Nou, inderdaad.quote:
Ik juist totaal niet, dus dat vergroot mijn irritatiequote:Op maandag 29 februari 2016 03:04 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind 't over het algemeen wel grappig. Dat dan weer wel.
Hapert wel behoorlijk dezequote:
En hij beweegt alsof-ie Rain Man isquote:Op maandag 29 februari 2016 03:05 schreef Infection het volgende:
Deze gast zingt alsof hij een paar tanden mist.
Welcome in Murika.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:09 schreef Zipportal het volgende:
Hierna weer reclame. Bekijk het maar.
Kom op nou, we moeten elkaar door deze nacht helpenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:09 schreef Zipportal het volgende:
Echt verschikkelijk inderdaad. Best actor en best picture is zeker ook helemaal op het einde, over 3 uur ofzoquote:Op maandag 29 februari 2016 03:09 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk jaquote:
Eindelijk iemandquote:
Ja, want ik dacht: oh wat handig, dan krijg je niet die doodsaaie opsomming van thank you's, maar dat doen ze dus gewoon nog steedsquote:Op maandag 29 februari 2016 03:13 schreef Danny het volgende:
Bizar die dankbetuiging als scrollbalk onderin trouwens
Die wordt er aardig 'afgebonjoured'quote:Op maandag 29 februari 2016 03:13 schreef chufi het volgende:
Er gaat er eentje dood ... From Denmark I suppose
Jahquote:Op maandag 29 februari 2016 03:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want ik dacht: oh wat handig, dan krijg je niet die doodsaaie opsomming van thank you's, maar dat doen ze dus gewoon nog steeds
Dacht ik ook. Snap nu het nut er ook niet van.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want ik dacht: oh wat handig, dan krijg je niet die doodsaaie opsomming van thank you's, maar dat doen ze dus gewoon nog steeds
Geėvolueerde vorm van karaokequote:Op maandag 29 februari 2016 03:15 schreef isax het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Snap nu het nut er ook niet van.
quote:
Thanks!!quote:
Hebben ze inderdaad goed bekeken die Brittenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Thanks!!![]()
![]()
cool dat we bij die laatste geen reclame hoeven te zien maar wat kenners zien lullen over de resultaten. Ook wel eens fijn
Kate Winslet is eigenlijk altijd geweldig, in iedere rol/film. Wat mij betreft de beste actrice deze generatie.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt, maar zij was wel erg goed, als enige eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |