Ik denk dat ik dat te pijnlijk zou vindenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:32 schreef isax het volgende:
Zou wel hilarisch zijn om dan zijn reactie te zien.
Zou wel een enorm goede dank meme worden, dus doe maar welquote:Op maandag 29 februari 2016 03:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat te pijnlijk zou vindenDus doe maar niet.
Meerdere films op die lijst gezien, en ziet er altijd uitstekend uit, maar ook 'veilig' en 'clean'. Prima voor een nominatie.quote:
Als het qua graphics/sound en editing geweldig in elkaar zit kan je al snel een hoop Oscars bij elkaar rapenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Bizar dat Mad Max zoveel wintVond het een hele toffe film, maar absoluut geen 4-oscar waardige film.
Zal dan ook geen Oscars winnen om de kwaliteit van de film, louter de technische kant.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Bizar dat Mad Max zoveel wintVond het een hele toffe film, maar absoluut geen 4-oscar waardige film.
In de categorieen waar ze de prijzen pakken is het niet onverdiend natuurlijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Zou het ook zijn maar hij vind dat hij het zo heeft verdient dat ze hem maar eens op zijn plek moeten zetten.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat te pijnlijk zou vindenDus doe maar niet.
Het is ook wel apart dat hij hem nu waarschijnlijk krijgt voor een film die een van zijn mindere is in zijn filmografie.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:47 schreef isax het volgende:
[..]
Zou het ook zijn maar hij vind dat hij het zo heeft verdient dat ze hem maar eens op zijn plek moeten zetten.
Ja, dat vond ik ook wel! Hij is zeker niet uitzonderlijk goed in deze film, hij heeft betere films gemaakt.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:47 schreef Fok-it het volgende:
Het is ook wel apart dat hij hem nu waarschijnlijk krijgt voor een film die een van zijn mindere is in zijn filmografie.
Dat was ook mijn gok.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:48 schreef Fok-it het volgende:
Star Wars gaat hier 1 van pakken gok ik
Maar wel veel van een acteur vraagt natuurlijk. Al mag hij wel blij zijn met de films van dit jaar denk ik, weinig écht grote kanshebbers.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook wel apart dat hij hem nu waarschijnlijk krijgt voor een film die een van zijn mindere is in zijn filmografie.
Heb je The Danish Girl gezien?quote:Op maandag 29 februari 2016 03:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Maar wel veel van een acteur vraagt natuurlijk. Al mag hij wel blij zijn met de films van dit jaar denk ik, weinig écht grote kanshebbers.
Dit zijn normale tijden voor mij, dus nog klaarwakker....quote:Op maandag 29 februari 2016 03:48 schreef minilot het volgende:
Even voorslapen tussen 20:00 en 02:00 was een puik idee. Klaarwakker hoor!
De rest van jullie al aan het knikkenbollen?
Zeer tevree met alle Oscars voor Mad Max tot nu toe, fenomenale film
Ik had het over 'weinig' hé.quote:
Maar ja klopt wel jaquote:
Verdient wel. Enige nominatie die ze maar hadden geloof ik. Voor zo`n film hoor je wel een Oscar te krijgenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:59 schreef Cikx het volgende:
Maar goed, had het niet verwacht van Ex Machina, maar wel tof.
Star Wars nu met lege handen helaas.quote:Op maandag 29 februari 2016 04:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdient wel. Enige nominatie die ze maar hadden geloof ik. Voor zo`n film hoor je wel een Oscar te krijgen
Ik was verbaasd dat die film van dit jaar was, heb hem gezien en was erg goed inderdaad maar naar mijn idee al wat langer geledenquote:Op maandag 29 februari 2016 03:59 schreef Cikx het volgende:
Maar goed, had het niet verwacht van Ex Machina, maar wel tof.
Inderdaadquote:Op maandag 29 februari 2016 04:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Star Wars nu met lege handen helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |