SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Blijf nou maar lekker hier, je hebt het hier al lastig zatquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Blijf nou maar lekker hier, je hebt het hier al lastig zat
Wie weet.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien vind je wel investeringsmogelijkheden in het buitenland, niet dan
Nee, in Azie houden ze van vrouwelijke mannen.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je kan wel een mannelijke hoer worden in Bangkok
dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 29 februari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, in Azie houden ze van vrouwelijke mannen.
Zag laatst ttopic op reddit van 3 britten die gewoon hostel waren begonnen in ZO-Azie.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, in Azie houden ze van vrouwelijke mannen.
Niks? Ik heb gewoon geld als ik wwgga hoor?quote:
hoeveel belastinggeld?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks? Ik heb gewoon geld als ik wwgga hoor?
Dat is wel netjes ja, maar ja. locatie is ook wel belangrijk dan. Als je in Bangkok het zoveelste hostel gaat beginnen moet je je toch wel erg onderscheiden. en je bent 24/7 aan het werk jaquote:Op maandag 29 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zag laatst ttopic op reddit van 3 britten die gewoon hostel waren begonnen in ZO-Azie.
Hadden het wel goed begrpeen, is helaas wel veel werk.
Ik heb werk sukkelquote:
Die zich niet scheren en niet douchenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet je ook maar zin in hebben, omgaan met allemaal van die stinkende backpackers
En kapitaalquote:Op maandag 29 februari 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel netjes ja, maar ja. locatie is ook wel belangrijk dan. Als je in Bangkok het zoveelste hostel gaat beginnen moet je je toch wel erg onderscheiden. en je bent 24/7 aan het werk ja
Dan ben je niet veel gewendquote:Op maandag 29 februari 2016 01:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
I SWEAR YOU'LL NEVER SEE ANYTHING LIKE THIS EVER AGAIN!!!!!!!!!
Weddenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Het beste is gewoon je kapitaal ergens in steken wat een semi-passief inkomen geeft om te reizen.
Hersenspinsel.
Pokeren zit al jaren geen geld meer in.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Zullen vast veel travelers zijn die dat doen
Of pokeren
Wat bedoel je dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pokeren zit al jaren geen geld meer in.
En wedden is niet steady genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |