29 februari 2016 04:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond de docu ook indrukwekkend, maar had het idee dat er wel gekleurd naar gekeken werd
duurt het nog 1,5 uur?quote:Op maandag 29 februari 2016 04:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker nog 1,5 uur kijken
Dat wel ja maar het vertelde wel een belangrijk verhaal. Hoe hun het ervaarde. Denk niet dat je die docu ongekleurd kon brengen.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond de docu ook indrukwekkend, maar had het idee dat er wel gekleurd naar gekeken werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |