Dit ja. Als je nu gaat pitten is je hele dag verziektquote:Op maandag 29 februari 2016 05:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben juist dusdanig wakkeer dat ik denk dat ik het slapen helemaal ga skippen en gewoon wat vroeger dan normaal met mijn dag begin straks...
Als je nou even op de tv op pauze drukt en een minuutje wacht en dan weer op play loop je gelijk met de restquote:Op maandag 29 februari 2016 05:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Jah, ik zeg maar niet zoveel meer. Ik loop blijkbaar een minuut ofzo voor op de rest
dit is de concierge van een of andere basisschool in Compton geloof ikquote:Op maandag 29 februari 2016 05:24 schreef Yi-Long het volgende:
Ennio terecht gewonnen. Denk ik. Film niet gezien. Andere films ook niet. Ik kijk nooit films. Wie zijn al die mensen?
Denk dat Trump hem zijn Oscar afneemt na deze performancequote:
Dacht even dat ik per ongeluk The Walking Dead had opgezet...quote:Op maandag 29 februari 2016 05:24 schreef isax het volgende:
Zo die kunnen ze al vast opschrijven voor de dodenparade van volgende editie of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit, dus jij weet al of Leo em heeft gewonnen of niet...quote:Op maandag 29 februari 2016 05:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Jah, ik zeg maar niet zoveel meer. Ik loop blijkbaar een minuut ofzo voor op de rest
een minuut he, niet 3 kwartierquote:Op maandag 29 februari 2016 05:25 schreef iamzeny het volgende:
[..]
Shit, dus jij weet al of Leo em heeft gewonnen of niet...
Trump is wel een coole gozer hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 05:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Trump hem zijn Oscar afneemt na deze performance
Trump neukt een immigrant die slechter Engels spreekt. Die moet niet zo zeiken.quote:Op maandag 29 februari 2016 05:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Trump hem zijn Oscar afneemt na deze performance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv
Het ding is, ik lag afgelopen nacht ook pas rond 6 uur in bed en heb toen niet kunnen uitslapen ofzo. Beetje stom om te gaan stappen de nacht voor oscar night maar het was voor een verjaardag dus heb de datum niet uitgekozen. Anyways, alles bij elkaar genomen ben ik best wel kapot nu.quote:Op maandag 29 februari 2016 05:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben juist dusdanig wakkeer dat ik denk dat ik het slapen helemaal ga skippen en gewoon wat vroeger dan normaal met mijn dag begin straks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |