SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Blijf nou maar lekker hier, je hebt het hier al lastig zatquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Blijf nou maar lekker hier, je hebt het hier al lastig zat
Wie weet.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien vind je wel investeringsmogelijkheden in het buitenland, niet dan
Nee, in Azie houden ze van vrouwelijke mannen.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je kan wel een mannelijke hoer worden in Bangkok
dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 29 februari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, in Azie houden ze van vrouwelijke mannen.
Zag laatst ttopic op reddit van 3 britten die gewoon hostel waren begonnen in ZO-Azie.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, in Azie houden ze van vrouwelijke mannen.
Niks? Ik heb gewoon geld als ik wwgga hoor?quote:
hoeveel belastinggeld?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks? Ik heb gewoon geld als ik wwgga hoor?
Dat is wel netjes ja, maar ja. locatie is ook wel belangrijk dan. Als je in Bangkok het zoveelste hostel gaat beginnen moet je je toch wel erg onderscheiden. en je bent 24/7 aan het werk jaquote:Op maandag 29 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zag laatst ttopic op reddit van 3 britten die gewoon hostel waren begonnen in ZO-Azie.
Hadden het wel goed begrpeen, is helaas wel veel werk.
Ik heb werk sukkelquote:
Die zich niet scheren en niet douchenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet je ook maar zin in hebben, omgaan met allemaal van die stinkende backpackers
En kapitaalquote:Op maandag 29 februari 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel netjes ja, maar ja. locatie is ook wel belangrijk dan. Als je in Bangkok het zoveelste hostel gaat beginnen moet je je toch wel erg onderscheiden. en je bent 24/7 aan het werk ja
Dan ben je niet veel gewendquote:Op maandag 29 februari 2016 01:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
I SWEAR YOU'LL NEVER SEE ANYTHING LIKE THIS EVER AGAIN!!!!!!!!!
Weddenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Het beste is gewoon je kapitaal ergens in steken wat een semi-passief inkomen geeft om te reizen.
Hersenspinsel.
Pokeren zit al jaren geen geld meer in.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Zullen vast veel travelers zijn die dat doen
Of pokeren
Wat bedoel je dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pokeren zit al jaren geen geld meer in.
En wedden is niet steady genoeg.
Duurt nog evenquote:
O nee, ik had het meer over mensen die hun kapitaal in vastgoed zetten, de boel verhuren. Daar van leven en hun vastgoed stijgt alleen maar in prijs.quote:
Oh zo, ja maar dan moet je al van te voren flink kapitaal hebbenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O nee, ik had het meer over mensen die hun kapitaal in vastgoed zetten, de boel verhuren. Daar van leven en hun vastgoed stijgt alleen maar in prijs.
Klopt zijn hoogopgeleiden die gewoon een jaar of 3-5 zuinig leven en hard werken.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo, ja maar dan moet je al van te voren flink kapitaal hebben
Die gast van A map for saturday was tv-producer waar hij mee kapte en een jaar lang ging reizen, was 20k kwijt. Toch best weinig nog als je je bedenkt dat hij 6 weken Australie heeft gedaan, lange tijd in Europa en in Brazilie en Argentiniequote:Op maandag 29 februari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt zijn hoogopgeleiden die gewoon een jaar of 3-5 zuinig leven en hard werken.
Zou je het overwegen dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben me er laatste tijd beetje aan in het verdiepen met de mrs.
Komt binnekort een deposito vrij, en voor de rente hoef je het niet op de bank te laten anno 2016.
Wel interssante materie verder.
Ik werk van 2 tot 10 straks dus dat zal wel goedkomenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
misschien moet je alvast zorgen dat je een normaal ritme krijgt
slaapritme dus
Oh nee, niet het reizen.quote:
Ja dat bedoel ik ookquote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh nee, niet het reizen.
Maar zitten wel een beetje te kijken in het investeren van kapitaal
True. Maar je moet inderdaad wel kennis hebben van de materiequote:Op maandag 29 februari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Beter dan het laten wegrotten.
O ja, dan is het ook niet iets wat we alleen zouden ondernemenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar je moet inderdaad wel kennis hebben van de materie
gvdquote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik werk van 2 tot 10 straks dus dat zal wel goedkomen
Hoezo boffen? Ik ben om half 11 uur thuis, houdt niet iedereen vanquote:
Zelfkennis getuigd dan weer van verstandige personenquote:
Jij hield toch niet van films?quote:
snel weer ontslagnemen en genieten van onze centen!!!quote:Op maandag 29 februari 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo boffen? Ik ben om half 11 uur thuis, houdt niet iedereen van![]()
Ik vind het niet erg though
London lijkt me daar niet de juiste plek voor neequote:Op maandag 29 februari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ja, vastgoed lijkt me niet zo'n gek idee als we de juiste plek zouden vinden.
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
klopt ik wilde even stoer doen dat ik nog van mama mag opblijven
Dan mag er nog een nulletje extra vrijkomen jaquote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
London lijkt me daar niet de juiste plek voor nee
ik zag laatst een item over wonen in en rond Londen op NOSquote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
London lijkt me daar niet de juiste plek voor nee
Kun je me hier meer over vertellen?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ik zag laatst een item over wonen in en rond Londen op NOS
tering duur
ja het was een 'bedankt, Hans' postquote:Op maandag 29 februari 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je me hier meer over vertellen?
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je me hier meer over vertellen?
Mijn bankrekening wist dit wel, helaas.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ja het was een 'bedankt, Hans' post
maar wist niet dat het zo duur was, ook niet zo ver buiten de stad
Logisch. Je woont in een van de chillste steden die er is lijkt mequote:Op maandag 29 februari 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zou er komende jaren niet meer weg willen. Heerlijk.
misschien moet je kamers verhurenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn bankrekening wist dit wel, helaas.
wrm chillquote:Op maandag 29 februari 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logisch. Je woont in een van de chillste steden die er is lijkt me
Haha, ja. Ik zet een bed in de keuken.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
misschien moet je kamers verhuren
Vind London wel fijne sfeer hebben. Je hebt er qua voorzieningen alles. Niks mis meequote:
dan kan je neuken in de keuken xD xDquote:Op maandag 29 februari 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik zet een bed in de keuken.
ik blijf lekker in NL als je het niet erg vindtquote:Op maandag 29 februari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind London wel fijne sfeer hebben. Je hebt er qua voorzieningen alles. Niks mis mee
Ja, maar Inso woonde al in Engeland Hansquote:Op maandag 29 februari 2016 02:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ik blijf lekker in NL als je het niet erg vindt
WEET IK VEEL WAAR DIE GOZER WOONT OF WOONDE GODVERDOMMEquote:Op maandag 29 februari 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar Inso woonde al in Engeland Hans
Zeker met meerdere kids heb je wel behoefte aan ruimte jaquote:Op maandag 29 februari 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Kinderen opvoeden in een metropole is toch minder, als je niet tientallen miljoenen hebt.
Lekker vrijstaand huisje in een rustig klein stadje in het Zuiden.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker met meerdere kids heb je wel behoefte aan ruimte ja
Dan moet je wel heel verveeld zijnquote:Op maandag 29 februari 2016 02:08 schreef Bolasie het volgende:
lezen jullie soms ook topics in r&p uit verveling
wat een genot soms
gngnquote:
Jawelquote:
Net. Was nog best druk topicquote:
Lifestruggles.quote:Op maandag 29 februari 2016 06:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net. Was nog best druk topic![]()
Ga zo wel computer afsluiten. Vierkante oogjes
Wat doe jij zo vroeg wakker?
Jij ook xoxoquote:
Jawel. Maar kon niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Wow moeten jullie niet slapen?
quote:Op maandag 29 februari 2016 13:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
En ik ben te autistisch om iemand een pen te vragen.
Eigenlijk kan het best, maar ik schrijf mijn samenvattingen toch liever met mijn eigen pennen en bepaalde kleurtjes.quote:
Nachtje Oscars kijkende met filmliefhebbers op fokquote:Op maandag 29 februari 2016 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Wow moeten jullie niet slapen?
Ohja de Oscarsquote:Op maandag 29 februari 2016 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nachtje Oscars kijkende met filmliefhebbers op fok
En ik wilde eigenlijk gewoon doorhalen, maar ja. Ik ben een ouwe man
Uhu. Iets minder druk dan vorig jaar helaas. Dankzij Film1 antigenotquote:
Ik kan geen goed filmpje vinden van het moment dat Leo wint.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Iets minder druk dan vorig jaar helaas. Dankzij Film1 antigenot
Word overal gedeeld op Facebookquote:Op maandag 29 februari 2016 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan geen goed filmpje vinden van het moment dat Leo wint.
Vanavond word het uitgezonden op RTL 8 ofzo geloof ik hequote:Op maandag 29 februari 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Filmpjes bij RTL nieuws enz zie ik niet
Lekker hoor. Waar naar waar?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:00 schreef Mortaxx het volgende:
Busreisje van 18 uur vandaag. Nog 10 te gaan
Ah vietnam, je hebt inmiddels heel z-o Azië al gehad?quote:
volgend jaar Filipijnen en Indonesiëquote:Op maandag 29 februari 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah vietnam, je hebt inmiddels heel z-o Azië al gehad?
Leuker dan zuid-Amerika dus?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgend jaar Filipijnen en Indonesië
jatochquote:Op maandag 29 februari 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
Las laatst iemand in TRV die nog niet naar het buitenland wilde omdat ze nog genoeg in Nederland te zien hadmet als voorbeeld Zeeland
![]()
Dat stond ookniet ter discussie Hansquote:
Nederland is geen vervelend landje neequote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
Las laatst iemand in TRV die nog niet naar het buitenland wilde omdat ze nog genoeg in Nederland te zien hadmet als voorbeeld Zeeland
![]()
Ik ook niet, zal ook wel niet zo heel snel gebeuren.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit in Zeeland geweest.
Ja, in The Revenant was hij goed.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:05 schreef richolio het volgende:
Vinden jullie Leo's winst terecht?
Hij heeft het wel verdiendDat vind ik wel
Het is ook niet zo bijzonder. De stranden heb je in Zuid en Noord-Holland ook, en de beetje steden in Zeeland zijn nou niet heel erg sfeervolquote:Op maandag 29 februari 2016 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Dat is eigenlijk een plek in NL waar ik niet zo nodig heen hoef.
Ik vind het wel tof voor Leo dat hij eindelijk een oscar heeft gekregen. De film heb ik nog niet gezien dus kan ik geen oordeel over geven.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:05 schreef richolio het volgende:
Hmm Inso vond hem ook wat langdradig.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, in The Revenant was hij goed.Al mocht de film korter zijn.
Ik vind een Oscar voor Leo meer dan verdiendquote:Op maandag 29 februari 2016 15:05 schreef richolio het volgende:
Ik vond hem in The Wolf Of Wallstreet vetter. Maar wel een goede film ja. Al dacht ik soms inderdaad "jaja"quote:Op maandag 29 februari 2016 15:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, in The Revenant was hij goed.Al mocht de film korter zijn.
Waarvoor dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind een Oscar voor Leo meer dan verdiend
Maar hij had hem niet voor Revenant moeten krijgen
Johannes ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm Inso vond hem ook wat langdradig.
Dat heb ik ook een beetje. Ik heb 'm beter gezien. Wat vond je van die film dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind een Oscar voor Leo meer dan verdiend
Maar hij had hem niet voor Revenant moeten krijgen
Hmpf dat is dan wel weer jammer, maar ik wil alsnog wel zien.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Johannes ook.
Iedereen, behalve de regisseur.
Ja datquote:Op maandag 29 februari 2016 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof voor Leo dat hij eindelijk een oscar heeft gekregen.
Blood Diamond of Wolf of wall streetquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 15:09 schreef richolio het volgende:
Johnny Depp heeft er ook nooit een gekregen hoorde ik laatst
Wat staat hier.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Nog gezien films te kijken dit jaar.
Eerste heb ik, denk ik, niet gezien.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blood Diamond of Wolf of wall street
Cinematografisch geweldig natuurlijk. Inarritugodquote:Op maandag 29 februari 2016 15:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje. Ik heb 'm beter gezien. Wat vond je van die film dan?
Jaquote:Op maandag 29 februari 2016 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]Niet? Ik gun het Johnny ook wel.
Johnny Depp![]()
Geen Oscar-waardige filmsquote:Op maandag 29 februari 2016 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]Niet? Ik gun het Johnny ook wel.
Johnny Depp![]()
Hmpf, heb je misschien ook wel beetje gelijk in ja. Maar ondanks dat doet hij altijd toffe filmrollen.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen Oscar-waardige filmswel bazenacteur natuurlijk
Sowieso. Maar het is iets te alternatief denk ik. Sweeney en Edward Scissorhands zijn toch films die niet bij iedereen in de smaak valtquote:Op maandag 29 februari 2016 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmpf, heb je misschien ook wel beetje gelijk in ja. Maar ondanks dat doet hij altijd toffe filmrollen.
Hij wordt ook enorm gewaardeerd natuurlijk. Siert hem natuurlijk ook wel dat het hem geen neuk boeit wat voor projecten hij kiestquote:Op maandag 29 februari 2016 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Maar het zijn idd wel andere soort films dan de gemiddelde oscar nominatie film. Maar het is zeker wel 1 van mijn favoriete acteurs.
Haha dat sowiesoquote:Op maandag 29 februari 2016 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wordt ook enorm gewaardeerd natuurlijk. Siert hem natuurlijk ook wel dat het hem geen neuk boeit wat voor projecten hij kiest
Ik ga straks Spotlight kijkenquote:Op maandag 29 februari 2016 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wordt ook enorm gewaardeerd natuurlijk. Siert hem natuurlijk ook wel dat het hem geen neuk boeit wat voor projecten hij kiest
Aardig filmpje wel.quote:
Denk het?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Begint nou volgend weekend Bates Motel weer?
Jaquote:Op maandag 29 februari 2016 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Haha R2-D2 en C-3PO waren ook op het podium zie ik nu?
Dat is wel jammer. Maar ik vind het wel leuk om die 2 op het podium even te zien. Die andere robot ken ik niet. En ik vind R2-D2 en C-3PO gewoon een leuk duo.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Star Wars wel grote verliezer verder. Alle sound en Graphics oscars gingen aan hun neus voorbij aan Mad Max
Die robot Zit in nieuwste SW-filmquote:Op maandag 29 februari 2016 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Maar ik vind het wel leuk om die 2 op het podium even te zien. Die andere robot ken ik niet. En ik vind R2-D2 en C-3PO gewoon een leuk duo.
Klopt, die heb ik nog niet gezien dus met die robot heb ik (tot nu toe) niks.quote:
Star wars heeft dan ook niks te zoeken op de oscars.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Star Wars wel grote verliezer verder. Alle sound en Graphics oscars gingen aan hun neus voorbij aan Mad Max
Eens.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Star wars heeft dan ook niks te zoeken op de oscars.
Qua special effects en Graphics welquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Star wars heeft dan ook niks te zoeken op de oscars.
Ik heb jou Deadpool af zien kraken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua special effects en Graphics wel
Qua verhaal niet nee, maar daar zijn ze dan ook niet voor genomineerd.
Okequote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en dat is toch zijn goed recht mikey
Ja maar strookt wel als je vervolgens Star wars op de Oscars wil hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:00 schreef wietparkiet het volgende:
als hij het geen extreem goede film vond dan is dat toch zijn mening en die mag hij toch uitten
Nee meeste Marvel films zijn overrated ik heb meer met de fox Marvel films (x-men en deadpool)quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke
En Marvel films had je natuurlijk wel weer op de Oscars thuis vinden horen zeker
Mijn hemel.. Okequote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar strookt wel als je vervolgens Star wars op de Oscars wil hebben.
Laten we het niet hopen...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn hemel.. Oke
Er zijn wel 20 categorieën die uitgereikt worden? Star Wars is gewoon een film met goeie sound editing, special effects, decor etc etc. Dus logisch dat ze genomineerd worden. X-men gaat volgend jaar misschien ook Oscar nominatie krijgen en Batman vs Superman ook. Heeft dus niks met smaak te maken
Shaun the sheep, een simpele kinderfilm had ook een nominatie. Hoort dan ook niet daar?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar strookt wel als je vervolgens Star wars op de Oscars wil hebben.
Dat je terecht genomineerd bent betekent niet meteen dat je hem hoeft te winnen. Het is meer een blijk van waardering.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen...
Als er al ooit een comic film een Oscar had moeten winnen was dat Sin City of Watchmen geweest.
Misschien kickass en Deadpool ook omdat ze vernieuwd zijn in het genre.
En volgend jaar komt er een film uit die grote kans maakt op Best Picture met zwarte acteur in hoofdrolquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom lopen negers eigenlijk zo huilie te doen een paar jaar geleden werden Django en Twelve year a slave nog genomineerd.
Straks krijg je dat een neger een Oscar wint alleen maar omdat hij zwart is.
Welke film dan dat je dat nu al weet?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En volgend jaar komt er een film uit die grote kans maakt op Best Picture met zwarte acteur in hoofdrol
The Birth of a nation. Grote winnaar op Sundance, belangrijk filmfestival in Muricaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Welke film dan dat je dat nu al weet?
Klopt. Die gaan wel hoge ogen gooien.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit er dik in dan inderdaad ik verwacht qua special effects veel van Jungle Book.
Ziet er mooier uit als KingKong en LOTR.
En die hebben wel Oscars gewonnen.
lotr en king kong zijn ondertussen ook al 10 jaar oud hequote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit er dik in dan inderdaad ik verwacht qua special effects veel van Jungle Book.
Ziet er mooier uit als KingKong en LOTR.
En die hebben wel Oscars gewonnen.
Geloof het niet. Wel verfilmingen van games zoals Angry Birds en Warcraftquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:21 schreef Amarantha het volgende:
En er was nog een Disney film? Of ik ben nu in de war. *Nee geen Alice maar een nieuwe verfilming zoals Jungle Book*
en tarzanquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof het niet. Wel verfilmingen van games zoals Angry Birds en Warcraft
Oh hmm. Zoiets stond mij bijquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof het niet. Wel verfilmingen van games zoals Angry Birds en Warcraft
Oh toch welquote:
Ohquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
maar tarzan is niet van disney volgens mij
Zoek The secret life of pets eens opquote:
Oh daar had ik laatst een trailer van gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoek The secret life of pets eens opdenk dat je die ook heel leuk gaat vinden
Met z`n allen naar KLBquote:
Ja als Ama die beloofde in natura betaling nou eens aflevert, kan Tjacka grtd.nl kopenquote:
?quote:
Ohjaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/news/election-us-2016-35655400
Ligt eraan of het spannend wordt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhjaDat wist ik wel, wist niet dat dat vandaag was.
Na vandaag weet je dus al vrijwel wel zeker wie de kandidaten worden lijkt me
Het is gewoon zo oneerlijk met die kiesmannenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar denk je dat je Clinton en Trump op kan schrijven na vandaag.
Behalve als Rubio voor een verrassing zorgt.
Nee joh, het is een relatief eerlijk systeem aan beide kanten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon zo oneerlijk met die kiesmannen
Maar als dat gebeurt dan klopt het toch niet dat Clinton en Sanders percentueel zowat gelijk stonden vorige keer en Clinton 20 delegates meerhad?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Zeker omdat de kiesmannen bij de meeste staten verdeeld worden na verhouding.
Is inclusief superdelegates, die over het algemeen met de meerderheid mee stemmen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als dat gebeurt dan klopt het toch niet dat Clinton en Sanders percentueel zowat gelijk stonden vorige keer en Clinton 20 delegates meerhad?
Vreemd systeem is het welquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is inclusief superdelegates, die over het algemeen met de meerderheid mee stemmen.
Die kunnen nog gaan switchen.
Ach, in de meeste landen is het veel ondemocratischer.quote:
Ik vind dat het aantal kiesmannen niet per staat moet verschillen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, in de meeste landen is het veel ondemocratischer.
In West-Europa bijvoorbeeld.
En dan heb ik het over kiezen wie mag runnen
Dat is pas oneerlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat het aantal kiesmannen niet per staat moet verschillen.
Cali heeft er 54 lees ik hier net. En als Clinton daar zou winnen met een minimum verschil krijgt ze al die kiesmannen terwijl een zeer groot deel van Cali wel Sanders had gestemd![]()
Per staat gewoon 1 kiesman. Meeste kiesmannen wint
Want?quote:
626k mensen die evenveel te zeggen hebben als 40 miljoenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat het aantal kiesmannen niet per staat moet verschillen.
Cali heeft er 54 lees ik hier net. En als Clinton daar zou winnen met een minimum verschil krijgt ze al die kiesmannen terwijl een zeer groot deel van Cali wel Sanders had gestemd![]()
Per staat gewoon 1 kiesman. Meeste kiesmannen wint
Natuurlijk. Hier hebben inwoners uit Noord-Holland toch ook niet meer te zeggen dan mensen uit Limburg? Politiek gezien danquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
626k mensen die evenveel te zeggen hebben als 40 miljoen
Omdat ze niet met kiesmannen werken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hier hebben inwoners uit Noord-Holland toch ook niet meer te zeggen dan mensen uit Limburg? Politiek gezien dan
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hier hebben inwoners uit Noord-Holland toch ook niet meer te zeggen dan mensen uit Limburg? Politiek gezien dan
Nou ja zal wel aan mij liggen danquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ze niet met kiesmannen werken.
Iedere stem is gelijk, door de hoeveelheid kiesmannen aan te passen maak je iedere stem meer gelijk
Het is toch niets anders dat 626k stemmen niet gelijk staat aan 37 miljoenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zal wel aan mij liggen danVind het niet logisch klinken
Ja okequote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan zou je in theorie namelijk een situatie kunnen krijgen van 37 miljoen tegen 626k en in kiesmannen 1-1
En als die kleine staat toevallig links/rechts is, dan laat je 37 miljoen mensen stikken.quote:
Duidelijk. Thanksquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Da's toch veel oneerlijker dan dat 37 miljoen mensen representief hun kiesmannen mogen bepalen, dan een kleine minderheid evenveel kiesmannen mogen bepalen.
Kleine staten zijn ook veel welvarender, en Cali is relatief gezien gewoon veel armoede.
Dus dan geef je de welvarende mensen veel en veel meer macht dan de grote groep armoede.
Mentaal zo zwakquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Had al sinds gisterochtend niet meer gerookt en nu val ik terug.
Klotestress
Hou volquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Had al sinds gisterochtend niet meer gerookt en nu val ik terug.
Klotestress
In dat oogpunt wel meer dan ons jaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zijn Amerikanen natuurlijk al heel bevoorrecht dat ze de kandidaten van hun partij mogen kiezen.
Las laatst dat ze bij de SP de leden laten stemmen, maar dat het bestuur de meerderheid van de stemmen behoudtquote:
Lekker nutteloos dan jaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Las laatst dat ze bij de SP de leden laten stemmen, maar dat het bestuur de meerderheid van de stemmen behoudt
Ik ben gestopt met roken omdat ik 2 weken vies ziek werd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:16 schreef Elan het volgende:
Stoppen met roken is niet te doen ik voel je pijn Etsu
Ik hoor t welquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Hey Ets, ik wilde je wat vragen maar was vergeten
Hoor je vaker.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met roken omdat ik 2 weken vies ziek werd.
quote:
Uh oké.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan heb jij het over domme opmerkingen
Heerlijk ironisch weer
Hoeveel mensen stoppen per jaar met roken?quote:
Klopt maar bijna net zoveel beginnen vroeg of laat ook weerquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel mensen stoppen per jaar met roken?
Maar nee, het is absoluut onmogelijk
De meeste willen denk ik ook niet graag genoeg stoppenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar bijna net zoveel beginnen vroeg of laat ook weer
Als dat beest al dood was wel ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:25 schreef Elan het volgende:
NWS / Bruinvis met foetus gemolesteerd
Huilen
Als een mens een foetus draagt is het abortus. Hier is het luguber.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:25 schreef Elan het volgende:
NWS / Bruinvis met foetus gemolesteerd
Huilen
Kijk een oordeel zelfquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lotr en king kong zijn ondertussen ook al 10 jaar oud he
Dat beest was waarschijnlijk allang dood.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als een mens een foetus draagt is het abortus. Hier is het luguber.
Ik vind het niet erg komisch, maar ja, als dat beest al dood was is het nou ook niet zo wereldshcokkendquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat beest was waarschijnlijk allang dood.
Kan er wel om lachen.
Precies.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg komisch, maar ja, als dat beest al dood was is het nou ook niet zo wereldshcokkend
Alsnog ben je wel een beetje simpel als je zoiets doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg komisch, maar ja, als dat beest al dood was is het nou ook niet zo wereldshcokkend
Ach, als een beetje simpel al wereldschokkend is.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsnog ben je wel een beetje simpel als je zoiets doet. is.
Dat niet neequote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, als een beetje simpel al wereldschokkend is.
Gister had ik wel lekker gegeten bij m`n broertje, maar weet de bereiding nietquote:
Klinkt goed man. Aparte combinatie wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gister had ik wel lekker gegeten bij m`n broertje, maar weet de bereiding niet
Was saffraanrijst met gehaktballetjes in een saus van kikkererwten en granaatappel en als groente een uitgeholde aubergine met daarin courgette, ui, champignons, knoflook en pesto en dat in de oven.
Was erg goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |