Was al bezig. moest even topicid van het vorige deel zoekenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel even reeksen Danny. Ben je nieuw hier ofzo? :S
Subtiele endorsement voor Sanders.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:54 schreef Keyos het volgende:
Haha, even een opmerking aan het adres van (ik denk) Clinton.
Yes indeed, dacht ik al, zijn campagepunt op Clinton.quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:55 schreef isax het volgende:
Deed die gast nou even praatje maken voor bernie?zouden ze leuk vinden daar.
Links as hell in California hequote:Op maandag 29 februari 2016 02:55 schreef isax het volgende:
Deed die gast nou even praatje maken voor bernie?zouden ze leuk vinden daar.
Heb 'm gewoon op tv (kpn abo). Als je kpn hebt kun je duits pakket aanzetten voor 2,50. Wel morgen weer opzeggen, anders blijf je maandelijks betalenquote:
Vind deze best leuk welquote:
Lullen ze er geen kek Duits overheen?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb 'm gewoon op tv (kpn abo). Als je kpn hebt kun je duits pakket aanzetten voor 2,50. Wel morgen weer opzeggen, anders blijf je maandelijks betalen
Nope, geen woordquote:Op maandag 29 februari 2016 03:00 schreef isax het volgende:
[..]
Lullen ze er geen kek Duits overheen?
Valt me tegen van die Duitsers.
quote:
Nou, inderdaad.quote:
Ik juist totaal niet, dus dat vergroot mijn irritatiequote:Op maandag 29 februari 2016 03:04 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind 't over het algemeen wel grappig. Dat dan weer wel.
Hapert wel behoorlijk dezequote:
En hij beweegt alsof-ie Rain Man isquote:Op maandag 29 februari 2016 03:05 schreef Infection het volgende:
Deze gast zingt alsof hij een paar tanden mist.
Welcome in Murika.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:09 schreef Zipportal het volgende:
Hierna weer reclame. Bekijk het maar.
Kom op nou, we moeten elkaar door deze nacht helpenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:09 schreef Zipportal het volgende:
Echt verschikkelijk inderdaad. Best actor en best picture is zeker ook helemaal op het einde, over 3 uur ofzoquote:Op maandag 29 februari 2016 03:09 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk jaquote:
Eindelijk iemandquote:
Ja, want ik dacht: oh wat handig, dan krijg je niet die doodsaaie opsomming van thank you's, maar dat doen ze dus gewoon nog steedsquote:Op maandag 29 februari 2016 03:13 schreef Danny het volgende:
Bizar die dankbetuiging als scrollbalk onderin trouwens
Die wordt er aardig 'afgebonjoured'quote:Op maandag 29 februari 2016 03:13 schreef chufi het volgende:
Er gaat er eentje dood ... From Denmark I suppose
Jahquote:Op maandag 29 februari 2016 03:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want ik dacht: oh wat handig, dan krijg je niet die doodsaaie opsomming van thank you's, maar dat doen ze dus gewoon nog steeds
Dacht ik ook. Snap nu het nut er ook niet van.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want ik dacht: oh wat handig, dan krijg je niet die doodsaaie opsomming van thank you's, maar dat doen ze dus gewoon nog steeds
Geëvolueerde vorm van karaokequote:Op maandag 29 februari 2016 03:15 schreef isax het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Snap nu het nut er ook niet van.
quote:
Thanks!!quote:
Hebben ze inderdaad goed bekeken die Brittenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Thanks!!![]()
![]()
cool dat we bij die laatste geen reclame hoeven te zien maar wat kenners zien lullen over de resultaten. Ook wel eens fijn
Kate Winslet is eigenlijk altijd geweldig, in iedere rol/film. Wat mij betreft de beste actrice deze generatie.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt, maar zij was wel erg goed, als enige eigenlijk
quote:Op maandag 29 februari 2016 03:19 schreef Infection het volgende:
Waarom altijd dat gezeik over zwarten? Is die neger zo onzeker over z'n huidskleur?
Nee, ze melken telkens dezelfde 'grappen' uit. Ondertussen begint het irritant te worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jij hebt er vrij weinig van begrepen
Het is ook irritant. Maar het komt niet uit onzekerheid.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, ze melken telkens dezelfde 'grappen' uit. Ondertussen begint het irritant te worden.
Deal with it, wij zijn met meerquote:Op maandag 29 februari 2016 03:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, ze melken telkens dezelfde 'grappen' uit. Ondertussen begint het irritant te worden.
Zo klinkt het wel. Telkens maar je eigen huidskleur moeten benoemen.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook irritant. Maar het komt niet uit onzekerheid.
Komt toch door de recente ontwikkelingen en kritiek in Hollywoodquote:Op maandag 29 februari 2016 03:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel. Telkens maar je eigen huidskleur moeten benoemen.
4/4quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 03:24 schreef SPIRO het volgende:
Pfffffffffffff alweer Mad Max,wat een kut film is dat zeg.
quote:Op maandag 29 februari 2016 03:24 schreef SPIRO het volgende:
Beste film van 2015 imoquote:Op maandag 29 februari 2016 03:24 schreef MrMiguel het volgende:
Ik heb Mad Max (nog) niet gezien, en eerlijk gezegd lijkt me het ook helemaal niks..
Is ie toch de moeite waard?
ga je mond eens spoelenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:24 schreef SPIRO het volgende:
Een lange autoritquote:Op maandag 29 februari 2016 03:24 schreef MrMiguel het volgende:
Ik heb Mad Max (nog) niet gezien, en eerlijk gezegd lijkt me het ook helemaal niks..
Het is een absurde film. In positieve zinquote:Op maandag 29 februari 2016 03:24 schreef MrMiguel het volgende:
Agree, mooi gemaakt maar inhoudelijk stelde het allemaal weinig voor, humor sloeg (bij mij) ook aardig de plank mis.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:24 schreef SPIRO het volgende:
Jij loopt echt te ver voor. Je moet je je even inhoudenquote:
Alle Sound-gerelateerde Oscars pakken ze ook waarschijnlijkquote:
Belangrijkste komen aan het eindquote:Op maandag 29 februari 2016 03:28 schreef chufi het volgende:
Wanneer komt The Revenant? Zoveel over geschreven ...
The wrong one.quote:
Alicia is een leukerd jaquote:Op maandag 29 februari 2016 03:30 schreef minilot het volgende:
Nog steeds aan het stuiteren op de bank @ de Oscar voor Alicia Vikander!#fan
Owh, best actor is nog niet gedaan?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Leo heel bang is er weer naast te grijpen
Eindquote:Op maandag 29 februari 2016 03:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Owh, best actor is nog niet gedaan?
Half 6 ofzo?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oke, duurt nog wel even zeker
Ik gebruik nu deze, werd stukje terug door een ander gelinked: https://streamup.com/TS1989Sweep. Geen YouTube though.quote:
http://www.digiturk.com.tr/oscar-canli-izle/ (klik op original dil), het is nu pauze dus praten ze turks maar de show is gewoon origineel engels zonder ondertiteling/commetaarquote:
Zou wel hilarisch zijn om dan zijn reactie te zien.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Leo heel bang is er weer naast te grijpen
Mad Max was tof maar toch echht niet beste film van 2015quote:Op maandag 29 februari 2016 03:32 schreef Baszh het volgende:
Zou zo mooi zijn als Mad Max best picture krijgt, Tom Hardy best supporting actor, en Leo niks
Nou nou wat mooi. Die man verdient het wel een keertjequote:Op maandag 29 februari 2016 03:32 schreef Baszh het volgende:
Zou zo mooi zijn als Mad Max best picture krijgt, Tom Hardy best supporting actor, en Leo niks
Die is wel het beste van alle links ja maar werkt niet op tv in de browser.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.digiturk.com.tr/oscar-canli-izle/ (klik op original dil), het is nu pauze dus praten ze turks maar de show is gewoon origineel engels zonder ondertiteling/commetaar
Fassbender heeft er ook nog geenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou nou wat mooi. Die man verdient het wel een keertje
Jake Gyllenhaal verdient het meer dan Leo....quote:Op maandag 29 februari 2016 03:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou nou wat mooi. Die man verdient het wel een keertje
Die is dan ook niet te vergelijken met di Caprioquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 03:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jake Gyllenhaal verdient het meer dan Leo....
Ja, maar welke film speelde hij dit jaar in dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jake Gyllenhaal verdient het meer dan Leo....
Net als Kate Winslet is Jake eigenlijk in iedere film/rol geweldig. Als je ook ziet hoe hij van Nightcrawler naar een opgepompte boxer in Southpaw is veranderd, met in beide films ook gewoon weer uitstekend acteerwerk, dan is dat toch weer een puike prestatie, zowel fysiek alswel mentaal.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar welke film speelde hij dit jaar in dan?
Southpaw? Die was wel prima, maar oscar materiaal?
Steve Carell in The Big Short was ook erg goed trouwens
13 nominaties ofzo ondertussen?quote:
Dat klopt. Maar datzelfde kan natuurlijk gezegd worden van DiCaprio. En van alle genomineerden lijkt het mij gezien zijn prestaties in The Revenant en het verleden wel eens tijd worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Net als Kate Winslet is Jake eigenlijk in iedere film/rol geweldig. Als je ook ziet hoe hij van Nightcrawler naar een opgepompte boxer in Southpaw is veranderd, met in beide films ook gewoon weer uitstekend acteerwerk, dan is dat toch weer een puike prestatie, zowel fysiek alswel mentaal.
Dit dus ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Doe je posts eens een minuutje later posten
Ik denk dat ik dat te pijnlijk zou vindenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:32 schreef isax het volgende:
Zou wel hilarisch zijn om dan zijn reactie te zien.
Zou wel een enorm goede dank meme worden, dus doe maar welquote:Op maandag 29 februari 2016 03:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat te pijnlijk zou vindenDus doe maar niet.
Meerdere films op die lijst gezien, en ziet er altijd uitstekend uit, maar ook 'veilig' en 'clean'. Prima voor een nominatie.quote:
Als het qua graphics/sound en editing geweldig in elkaar zit kan je al snel een hoop Oscars bij elkaar rapenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Bizar dat Mad Max zoveel wintVond het een hele toffe film, maar absoluut geen 4-oscar waardige film.
Zal dan ook geen Oscars winnen om de kwaliteit van de film, louter de technische kant.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Bizar dat Mad Max zoveel wintVond het een hele toffe film, maar absoluut geen 4-oscar waardige film.
In de categorieen waar ze de prijzen pakken is het niet onverdiend natuurlijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Zou het ook zijn maar hij vind dat hij het zo heeft verdient dat ze hem maar eens op zijn plek moeten zetten.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat te pijnlijk zou vindenDus doe maar niet.
Het is ook wel apart dat hij hem nu waarschijnlijk krijgt voor een film die een van zijn mindere is in zijn filmografie.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:47 schreef isax het volgende:
[..]
Zou het ook zijn maar hij vind dat hij het zo heeft verdient dat ze hem maar eens op zijn plek moeten zetten.
Ja, dat vond ik ook wel! Hij is zeker niet uitzonderlijk goed in deze film, hij heeft betere films gemaakt.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:47 schreef Fok-it het volgende:
Het is ook wel apart dat hij hem nu waarschijnlijk krijgt voor een film die een van zijn mindere is in zijn filmografie.
Dat was ook mijn gok.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:48 schreef Fok-it het volgende:
Star Wars gaat hier 1 van pakken gok ik
Maar wel veel van een acteur vraagt natuurlijk. Al mag hij wel blij zijn met de films van dit jaar denk ik, weinig écht grote kanshebbers.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook wel apart dat hij hem nu waarschijnlijk krijgt voor een film die een van zijn mindere is in zijn filmografie.
Heb je The Danish Girl gezien?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Maar wel veel van een acteur vraagt natuurlijk. Al mag hij wel blij zijn met de films van dit jaar denk ik, weinig écht grote kanshebbers.
Dit zijn normale tijden voor mij, dus nog klaarwakker....quote:Op maandag 29 februari 2016 03:48 schreef minilot het volgende:
Even voorslapen tussen 20:00 en 02:00 was een puik idee. Klaarwakker hoor!
De rest van jullie al aan het knikkenbollen?
Zeer tevree met alle Oscars voor Mad Max tot nu toe, fenomenale film
Ik had het over 'weinig' hé.quote:
Maar ja klopt wel jaquote:
Verdient wel. Enige nominatie die ze maar hadden geloof ik. Voor zo`n film hoor je wel een Oscar te krijgenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:59 schreef Cikx het volgende:
Maar goed, had het niet verwacht van Ex Machina, maar wel tof.
Star Wars nu met lege handen helaas.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdient wel. Enige nominatie die ze maar hadden geloof ik. Voor zo`n film hoor je wel een Oscar te krijgen
Ik was verbaasd dat die film van dit jaar was, heb hem gezien en was erg goed inderdaad maar naar mijn idee al wat langer geledenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:59 schreef Cikx het volgende:
Maar goed, had het niet verwacht van Ex Machina, maar wel tof.
Inderdaadquote:Op maandag 29 februari 2016 04:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Star Wars nu met lege handen helaas.
Ik heb hem zelfs voor mijn gevoel een tijd geleden al op Netflix gekeken.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:00 schreef TwyLight het volgende:
Ik was verbaasd dat die film van dit jaar was, heb hem gezien en was erg goed inderdaad maar naar mijn idee al wat langer geleden
Nou, dan moet die wel van 5 jaar geleden zijnquote:Op maandag 29 februari 2016 04:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs voor mijn gevoel een tijd geleden al op Netflix gekeken.
Denk uurtje of 2 nogquote:
Jullie hebben dr toch niet weggepest hequote:Op maandag 29 februari 2016 04:03 schreef Cikx het volgende:
Volgens mij is die nieuwe user ook in slaap gevallen.
Volgens mij gaat deze Oscar over heel 2015 toch? Dan klopt het net omdat het in januari '15 uitkwam.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat die film van dit jaar was, heb hem gezien en was erg goed inderdaad maar naar mijn idee al wat langer geleden
Het ligt ook heel erg aan de datum van de release. Als hij eind 2015 was uitgekomen had hij ook nog wel kans gehad voor Best Picture-nominatiequote:Op maandag 29 februari 2016 04:05 schreef isax het volgende:
[..]
Volgens mij gaat deze Oscar over heel 2015 toch? Dan klopt het net omdat het in januari '15 uitkwam.
Short Animated movie is ditquote:
Tijd dat het op het zelfde lijst komt als mein kampf. Tering die shit blijven ze maar uitmelken om spaarpotjes van kindjes te legen.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:07 schreef Verbodsbord het volgende:
Tijd dat ze de aids die minions heet verbannen. Wat is die shit ongelovelijk kut zeg.
Geen verkeerd voorstel, al denk ik dat mijn maaginhoud blijer is met Mein Kampf dan met Minionsquote:Op maandag 29 februari 2016 04:09 schreef isax het volgende:
[..]
Tijd dat het op het zelfde lijst komt als mein kampf. Tering die shit blijven ze maar uitmelken om spaarpotjes van kindjes te legen.
Wonen minder mensen dan in Nederlandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 februari 2016 04:13 schreef isax het volgende:
[..]
Wonen minder mensen dan in NederlandIets meer, maar relatief gezien een erg klein land dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wonen minder mensen dan in Nederland20 milSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]
Wonen minder mensen dan in NederlandPopulationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• 2015 estimate 18,006,407Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Naja dan is het zeker minder dicht bevolkt.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:14 schreef Baszh het volgende:
[..]
Population
• 2015 estimate 18,006,407
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |