Ik bedoel dat ik het idee had dat Winter on Fire gekleurd wasquote:Op maandag 29 februari 2016 04:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds...?
Mjah, heb je natuurlijk al snel met sterren die een vroege dood hebben... dan worden de foutjes en zwakheden al snel weg genuanceerd en maken plaats voor adorering.
Geen idee. Vorig jaar was het volgens mij rond 6-en klaarquote:
Die hebben daar helemaal geen tijd voorquote:
Best female lead in mature film komt zoquote:Op maandag 29 februari 2016 04:54 schreef iamzeny het volgende:
Zit echt even een dipje in de show wat mij betreft, tijd voor weer iets spannends. Welke categoriën komen er nog allemaal?
Live action short, score, song, director, actor, actress, picture en dan mis ik vast nog ietsquote:Op maandag 29 februari 2016 04:54 schreef iamzeny het volgende:
Zit echt even een dipje in de show wat mij betreft, tijd voor weer iets spannends. Welke categoriën komen er nog allemaal?
Spannend!quote:Op maandag 29 februari 2016 04:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Best female lead in mature film komt zo
Ah, verkeerd begrepenquote:Op maandag 29 februari 2016 04:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het idee had dat Winter on Fire gekleurd was![]()
Amy niet
Ah ok thanks! Die eerste 3 heb ik niet zoveel mee, de rest wordt wel weer interessantquote:Op maandag 29 februari 2016 04:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Live action short, score, song, director, actor, actress, picture en dan mis ik vast nog iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |