Klopt, als jou lijk meegesleurd was aan een jeep met je hoofd eraf, dan was het ook gewoon kattenkwaad. Daar zou ook niemand wakker van liggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:20 schreef Elan het volgende:
Hoezo. Hij was al dood.
Gewoon kattenkwaad van opgeschoten jeugd.
Dit is toch vreemd gedrag?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerlijk gezegd lig ik hier ook niet echt wakker van.
Maar we begrijpen het welquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, keur het ook niet goed.
Mensen met dieren vergelijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:22 schreef D1990 het volgende:
[..]
Klopt, als jou lijk meegesleurd was aan een jeep met je hoofd eraf, dan was het ook gewoon kattenkwaad. Daar zou ook niemand wakker van liggen.
Misschien was die vis wel een enorme teringlijerquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ook niet echt. Mensheid is ziek geworden.
Dit kattenkwaad noemen...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:20 schreef Elan het volgende:
Hoezo. Hij was al dood.
Gewoon kattenkwaad van opgeschoten jeugd.
Dat gaat snel. Drie Friezen mishandelen een dode vis en de mensheid is nu verloren??quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ook niet echt. Mensheid is ziek geworden.
Dan was het een terechte daad natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien was die vis wel een enorme teringlijer
Misschien was het een bruinhemdvisquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan was het een terechte daad natuurlijk.
Hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit kattenkwaad noemen...De volgende stap is dieren vermoorden en/of bestialiteit.
Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is... misschien moet je mijn reactie nog eens lezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha
Nee
Er is een wereld van verschil tussen een dode vis, nouja zoogdier technisch gezien achter je auto binden of een levend dier.
Als je die nuance al niet kunt maken ben je echt dom.
Allemaal terug naar Atlantistan!!!quote:
Je begint gelijk over de volgende stap. Alsof dat een soort logisch gevolg is.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:36 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is... misschien moet je mijn reactie nog eens lezen.
Dat is een feit. Een persoon die zoiets doet mag best in de gaten worden gehouden aangezien er vaak wel meer mis mee is. Zeker omdat het normaliter een meerderjarige betreft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:37 schreef Elfletterig het volgende:
Het is gewoon nergens voor nodig, dit soort baldadigheid of wangedrag; hoe je het ook wilt noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |